het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    omdat ik in totaal 3keer zwanger ben geweest.
    1keer door de pil heen.kwam er met 8weken pas achter maar was al gestopt met groeien met 6weken!en 2keer in de maanden dat we proberen. 1keer 4.4weken en 1keer 4.5weken.
    de laatste keer is in middels 3maanden geleden

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ snippie23

das ook wel zwaar, 3 miskramen hebben in korte tijd. Maar idd dan weet je wel dat je zwanger kan raken. Ik heb daar geen idee van eerlijk gezegd. Er kan wel van alles fout zijn bij mij of bij mijn vriend. dat het zo lang duurt zegt voor mij toch ook wel wat en levert veel onzekerheid bij me op.

3. Prisley

Prisley Actief lid

17 feb 2009
    131
    0
    0
    En, nog positieve tests hier?
    Ik wacht op mijn ongi, de krampjes komn nu zo langzamerhand, dus hopelijk vandaag de duivels ook.
    Dan kan ik weer mee voor de volgende ronde!

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey allemaal,

knuffel voor de meiden bij wie de duivels zijn komen opdagen.. laten we hopen dat dit de laatste keer is geweest dat ze zich hebben laten zien!

Iedereen op het wachtbankje heel veel succes met wachten en laten we hopen dat er deze maand veel positief nieuws te melden is :)

Ik zit nu in de week voor mijn ei.. morgen weer beginnen met ovu testen!

Liefs voor jullie allemaal!

xx

5. donkervoort

donkervoort Actief lid

12 jan 2009
    107
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ik kom er ook bij dames, gezellie!

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Dag lieve wachtertjes...

Er zijn weer 3 zwangeren sinds vandaag in NODmaart.. dat gaat goed he!?

Diamaria, ben zo benieuwd naar je test? Heb je al nieuws? Meid... ik hoop het zo voor je!

liefs

7. Prisley

Prisley Actief lid

17 feb 2009
    131
    0
    0
    Hier zijn de duivels aangekomen, op naar nod april dus maar!
    Zo te zien heb ik met pasen een ei, en dan hopelijk met kerst een kind, wat een grappige timing :)
    Ik blijf hopen en dromen.

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    en dan liever geen chocoladen ei, maar een bevrucht! :) succes in april meid! van harte

xxx

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    @ skatjuh87 vervelend is dat he!ik vind het ook zo on eerlijk verdeeld in het leven.helaas heb ej het niet altijd voor het zeggen.
    maar meid kom schouders er onder en echt ooit zullen wij ook moeders zijn:D!
    KNUF

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @diamaria: Heb je al getest meid? Ben benieuwd!

Hier nog geen posit ovutest. Dan maar hopen dat ie morgen positief is! Vorige maand was het ook op dag 19, dus zou fijn zijn!

11. Spanish

Spanish Niet meer actief

nou meiden!

nog steeds geen duivels te bekennen maar helaas vannochtend nog een nega test.

had wel vel wit slijm. met een klein beetje Draadjes bloed erin.
    maar voor de rest van de dag.. alleen maar vel wit slijm zette niet door dus.

Spannend

liefs

12. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0
    als het even lang duurt als mijn vorige cyclus heb ik vandaag of morgen nod. hopelijk blijven de :evil: weg... had gisteren wel even een ongi gevoel en ik dacht oei daar zijn ze alweer.. dus naar toilet gehold en toch tampon (sorry voor de details) ingebracht. Na één uur tampon eruit en niets van bloed.. enkel wat wit doorzichtig vocht. nu geen last meer van ongi pijn.
    Heb ook af en toe last van veel winderigheid :oops:
    en vorige week enorm veel pijn in onderbuik en onderrug. Bij dokter geweest en die heeft bloed getrokken op 11 maart. Ze zij dat alles in orde was met mijn bloed en dat ze zag dat ik een goede eisprong gehad heb (aan progesteronwaarden gezien in bloed).
    Heeft iemand hier soms ervaring mee?
    alvast bedankt

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Zolang er nog geen :evil: :evil: om de hoek zijn komen kijken is er nog kans. Misschien was dit nog te vroeg voor jou om te testen omdat je HCG nog niet hoog genoeg is.

Aan iedereen die ongi is geworden....Veel succes in April. En vergeet niet April is een vruchtbare maand met al die bloemetjes en bijtjes. ;)

14. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou dames hier nog steeds geen duivels hoor... Als ik woensdag nog niet ongi ben dan bel ik met de huisarts. Ik ga niet meer testen denk ik.
    Liefs

15. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Lady's , Hier helemaal gelukkig!

Vanmorgen positief getest! ..
    Wiehoee! :baby:

Meiden die ongesteld zijn geworden; Balen! Succes in de volgende ronde.

Meiden die wachten, wachten, wachten ; SUCCES, hopelijk snel een positieve test!

Meiden die zwanger zijn ; Gefelicitieerd!

16. Prisley

Prisley Actief lid

17 feb 2009
    131
    0
    0
    Manonn gefeliciteerd!
    Dat je maar een fijne en onbezorgde zwangerschap mag hebben!

17. Lovelymama

15 mrt 2009
    33
    0
    0
    he hoi allemaal,

mag ik me ook aansluiten hiero ben nieuw op deze site, ben dus lovelymama van een dochter van bijna 2j, die gekomen is door een IUIbehandeling en Clomid slikken, nu voor de 2de zijn we inmiddels ook al weer een jaar bezig, ben al wel spontaan zwanger geraakt alleen jammer genoeg een vroege miskraam..
    Nu hopen we als nog dat het spontaan gaat lukken, heb mijn ei gehad op 13maart, ik moet nu nog 3daagjes wachten totdat ik een testje mag gaan doen, al hoewel ik denk dat ik toch NOD ga worden want heb ontzettend last van mijn rug en dat heb ik altijd bij nadering NOD...

Mocht het niet zo zijn ja jammer dan op naar de volgende ronde met nieuwe kansen, daarna is het oevr en uit en gaan we de behandelingen weer verder starten in het ziekenhuis..
    Dus ik hoop dat er nog een wondertje bestaat;)

Ps: Ik wens natuurlijk iedereen op het wachtbankje veel succes en hopelijk mogen jullie gauw genieten van een wondertje in jullie tummy's , voor de zwangeren wens ik jullie een voorspoedige en gezonde 9maanden toe , en dat jullie wondertje gezond op de wereld mogen komen...

liefs Mij

18. Spanish

Spanish Niet meer actief

2 dagen overtijd zucht. me kruidvat test 2v5 was gister nog negatief :(.

Maar heb nog steeds veel wit slijm wat ik verlies
    morgen maar nog een xtje testen denk ik.

19. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    goeiemorgen...nou ja goeie....voor mij ff niet: voel me beroerd.
    Na slaapgebrek een aantal nachten (dochter ziek) nu zo slap als een vaatdoekje, misselijk en hoofdpijn.

Pfffff.....en dat wachten...mijn wachtbankje is gelukkig zeer comfortabel (=hoekbank met laptop op schoot).

Wel leuk nieuws van de week: vriendin van mij is zwanger van dr 1e kindje! 7 weken! Ze verrastte me met een mooie echo!
    Hopelijk samen zwanger binnenkort?!

Verder hier dus heel saai. zondag is vaak saaaaai, manlief is voetballen en mijn dochter loopt hier rond en ik zit in mijn pyjama op de bank...

groetjes

20. nadeke

nadeke Actief lid

10 mrt 2009
    183
    0
    0
    ik mag naar april verhuizen... :evil: komen eraan.. naar ronde 11....

Deel Deze Pagina