@ Carrolkk Hey meid,wat lees ik! ZWANGER! Wat super voor je meid! Ben blij voor je! \/ \/ Hoe ver ben je al,of weet je dat nog nie? Liefs,xxx
ik heb even een banner gemaakt, dan kunnen jullie het lezen hoe pril het nog is... @diamaria, en Jewe, schiet op jullie, ik kan niet wachten tot jullie ook goed nieuws hebben. dat zou zo fantastisch zijn! (duimt verder)j knuffel
Ook ik sluit me maar in dit hoekje aan hehe... Vandaag is mijn NOD, dus ik wacht (met spanning) af! Moeilijk is het toch, dat wachten, zucht.
Nou meiden ik heb vanochtend even met de huisarts gebeld en de assistente zei tegen mij dat ik nog maar even 2 weekjes moest afwachten omdat het ook kan zijn dat ik een menstruatie oversla. Omdat ik graag zwanger wil worden zou mijn lichaam mij voor de gek kunnen houden. Ik hoefde niet elke keer te testen, maar moest het nog even 2 weken aanzien en als ik dan nog niet ongi ben weer even testen en als die weer negatief is weer even met de huisarts bellen. Oftewel ik blijf nog wel even zitten hier op het wachtbankje! Liefs Sunnyqueen
RiTi en Islah: Welkom op het wachtbankje! Het is hier al gezellig druk!` Jewe: heel veel succes met testen, laten we hopen dat je snel een positieve test in handenh hebt! The Lady: Ik zie dat je vandaag ook kunt testen, spannend! Carolkk: Van Harte Gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van! Sunnyqueen: wat vervelend dat je cyclus zo overhoop ligt en dat de HA adviseert om nog 2 weken te wachten! Lijkt me echt heel erg heftig om niet te weten wat er met je lichaam gebeurt en dat je dus zolang moet wachten. Misty1984: wat een heftig verhaal zeg! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er even helemaal stil van ben... Dat is niet niks zeg, heel veel beterschap! Hier weinig nieuws, het lange wachten is weer begonnen, pfff wat duren de weken lang hé!
@ Carolkk: Wat fantastisch! Gefeliciteerd meid! Zo zie je maar weer dat het uiteindelijk goed komt en het wachten wordt beloond met en klein wondertje Geniet ervan! @Jewe: succes vanmiddag met testen meid! Ik zal voor je duimen! @Diamaria: Al een testje gewaagd? En tanx voor jullie lieve woordjes Carolkk en Snippie23! Welkom Islah en Riti veel succes en sterkte met wachten!
Hey Sunnyqueen: Sorry, had niet gereageerd op jouw berichtje. Dat is niet zo mooi meid! En inderdaad super vervelend als je niet weet wat er met je aan de hand is :S Zit zelf ook behoorlijk in de spanning. @The Lady: voor jou ook succes met testen, zal voor je duimen. En Roosje01: Tanx voor je lieve reactie en succes met wachten weer.
Ik moet even mijn frustratie kwijt! Een goede vriend van ons heeft per ongeluk de dochter van de dominee zwanger gemaakt. En moeten nu snel op zoek naar een huisje en trouwen en alles erop en eraan. Nu hebben ze gister te horen gekregen wat het word. En het word een meisje. Belt die vriend ons op en zegt . GVD het word een meisje ik heb ook altijd ongeluk in mijn leven. Ik had liever een jongen! Ik heb de telefoon kapot gegooid en ben boos in mijn bed gekropen. Dist is toch niet normaal! Wij doen er een lange tijd over om zwanger te worden tot nu toe zonder resultaat! En hij loopt de zeuren dat het geen jongetje word echt zo ondankbaar! Zo dat ben ik even kwijt. En sorry dat het hier moest maar niemand weet dat wij al een tijdje bezig zijn om zwanger te worden! Maar hoe is het met iedereen hier verder. Ik zit ook weer op het wachtbankje. Te wachten tot mijn ei! -x-
Hey Noor1987! Daar kan ik mezelf ook echt boos over maken! Sommige mensen begrijpen gewoon echt niet wat een geluk het is dat je zwanger kunt raken. Wees blij dat je zwanger bent of je vriendin en wees dankbaar als het een gezond kindje is denk ik dan! Pff, voor jou succe weer met wachten Ik heb gister wel heel leuk nieuws gehad: een vriendinnetje van mij is zwanger van haar eerste kindje Echt super leuk voor haar En ik heb gister heerlijk zitten genieten bij de 3D echo van mijn schoonzus. Dat wordt weer een prachtig neefje of nichtje (is nog een verassing, deze stukjes spoelde ze door, haha) Maar ik ga zo even lekker in bad en dan lunchen met een vriendinnetje! Sterkte en succes allemaal met wachten/testen etc!
