Goedemorge meide! Nou ben gelukkig ongie geworden! Gisteravond vroeg in de avond kwam er al wat en nu is t helemaal goed doorgebroken. Dus ik had gelukkig een nie al te lange cyclus. Dan heb ik nu als t klopt een cyclus van 35 toch? Of hoe moet ik daar ook alweer precies naar kijken Ik heb gekeken naar 28 en was nu precies een week te laat. Welkom voor de nieuwe dames hier! xxx
Hoi Ingearts, Erg he dat wachten elke keer. Zwanger worden bestaat het meest van de tijd uit wachten. Na je ongi is het wachten op je ei en na je ei is het wachten op je NOD. En dat wachten kan heel lang duren, gelukkig kunnen we hier elkaar een beetje door de wachttijd heen lullen. Het verschild bij iedereen hoelang het ontpillen kan duren.
Hey Diamaria. Ik houd mijn laatste cyclus maar aan. Heb me banner op 32 dagen gezet. Kan het alleen maar mee vallen en voor mij een stok achter de deur dat ik niet te vroeg ga testen.
Ok dan zou ik dus nu 35 aan moete houde? Dat is van afgelopen maand. En hoe weet ik nou precies wanneer ik vruchtbaar ben dan? Moete we nu dan de hele maand om de dag klussen? Iemand advies Xxxx
@danip, spannende dagen voor je dan. Ik zal voor je duimen! @ingeaerts,wachten is verschrikkelijk blijft lang duren en dat terwijl de klok is verzet en het ontpillen wat al gezegd wordt is helaas bij iedereen verschillend.... @jewe,bedankt,en gezellig weer een brabander erbij hihi. Wel fijn hoor zo'n wachtbankje..voel je je niet zo alleen
Hai allemaal. @Roosje01: gelukkig is je buikpijn weg, hoe gaat ie verder? @brabants meisje: Welkom en hopelijk mag je snel zwanger worden @diamaria: Fijn zeg dat de doorgebroken zijn! Kan je lekker verder naar de volgende ronde en weet je tenminste een beetje een cyclus waar je je aan kan houden. Ik zou me voor het testen aanhouden aan die 35 dagen en voor het beginnen met klussen een kortere cyclus. Gisteren had ik dus een positieve test en we hadden smorgens geklusd, nou wilden we vanmorgen ook klussen, maar het ging ff niet Dus vanavond nog 1 keer klussen (heb eisprong nog niet gevoeld) en dan ga ik lekker relaxen "ahum" op de bank bij jullie
Je cyclus was deze maand 35 dagen. Na je ei is het ongeveer 14 dagen later tot je NOD. Dus dag 21 zal waarscheinlijk je ei komen. Dus van te voren om de dag klussen. Dat is toch geen probleem om de dag moeten klussen? Ik hou ook een beetje me vorige cyclus in de gaten van 28 dagen.
@ Lotte & @ Jewe Thanks meide,voor jullie hulp! Het is gewoon allemaal ff wenne joh..hoe en wat Maar we kome dr wel! Want inderdaad klussen om de dag is geen straf hoor absoluut niet! Ik zal ff me banner veranderen zet ik die gewoon op 35. xxxx
@lotte veel klusplezier vanavond..en dat t maar raak mag zijn @muppet heerlijk die chocolade en ja we gaan er weer met frisse moed tegenaan. Vanmorgen alleen een balende vriend dat de waren gekomen. Nu nog maar even heerlijk genieten van het mooie weer liefs
heb de afgelopen 1,5 maand ook al 7 valse gehad.. ga er maar vanuit dat ze vals zijn.. o ja ook van sensitest gewone testen zijn negatief en ben nu in ronde 2 denk ik en zou dan pak en beet 50 dagen vanaf de laatste pilbloeding niet meer echt ongesteld geweest zijn.. heb alleen 3 dagen heel licht bruinverlies gehad op 9 maart. en dus vorige week weer 2 positieve dipsticks van sensitest..
@danip Ik zou de kv test doen,krijg je het misschien wel duidelijker. Over deze test durf ik het niet goed te zeggen liefs
Ik heb nog een kv test liggen, maar die wil ik nu nog niet doen. Ik weet ook niet welke meer hcg nodig heeft trouwens, maar ik ben bang dat ik hem dan verspil. Als deze test niet vals blijkt te zijn, dan ben ik bang dat het nog te vroeg is voor de kv test omdat die misschien meer hcg nodig heeft. Ik ga er zelf ook inderdaad vanuit dat het vals is. Maar het blijft irri dat die testen vals posi geven. Want ik zie toch echt weer een 2e lijntje.
Hallo meiden, Ik schuif ook even aan op het wachtbankje... Ik heb een hele week last gehad van bruinverlies, maar is nu vandaag over. Het kan ook zijn dat ik deze ronde een cyclus heb gehad van 35 dagen, omdat ik dat de laatste keer ook heb gehad. Ik zou dan nog maar 1 week overtijd zijn... Normaal had ik altijd een cyclus van 28 dagen. Ik heb nog geen zwangerschapstest in huis, omdat ik er de vorige maanden niet af kon blijven. Ik heb een dinsdag een hele dag overgegeven, maar dat kan ook zijn door een griepje, omdat mijn nichtje dit ook had. Ik denk toch dat ik volgende week maar eens om een testje ga...
Succes nieuwtje. Spannend hoor! Knap dat je het zo lang vol houd om niet te testen. Hopelijk voor je ben je zwanger, zal voor je duimen.
spannend hoor nieuwtje Ik hoop dat je positief test....................en knap dat je het kunt laten om een test te halen succes en we horen het wel liefs