Buikpijn is weer over! Een wc bezoek doet wonderen Ennuh... Luca... ga jij als de wiedeweerga aan het werk! Het is dat wij tijdens het werk geen tijd hebben... en die kl*** computers steeds vastlopen. Anders deed ik dat ook tijdens mijn werk hoor Zit je net lekker te forumen... loopt dat ding vast komt er collega het kantoortje binnen... ik zie het al voor me! hahaha... Groetjes Cynthia
Haha! Ik heb een klein eigen bedrijfje en werk thuis achter computer (handig met kind later). Geen collega's die me kunnen betrappen! Maar wel aan de slag gegaan nu. Had jouw zetje ff nodig Maar was net al even bezig. Ga zo ook weer even door. Mooi dat die buikpijn over is! Groetjes Luca
Aaarghh wat duurt dat wachten lang! En ik moet zo veel doen vandaag en ik schiet echt voor geen meter op! xx
Dag dames...ik neem ook gezellig een plekje in op het wachtbankje...en oohhh wat duurt dat wachten lang..! zucht...zucht...
vamorgen een test gedaan die je 4 dagen voor nod kan doen, want mn temp was nog hoog en die zakt altijd 1 dag voor nod. Weet wanneer mn eisprong was (gevoeld en door test) en daarom deed ik die test. Was negatief. Dus kan bijna door naar volgende ronde. Als zo'n vroege test nega is dan kan ik niet meer zwanger zijn lijkt mij
er komt weer een plaatsje vrij, want ik ben er af gedonderd..ben ongie geworden vandaag. Op naar april! suc6 girls! groetjes Nicole
Misschien hoef ik niet eens zo lang te wachten...morgen zie ik een vriendin van me en zij zag bij mij de eerste keer dat ik zwanger was terwijl ik zelf van niks wist...gelijk na de ontmoeting met haar een test gekocht en ja hoor zo positief als het maar kon zijn..helaas is deze zwangerschap op een vmk uitgelopen....ik heb zelf het gevoel en vermoeden dat het deze ronde wel weer raak zou kunnen zijn dus, ik ben erg benieuwd.....of ze morgen weer zo'n leuke mededeling voor me heeft..
Hoop ook niet dat ze komen. Maar ik wil wel gauw testen want ik weet nou niet wat er met mijn lichaam is. Maar wel anders. We blijven nog maar even hier zitten. Suc6
Hoi Sunshine...ik heb ook het gevoel dat het deze ronde anders is... zijn jullie al lang bezig ? ik vind het eigenlijk elke keer weer zo'n gestress... en als ik dan de leeftijden allemaal zo zie, hier op de pagina... voel ik me eigen best al oud... ...hihi...jij ook suc6 met wachten !
Is er nog een plekje vrij op een bankje? Volgens mij heb ik vandaag voor het eerst mijn eisprong gevoeld.. Nja net zoals jullie wordt het wachten...
Ik vind de bank zoooo mooi dat ik heb besloten om langer te blijven zitten.... Of is mijn cyclus verkeerd.... ja, hij is verkeerd... ik heb een langere cyclus omdat mijn ei later is geweest... domme muts dat ik ben (staat toch duidelijk in mijn ovu schriftje Groetjes Cynthia
Ik verlaat het bankje weer. zijn deze morgen aangekomen Heel veel succes nog aan alle wachtenden, hopelijk is het raak, en zoniet zie ik jullie op het volgende bankje.