thasista wat balen van je negatieve test maar je zit ook nog voor je NOD dus kan nog alle kanten op! Diamaria het blijft spannend bij jowu! liefs
goedeavond allemaal, Ik sluit me bij jullie aan en wacht ook tot dat ik 'n test mag doen... Groetjes Shezze
Ook ik op het wachtbankje, heb alleen geen idee tot wanneer. Dit is mijn eerste ronde, dus cyclus is nog onduidelijk. Ik ben voor mijn banner uit gegaan van 28 dagen, onwaarschijnlijk, maar je moet ergens beginnen he... Gisteren had ik behoorlijk buikpijn en vanochtend onder in mijn rug zoals ik dat voel voor ik ongesteld word, maar dat is nog niet gebeurd. Dus nu pas eisprong of toch a.s maandag NOD? Ik ben benieuwd, snap mijn lichaam ook niet zo goed meer. We zullen zien. Iedereen succes!
Ja nou denk haast nie meer dat ik t geluk heb dat ik nu zwanger ben... Vanmiddag negatief getest.. maarja doe dr morgeochtend nog 1.. Maarja jammer... Dan op naar de volgende ronde... maarja dan moete die rot wel doorkome..anders komt me ei nie he Ik laat morgeochtend wete wat ik nog heb voor uitslag Geloof t zelf gewoon nie als ik nie zwanger ben xxx
Ja die negatieve K*Ttesten moeten we maar eens uitbannen, haha! Vervelend Diamara, maar net zoals Jewe schrijft kan het altijd nog zijn dat je uiteindelijk toch positief test! Ik hoop het voor je! En Jewe heb jij nu ook getest? Hopelijk heeft er nog iemand goed nieuws vandaag of morgenochtend
Nee nog niet getest. Misschien morgen vroeg en anders zaterdag pas. Me vriend wil er bij zijn als we testen. Ik heb ze diep achter in het laatje gestopt, wil niet in de verleiding komen..
haha, ja, de verleiding is vaak groot dan he? Knap dat je kunt wachten en lief dat je vriend samen wil testen
Heey Milla, Ik zie toch echt een vage streep hoor! Ik denk dat je morgen anders overmorgen een duidelijke streep zult zien. Een streep is een streep. Je HCG verdubbeld elke twee dagen......Heb goede hop voor jou! Liefs Nikkie
Ja kan me goed voorstellen! Ik heb vandaag getest helaas negatief. Maar officieel kan ik vrijdag pas testen...dus ik hoop dat ik te vroeg heb getest! Succes!
Goedemorge dames, Nou net getest..helaas negatief! Maar ga toch ff de dokter belle vandaag..want wil wel ff wete wat al die vage krampjes zijn die ik net na me ei had en wat ik nu ook af en toe nog heb.. en mijn urine stink maar wel heel helder.. Dus ff voor de zekerheid na laten kijken. Nou ik hoop dat er vandaag wel goed nieuws komt van iemand van jullie! Want ik blijf duime hoor voor jullie! En zover ik t nu denk..op naar de 2de ronde.. En laat die rot dan ook maar kome! Liefs,xxx
Goede morgen..., @diamaria, knuffel voor jou meis! Hopelijk kan de dokter je meer vertellen. Dan hoef je in iedergeval niet te twijfelen. Ik duim nog verder voor je! @Jewe, wat knap dat je nog niet gestest hebt. @mila Rose, onze test was maandag ook heel vaag, en moet je nu mijn onderschrift eens kijken. Ik heb gister nog meer testen gedaan omdat ik het niet kan geloven. Ik wens dat iedereen heel snel een positief testje in handen heeft. En ik blijf nog een beetje mee lezen hoor, dat mag wel toch?
Van morgen maar een testje er tegen aan gegooid, maar geen tweede streep te bekennen. Helaas! Me ongi zal een dezer dagen wel door komen denk ik. We wachten het maar weer af. @Caroll, Blijf maar lekker mee kletsen hier hoor. Vind het leuk om jou zwangerschapsverhalen te blijven volgen. @Diamaria, We zitten in het zelfde schuitje meid.