@ jewe ik heb de mail ontvangen! ga er vanavond mee aan de slag! zal even kijken hoe ik het precies op ga zetten. ben nu bij mijn vriendin en zijn net bij de verloskundige praktijk geweest voor haar intake! we hoopte allebij n beetje op n kloppend hartje van haar spruit maar helaas met 8 weken was dat n beetje te vroeg.. dus allebij beetje teleurgesteld weer terug!
ingearts he balen zeg.bij sommige is het idd nog niet te horen en bij sommige wel al. maar idd bijzonder dta je mee mocht! liefs snippie
ik blijf ook nog steeds zitten waar ik zit hoor en als die ongi niet doorkomt zit ik er in de herfst nog wel..
ja was zeker bijzonder! alleen was het alleen maar informatief dus. maar wel handig als je zelf ook zwanger probeerd te worden hahaha! over 3 weken mag ze dus haar eerste echo en mag weer mee! moet alleen nog even vrij vragen van mijn werk!
Nee dat je het plaatje gewoon zit in het bericht wat ik hier neer zet.... Ik zie wel eens op de site dat sommige dan een plaatje willen laten zien dus ik weet dat het mogelijk is maar hoe? Liefs Sunnyqueen
zo en nu proberen uit te leggen! eerst je link plaatsen dan die selecteren en op img drukken dan laat je hem zien uhm het lukt me niet om me iegen plaatje er op te zetten
Dat gedoe met leeftijd heb ik ook altijd. Maar waar bemoeid ze zich mee zeg...jeetje...vind het heel aso dat ze vraagt of je wel 16 bent...als was je 13 dan mag je nog een test kopen!
: Leuk dat je mee mocht! Jammer dat het hartje nog niet te horen was, vaak kan t al bij 6 weken. Maar ja, zal ze helaas nog even moeten wachten
ze heeft helemaal geen echo gemaakt. terwijl we dat dachten dat gebeuren zou! nu mag ik over 3 weken weer mee en dan echt voor n echo! ben bezig met het lijstje maar heb alleen nog maar van Jewe haar NOD ontvangen! misschien is het ook leuk om even te vermelden of je voor je 1e 2e of 3e etc kindje gaat!? meer mensen die op het wachtbank lijstje willen hoor ik het graag..
@snippie joehoe de 100ste @Eliesah...toch nog niet ongi.... hoe waren je vorige cyclussen? Waren die wel regelmatig. En wat is dat voor een vreemd gedoe van die vrouw waar bemoeit ze zich mee zeg. @ingearts wel leuk dat je mee mocht idd,ach en goeie info is noooit weg en ik stuur je zo nog even een pbtje voor die lijst. @jewe ja lekker ik lust wel een glaasje limonade na deze drukke dag werken hihi
ingearts had ze neit zo'n apparaat waarmee ze naar eht hartje kon luisteren dan? want niet elke vk praktijk heeft de mogelijkhied een echo te maken. maar wel jammer idd
@ brabantsmeisje, ik zie je pb wel verschijnen. @ nee ze had niet zo n apparaat! ik zat er n beetje rond te kijken maar zag al niets staan dus baalde al n beetje. oh even in het algemeen! waarom mensen mij n pb moeten sturen is om het forum beetje netjes te houden en ik niet alle berichten terug hoef te lezen en ik zo dus niemand die erop wilt staan kan vergeten!
Ik kom er ook bij zitten, maar mijn cyclus is wel tot op heden nog heel mooi 27 dagen. En ik ben 15 janu gestopt met de pil. Dus als ik het zou moeten worden dan zou het 4 april moeten zijn,maar dat hoop ik natuurlijk niet, maar goed we moeten afwachten. En anders hebben we weer een nieuwe maand. Ik heb wel ontzettende gevoelige (0)(0) en ze lijken we met siliconen te zitten haha. En wat gerommel in mijn buik zo af en toe. Maar goed afwachten met testen en dan zullen we het zeker weten wat het is. Liefs Sun