jah.eerlijk gezegd weet ik echt niet wta ik moet verwachetn deze maand.heb er deze maand inverband op zoek naar nieuwe baan niet op geled. heb nu wel iets gevoelige borsten maar dat zegt niks
mm ff gekeken wat ik voor je had gependeld.. april.. (houd zelf ook bij wat ik pendel en voor wie nl)..
Wel spannend zeg hihihi. Zit nou op mijn werk en zal vanavond even kijken voor een foto. Ik ga morgen ochtend waarschijnlijk wel een nieuwe test doen, en dan wel binnen de tijd kijken. [-o< [-o< [-o< [-o<
nee voel niet veel bijzonders, had gister wel wat pijn in mijn baarmoeder maar of dat dan op een innesteling kan duiden ik weet het niet.. Heb geen goed gevoel over deze maand.. niet genoeg gelukst op de vruchtbare dagen.. erg jammer. Plus ben nu snotverkouden en last van me keel. Gisteren enkele pijnscheuten van mijn bovenbeen naar mijn knie waardoor ik door mijn been dreigde te zakken. Gelukkig was ik vrij. We zien het ook wel. Je hoort vaak genoeg van mensen die 1 x klussen zwanger worden... maar dat zal voor mij waarschijnlijk niet zijn weggelegd..
hej meid.dat zegt niks he.ben nu ook ziek.maar hoor ook vansommige dat ze eerst dachten dus griep te hebben terwijl ze dus zwanger waren.we moeten gewoon afwachten.wij hebben om de dag geklust heel toevallig,want hielden em ei niet in de gaten.en idd sommige worden van 1keer vrijen zwanger. lara spannend hoor meid
k mag ook ovr 4 dagen testen. dan wel met kv test. maar k denk ni dt t nodig zou zijn in mijn geval. maar goed, heb je veel klachten dan?
hoi dames ik zit ook te wachten moet morgen ongi worden maar heb al vanaf zondag vreselijke buikpijn heb dinsdag een testje gedaan en natuurlijk nega dus laat die duivel dan maar komen heb ook al 3 dagen last van doorzichtig slijm dus komt eraan denk ik maar heb het liever niet hahahah liefs lisje
Ik kom ook op het bankje. Nog 12 dagen, ik heb een vroeg eisprong, een dag na mijn ongi... vrijdag bloed prikken in het ziekenhuis en dan testen ze ook op HCG, dus dan zou ik het lekker vroeg weten...maar ja, er kan nog van alles gebeuren...
Heb ik altijd...zo is mijn tweede dochter ook verwekt. Ik dacht dat metteen na mijn menstruatie zeker geen kwaad zou kunnen...oeps zwanger. Nu heb ik vanaf de laatste dag van mijn menstruatie ovu testen gedaan en de dag na mijn menstruatie had ik twee strepen...zodoende
je bedoeld natuurlijk de dag nadat je bloeding was gestopt? stom van me. dat kan naturlijk. je hebt geen onvruchtbare dagen vr ovulatie. hoop t hcg pos is straks!