Noor1987: Wat een verhaal zeg! Iets soortgelijks heb ik ook mee gemaakt toen vrienden van ons zwanger waren, de zwangerschap was wel gepland en ze waren al lang bij elkaar en zo. Maar de man wilde ook perse weten wat het zou worden want als het een meisje zou worden had hij tenminste 20 weken de tijd om aan het idee te wennen . Ik wist toen ook niet wat ik hoorde! Ik werk zelf met gehandicapte kinderen en gezondheid is echt wel het belangrijkste! Ik kan me natuurlijk wel heel goed voorstellen dat je een lichte voorkeur hebt voor een jongen of een meisje maar toch niet dat je er dan 20 weken aan het idee kan wennen! Dit stelletje kreeg dus ook een meisje en 1,5 jaar later is de tweede geboren, ook een meisje! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat ook zijn verdiende loon vindt! Ze willen nog graag een derde kindje en ik hoop echt heel erg dat dat ook weer een meisje wordt
Haha zo denk ik er nu ook over! Ze kennen elkaar net 4 maanden en het kindje kwam niet geplant. Dan is het alsnog een wondertje! Ik hoop dat de rest van zijn kinderen allemaal meisjes worden! Ik snap niet dat sommige mensen zo kunnen denken! Niet normaal maar goed. Ik denk dat ik me ei vandaag heb. Want heb slieterige afscheiding. Sorry dat ik dat moet zeggen hihi. -xxxxx-
@Noor1987: wat een verhaal zeg, ongelofelijk. Bij ons weten best veel mensen dat we bezig zijn, met als voordeel dat men er een beetje rekening mee kan houden (alhoewel... ) Op dit moment ben ik met behulp van medicijnen in afwachting van een eisprong en wellicht een cyclus. Tja, wachten dus...
Bedankt meiden. Ik begin nu weer een beetje op aarde te landen, hihi! Sunnyqueen, wat vervelend van jou cyclus roosje01, succes met wachten Noor87, belachelijk zeg, het maakt toch helemaal niets uit wat het word. Ze snappen niet een wat voor een wonder ze mogen mee maken... Ik wens voor iedereen net zo veel geluk als bij ons!
@ samar: volgens mij heb jij een prima cyclus, alleen wat aan de lange kant. Maar als je denkt dat je geen eisprong hebt (alleen deze maand of bedoel je dat je gewoon géén eisprong hebt?) daar is je cyclus te lang voor. Volgens mij is het alleen zo dat als je een extreem korte cyclus hebt, dat dan je folliculaire periode (dag 1 van menstruatie tot je eisprong zeg maar) te kort is om een eicel te rijpen en dus heb je dan kans dat je geen eisprong hebt... maar dat lijkt me niet in jouw geval! Misschien kan je om je zelf een beetje gerust te stellen beginnen met jezelf te temperaturen. Dat moet je eerst een aantal maanden doen voordat je weet wanneer je eisprong is, maar je kan tussendoor natuurlijk ook gewoon doorklussen . Als je temp iets verhoogd is heb je je eisprong, maar ben je al te laat waarschijnlijk met klussen, daarom moet je dit een aantal maandjes doen. Je zal zien dat je gewoon een eisprong hebt, dat maakt je misschien wat relaxter en kan je je bezig houden met leukere dingen (klussen voor de lol?! ) Veel succes en geluk, en ik hoop dat je wat aan mijn info hebt. Ik ben zelf nog ff aan het wachten op mijn klusperiode, hoop dat het deze keer ook voor mij raak zal zijn... Alle andere dames ook veel succes, @carolkk: jij hebt lang moeten wachten... vind het jammer dat je nu toch je duivels hebt... volgende x beter! liefs Loesssie
sorry carolkk weet niet hoe ik er bij kwam...mijn postvak gaf denk ik nog een oud berichtje aan, had m een paar dagen niet geopend dus kwam in het forum bij een oud bericht en toen wist je t nog nie! hihi... natuurlijk van harte gefeliciteerd, ik ben heel blij voor je! geniet ervan! veel geluk, liefs
@ carolkk... WAW ik lees je berichtje nu pas VAN HARTE GEFELICITEEEEEERD! dat vage testje na een hele tijd was dus toch posi meid! ohh wat heerlijk voor je xxx
Vandaag op en neer naar 2 kruitvats gereden, zijn die verdomde testen op! Shit man wat krijgen we nu weer. Dus net me vriend maar gebeld of hij daar bij zijn werk even wil kijken of ze ze nog hebben. Die had ze nog wel dus vanavond eindelijk me testjes in huis. @Sunny, jeetje Sunny dat blijft maar duren bij jou. Ik snap niet dat jij zo koel kunt blijven van dit alles. Ik zou al lang gek geworden zijn. @Diamaria: En heb jij al getest? @Noor87: Belachelijk zeg. Ze moeten al blij zijn dat ze uberhaupt een kindje krijgen, sommige mensen zouden willen, maar lukt het niet. @ the lady, succes met testen! @Islah en Riti, welkom en veel succes met wachten. Duurd lang hoor dat wachten, maar ja zit niks anders op he meiden?
Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben, maar het waren zoveel berichten dat ik misschien ergens over heen heb gelezen.