net ongesteld geworden helaas.. waar dat streepje dan voor is geweest zal ik nooit weten. Succes allemaal!
Wat balen Mila Rose. Je weet in ieder geval waar je aan toe bent. Vanmorgen getest en niks te zien, dus als ik dan niet zwanger ben, laat de ongi dan maar komen. Kan ik tenminste verder en hoef ik niet meer te wachten in onzekerheid. Ga er maar van uit dat ik ongi word. Wel ontzettend irritant dat je een licht streepje had getest, je gaat er dan toch op hopen, het komt dan extra hard aan volgens mij.
Wat duurt dat wachten toch lang zeg... Ik moet me zo ontzettend inhouden om niet te testen. Maar ik denk dat ik ongi ga worden want ik heb al een beetje het de voortekenen. ongikrampjes en zo. Hoop dat ik het me verbeeld. Gaan er nog mensen testen vandaag? Voor alle meiden die ongi zijn geworden of nega hebben getest een dikke knuffel. Hoop voor jullie allemaal dat het snel raak mag zijn!
Ik had een paar dagen geleden ook getest negatief! Maar nog steeds niet ongesteld en als ik dacht dat ik eerder ergens last van had.. Sinds gister avond heb ik pas echt last van me linker borst, ze lijken ook voller! Ik ga niet testen tot maandag! Stiekem durf ik het ook helemaal niet meer te testen.
hoi dames hier duurt het wachten zo lang pffff ff vraagje hebben jullie ook 1 week voor je nod van die ongibuikpijnen het valt me nu ineens op heb al vanaf eergisteravond buikpijn misschien innesteling? liefs lisje
Heb nog 2 dagen te gaan voor mijn NOD. Moet eigenlijk wel lachen om iedereen (incl mijzelf). Alle pijntjes/kwaaltjes worden geanalyseerd. Hier (helaas) niet al te veel kwaaltjes/pijntjes/symptonen dus ik denk dat mijn ongi dit weekend wel zal komen... of toch niet? Het blijft spannend en onzettend lang wachten! Zet 'm op iedereen! Kris
Voor alle meiden die wel overtijd zijn en nog geen positieve test in handen hebben, heel veel sterkte! Echt super spannend voor jullie wel of niet zwanger! Ik duim voor jullie dat ze allemaal positief zijn! Jewe: balen dat je ongi bent geworden! Danip: ik heb als het goed is afgelopen zondag of maandag mijn eisprong gehad maar ik heb vanaf zondag heel erg veel last van buikpijn! Ik kan het niet helemaal thuisbrengen. Ik dacht dat ik zondag mijn eisprong voelde omdat ik onderin mijn buik krampen kreeg. Dat zakte weer, kreeg het maandag weer terug maar de krampen zakte toen ook weer tot gisteravond toen kreeg ik heel erg veel krampen en zo erg dat ik er niet van kon slapen! Heb vanmorgen maar even mijn plasje naar de HA bebracht. Krijg straks de uitslag, het kan op dit moment nog van alles zijn...
Goedemorgen dames! Voor de gene met een negatieve test of die ongi zijn geworden een knuffel! Het is altijd weer balen! Ik ben echter vandaag ongi geworden en ben juist ontzettend blij en opgelucht. eindelijk duidelijkheid, na 116 dagen Dat was een lange eerste ronde, maar nu op naar de 2e liefs
Zo, dat was lang zeg! Nou ja, nu op naar de volgende ronde. Ik ben nu 1 dag overtijd en nog niks gekomen... Ben benieuwd.
@ carolkk: Thanks voor je knuffel Heb een afspraak gemaakt voor morgenochtend..dus laat morge nog wel ff wete hoe dat is afgelopen! en lief dat je duimt voor me! *knuf* @ snippie: Ik krijg morge hopelijk meer duidelijkheid! @ jewe: Meid inderdaad zitte we in t zelfde schuitje helaas Dit is zo klote..ik heb ook zoiets,laat die rot maar komen dan,dan kenne we verder met de 2de ronde.. Hoop dat er voor jou ook nog een kansje in zit! *knuf* @ milla rose: Balen meid dat die rot zijn gekomen! Zal goed voor je duime in de volgende ronde! @ danip: Dankjewel voor je knuffel! En ik zal voor je duime dat je over 3 dagen goed nieuws hebt! En zou nog ff wachte met teste..anders is de teleurstelling zo rot..heb t zelf nu meegemaakt! Heb je al wat kwaaltjes ook dan? Succes meid! *knuf* Zo ik hoop dat ik nu iedereen heb gehad En ik wil nog ff zegge,dat t hier zo fijn is op dit forum,omdat je zoveel steun van elkaar krijgt! Dat doet mij goed! Dikke kus en knuffel voor jullie allen! Liefs,xxx Diamaria
@ Diamaria: succes morgen bij de huisarts, hopelijk krijg je wat duidelijkheid! @Islah: Nog geen duiveltjes gezien? Hopelijk test je snel positief. Ik wil ook even zeggen dat het een fijn forum is Leuk dat iedereen zo met elkaar mee leeft.
hoi meiden! Ik kom ook ff knuffeltjes strooien want vandaag was een nega-dag he meiden... *knuffel knuffel knuffel knuffek knuffel* Diamaria, good luck morgen bij de ha! Hier; niks nada noppes... en wachten
Diamaria veel succes morgen! nou dames deze maand is vergooid! kreeg vandaag van meneer te horen dat hij er vanaf de volgende maand en voor de volle 100% voorgaat! hij was er wel al klaar voor maar nu is hij er pas echt klaar voor.hij zegt er nu echt alles voor over te hebben!damzzzzzz wat ben ik boos!hebben we daarom een jaar geprobeerd en zoveel veel verdriet gehad:S!
en daraom geld uit gegevn aan ovu test? poeh kan er echt niet bij! hij zei dit toen ik zei van deze maand is het een hele kleinde kans.en toen begin hij er over!maar ik ga echt niet opnieuw beginnen met tellen!want we waren dus wel al aan het proberen alleen hij ging er dus niet voor de 100%voor en ikke wel.Heb hem zovaak gevragad of hij het wel zeker wist.heb hem zovaak aan geboden het uit te stellen als het hem te snel ging en dan werd hij boos op mij.Omdat hij juist heel graag wilde nou niet dus!
Hey meiden, maandag was mijn NOD, ik had stiekem vrijdag al getest, uiteraard negatief. Ik had echt zoveel symptomen dat ik dacht ik ben echt zwanger. Uiteindelijk maandag op NOD weer getest, weer negatief. Ik voelde me echt klote, maar voelde nogsteeds "iets". Woensdagochtend maar weer testen, weer negatief. Vandaag nieuwe testjes gekocht, goed gekeken welke heel erg gevoelig waren en heb net een uurtje geleden getest. Die van kruidvat zag ik echt een heel vaag streepje. daarna van Clearblue gewoon ZWANGER! JIPPIE, ik wist het gewoon, maar durfde gewoon niet meer naar het toilet, dacht continu dat ik aan het vloeien was. Dus uiteindelijk na 4 dagen overtijd te zijn toch een positieve test. Iedereen die dus nog negatief getest heeft, houd vol!