Hey Snippie23, kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Zeker als je dacht er beiden voor de volle 100% voor te gaan. Toch denk ik wel dat mannen er stiekem gewoon wat meer moeten wennen aan het idee dat ze misschien wel papa worden. Wij vrouwen zijn er op een heel andere manier mee bezig en ook meer mee bezig, omdat we van alles voelen in ons lijf. Hopelijk dat als jullie er nu beiden voor de volle 100% voor gaan is het misschien snel raak @Bgw: Super! Gefeliciteerd. Grappig dat als je het voor je gevoel zo zeker weet het toch nog meerdere testen kan kosten voordat het positief is. FIjne zwangerschap!
das wara maar dan snap ik niet dat hij zelf mijn pil weg gegooid heeft! en het steekt me gewoon.hij jad het na de vmk's ook kunnen zeggen.ik heb het hem zo vaak gevraagd. liefs
Ja, dat is inderdaad niet echt tactvol van hem. Pff, mannen! Zeker als je al meerdere vmks heb gehad :S Dikke knuffel voor jou! En laat het kleine wondertje maar snel komen, je verdient het!
dank je meid! ik zou hem er straks maar weer op aan spreken. ik merk namelijk dat hij deze dagen ontloopt. we hebben maandag voor het laats seks gehad dan weet hij zeker dat het niet raak kan zijn.
Hey meid, Wat vervelend allemaal beetje botte lul,als ik dat zo goed begrijp? Je moet wel zeker weten dat ie er inderdaad 100 % voor gaat! Hoop dat jullie er goed uitkomen! En hoop dat t voor jou de volgende ronde zeker wel raak is! We duimen met ze alle! *knuf* voor jou! Liefs,xxx
Ik kom ook even hier zitten op het bankje! Ik heb volgende week mijn nod, 1 of 2 april.. Maar...we hebben maar 1x geklust in de goede periode.. Denken jullie dat et dan toch raak zou kunnen zijn? Ik heb nu 2 dagen last van een soort steekjes heel laag onderin mijn buik. En een beetje gevoelige borsten.. maar goed dat zegt allemaal niets toch! x
het rare is had dit nooit verwacht van hem! hij was namelijk geen botte LUL.maar duidelijk dus wel.en er dan eigenlijk ook over liegen.hij wilde dus wel kids maar was er nog noet 100%klaar voor wat is dat nouw eer voor kul! maar nu gaat hij er echt aan denken.hij heeft dat vaker gezegd!dat zei hij ook maar nu echt.nou ik ben benieuwd!of hij minder koffie en bier gaat drinken!Ik heb het ook gezegd doe het niet omdat ik het wil doe het voor ONS kindje .en nu heeft hij ook letterlijk gezegd dat hij het voor ONS kindje doet.en dta heeft hij nog nooit gezegt dus denk wel dat hij nu eindelijk in zit dat we er samen voor 100% voor moeten gaan en niet 1 100% en de andere 70%
hey snippie echt niet leuk neej ik hoop dat het snel beter gaat tussen jullie een kind moet je indd toch voor de volle 100% voor gaan bgw gefeliciteerd genieten maar @all ik kom er lekker bij zitten want 13 dagen duren nog zo lang al heb ik niet het gevoel dat het raak gaat zijn deze ronde ik denk de volgende waarom geen idee hahaha
opzich hebben we verder geen ruzie hoor.dus dat scheeld.hadden er even woorden over en praat er straks nog even over.en ik heb het dus eigenlijk altijd geweten want anders had ik hem ook niet zovaak er naar gevraagd. het blijft niet leuk.maar het komt dus niet geheel onverwachts, volgende maand gaan we vol goede moet verder en dna wel alle twee voor de 100%! en Diamaria hoe is het nou met jouw? liefs
@diamaria: zie net dat je vanmorgen negatief hebt getest, vervelend. Wel fijn dat je toch meteen bij de ha langs mag komen! zucht, ik heb nog steeds geen positieve ovutest gehad, zit nu op dag 23 en ga dus mn langste cyclus voorbij. Over ongeveer 40 minuten ga ik weer testen...Maar ben er bang voor. Hoop niet dat het heel veel langer gaat worden, ben gewoon bang dat ik ineens een hele lange cyclus heb. Duzzz ik mag nog steeds niet op t wachtbankje helaas....
Jeeeeeeeee ovutestjes zijn binnen! Had er nog maar eentje, dus precies op tijd. Over een kwartier ga ik testen...ik heb er deze ronde pas 30 opgemaakt...dus ach ja.... Was net een stukje aan het lopen en voelde ineens wat in mn onderbroek (sorry voor details alvast). ging ik net kijken is t helemaal doorweekt en allemaal witte afscheiding. Niet rekbaar...vaaag...misschien dan toch een eitje op komst?! Hoop het...
lotte ik hoop dat je toch je ei snel vind. hier is me ei gesprongen!heb hem net gevoeld!dus helaas pinda kaas voor deze maand! liefs