Hey Misty, gezellig dat je er bij komt. Begrijp ik het goed dat je laaste ongi in december was? Dat je al 2 1/2 maand niet meer ongi bent geweest? Wat vreselijk lijkt me dat. Kan idd zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is. Succes in ieder geval met zwanger worden.
Hey Sylcor. Ik wacht nu 112 dgn op mijn eerste echte ongi (na 10 jr pilgebruik), dus ik kom maar bij jou op het bankje zitten haha. Groetjes
oh haha, volgens mij reageer ik nu op een oud bericht van sylcor Tanx Thelady en Jewe. Ik wacht inderdaad al vanaf december op mijn eigen echte ongi :S Maar vroeg me af of ik dan wel een eisprong heb of niet. Wie weet dit? Groetjes
Ik probeer nog een paar dagen daarna maar ik ben bang dat me dat niet gaat lukken maar als hij dan nega is kan ik weer geduld opbouwen voor een week later Haha onpasselijk gevoel ik hoop het echt voor je! heb je nog meer klachten? Lekker koffie, probeer het te minderen. Ze zeggen dat het niet goed is en niet vorderend voor je vruchtbaar heid? Naja 1 of 2 kopjes per dag Welkom allemaal! en 112 dagen wachten, dat is lang! Ik hoop voor je dat je snel ongi of positief mag wezen!
Hey Manoe, Koffie is inderdaad lekker haha. En ach, 1 of 2 kopjes per dag kan volgens mij geen kwaad hoor. 112 dgn is inderdaad lang. Heb al 6 negatieve testen geha de afgelopen maanden haha. Maar goed, hopelijk snel een positieve of ongi, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Voor jou ook nog succes met wachten, altijd spannend!
meid, ik heb de voorbije week vanalles gevoeld maar ik durf ze niet goed neer te schrijven omdat ik me dan een aansteller voel enzo Zou me echt dom voelen moest ik dan toch opeens ongi worden, ook al weet ik van mezelf dat ik de dingen die ik voel ook daadwerkelijk VOEL. Heb vandaag al 2 tasjes senseo binnen, idd het schijnt niet goed te zijn maar ik ben echt verslaafd... gaat soms tot 5 tassen op een dag
Ik snap wel wat je bedoel, je voelt vanalles en dan zou het een vette domper zijn als het niet zo is. maarja je gevoel is je gevoel. Ik weet ook wel van mezelf wat ik voel voel ik ook echt. Maarja je weet maar nooit :S 6 testen al misty en steeds nega, jeetje wat zenuw slopend zeg! Ik hoop echt voor je dat je snel zekerheid krijg! su6
Hey meiden, Inderdaad, je gevoel is je gevoel en je lichaam geeft niet voor niets iets aan lijkt me. Yep 6 testen, maar niet met ochtendurine, dus als er volgende week nog niets is, ga ik dat nog maar eens proberen. En mijn moeder vertelde dat mijn tante hetzelfde had, die was ook eens zwanger zonder positieve testen. Maar goed, ga er maar gewoon vanuit dat er nog een keer een menstruatie komt, dan kan het ook niet tegen vallen
Hallo meiden, Ik zit weer achteraan hoor op het wachtbankje. Ben net ongie geworden... Groetjes (nog even geen) Bolle Buik
Jammer Bolbuikje. Hier nog even afwachten. Mochten de komen kom ik ook bij jou aan die kant van het bankje zitten. Maar ik blijf positief en jij ook hoor volgende maand meer geluk voor jou.
Knuf voor Bolle Buik! en voor alle andere die het zo hard nodig hebben! Jewe ,hoe is het met jou? Spannend he!
ik houd het nog steeds vol, maar ik vind het wel spannend worden zeg! Ik denk nog steeds dat het niet gelukt is, ik heb nergens last van... maar toch...hihi
Je weet het maar nooit. Je hoeft niet altijd ergens last van te hebben om zwanger te zijn. Op een gegeven moment kun je je lijf niet meer vertrouwen heb ik het idee. deze maand had ik echt veel kwaaltjes, maar kan makkelijk zijn dat ik gewoon ongi wordt. Wanneer ga je testen?
jewe, wat zijn je klachtjes dan precies? Heb het ook zo vaag de laatste dagen maar durf zo slecht vertrouwen op m'n lijf... liefs
*zat vanmiddag te tetsen op me stoel van de kou en me wangen gloeiden gewoon. * pijnlijke borsten, * Paar dagen geleden rozige en witte afscheiding, * Ben al een paar dagen dood moe en pijn aan me onder rug. * Me buik rommelt de af en toe niet normaal gewoon, Maar ja wil helemaal niks zeggen natuurlijk, kunnen ook gewoon ongi klachten zijn natuurlijk.
ik denk morgenvroeg mijn eerste test... dan ben ik een dag overtijd, teminste laten we het hopen! Mijn vriendin had ook helemaal geen kwaaltjes vertelde ze toen ze zwanger teste... ze stond echt zo van ''huh,positief'' Hopelijk gebeurt mij dit ook morgen, haha. Ik durf bijna niet te hopen. Wanneer wil jij testen? the lady,... spannend voor jou komt het ook zo dichtbij.
mja heb het ook, behalve de pijnlijke borsten niet, die heb ik wel tijdens ongi... Heb er sinds 5u deze avond ook echt onpasselijke vlagen bij, nouja, heb een hele lijst sinds een week of 2, bijgehouden op mijnkalender.net ahja... wachtie wachtie @carolkk, spannend voor je! ga duimen meid! Het komt idd dichtbij maar ik ga denk ik nog wat langer wachten