had het al gezien je bent vergeten het aantal erbij te vermelden. verder zijn de pijltjes weg maar dat is geen probleem gezellig dat je er ook bij komt zitten
een pendel is idd een ketting met een ring of soort druppel er aan en die geeft je antwoord in het ja of nee.je steld de pendel dus ene vraag, bijvoorbeeld is miep van oostveen geboren 1-7-77 zwanger nou dan gata de pendel bewegen in ja of nee? en adan vraag je verder is miep van oostveen geboren 1-7-77 zwanger van een jongen dan doet eht pendel ja of nee en zo het zelfd ebij meisje. en stel dat het pendel nee zegt bij nu zwanger dan vraag je dus is miep van oostveen in maart zwanger? en zo maar verder. ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uit gelegd. als je gependeld wilt wordne moet je even naar lounch in het hoofd menu daar is ene topic pendelen en daar staan de namen van de gene die pendelen. je moet ze dan he echte naam en meisjes naam+geboorte datum +vraag via een pb sturen. maar houd er rekening dat die dames het druk hebben en dat het dus even kan duren voordat je antwoord hebt
Dat heb je goed gedaan, ziet er prima uit! (alleen die 3 mei die na mijn naam komt snap ik niet helemaal?) Wat lief van je dat je die lijst maakt Zucht, ik wil eindelijk eens ongesteld worden, ben het wachten spuugzat...
goedemiddag (goedenavond in NL) Hoeist op 't bankje in NL, hier op curacao wordt ik het wacht soms een beejte beu.. maar goed ik heb een actieve dochter van bijna 2 en die leid mama wel af Voor alle dames die wachten op hun ongi, sterkte en succes. En voor de dames die nog moeten testen. Succes.. Groetjes Sharon
hey meide ben ik weer ben ff paardagen niet geweest in de hoopd at ik er minder ergin in heb maar dat valt tegen ik zit ook zo maar wat te wachten en te wachten en een schiet gebedje te doen hier en daa [-o< maar jah we wachten maar gewoon af he gelukkig ist een beetje mooi weer! mijn nod is op 8 april als alles goed loopt kei leuk dat lijstje gooi mijn er ook maar bij xxx blom
Hey dames! Leuk die lijst! En inderdaad ik op 3 mei :d Nou ben ook alweer helemaal van me ongie af ben maar 3 dagen geweest...is dat raar? Of ken dat wel is gebeuren...mischien toch zwanger denk t nie,maar je weet maar nooit! xxx
Ja hoor, vandaag dan eindelijk ongi geworden ! Toch wel fijn als je volgens de test toch niet zwanger bent.. Dan kan je beter ongi worden en aan een nieuwe ronde beginnen dan allemaal dat afwachten, toch?!
Wat fijn voor je dat je ongesteld bent geworden (al had je natuurlijk het liefst een positieve test gezien), maar zoals je zelf ook al zegt: op naar een nieuwe ronde!
DE BANKERS VAN APRIL ! 01 02 Lisje18 03 05 06 07 Brigitte77 08 Muppet80 / elk / blommeke 09 10 noor1987 11 Snippie23 12 Lotte1987 13 14 ilonaPS 15 16 17 18 collo003 19 Ingearts 20 21 22 23 Nadeke 24 25 Brabants meisje 26 27 Jewe 28 29 30 ONREGELMATIG CYCLUS Eliesah Sunnyqueen Lbunny misty1984 En voor de maand Mei hebben we! 3 mei Diamaria we hebben n bank van 19 personen..
Ja had indd liever een positieve test gehad.. Maar ja ooit moet het toch een keer raak zijn. Op naar de derde ronde ! Weet niet hoe mijn cyclus nu weer is; dus heb m'n banner gewoon op 30 dagen gezet hihi.. We zullen weer zien!
mss dan ook wel fijn om gewoon ongesteld te zijn en niet eeuwen hoeft te wachten zonder n gewenst resultaat!
dank je! 3 mei is voor volgende maand al. want ja die komen er ook bij. probeer het allemaal beetje goed bij te houden voor iedereen hoop dat iedereen dan ook trouw hun NOD doorgeven zodat de lijst leuk blijft.. hoop snel dat je ongi word dan weet je waar je staat en kun je vol volle moet de volgende ronde in ..
@ Diamaria: Nou ben ook alweer helemaal van me ongie af ben maar 3 dagen geweest...is dat raar? Of ken dat wel is gebeuren...mischien toch zwanger denk t nie,maar je weet maar nooit! (sorry weet niet goed hoe dat werkt om dat in zo'n blauw balkje te krijgen met ... schreef). Maar ehh Diamaria, ik had dat deze keer ook. Normaal gesproken was ik altijd 5 dagen tot een week ongi en deze keer verliep het zo: Donderdag 26 mrt echt ongi, 27 mrt al minder. 28 mrt niets. 29 mrt niets, maandag 20 mrt weer een druppeltje. Vreemd. Waarschijnlijk het ontpillen denk ik. Succes met wachten allemaal, maar nu lekker in het zonnetje deze week nog
Hey meiden, Alles goed hier? Ziet er goed uit die lijst Ingearts. Net heerlijk uit eten geweest met de collega's. Ik kan je vertellen het was weer een gekke boel! @ Lisje18, het word spannend voor jou meid de komende daagjes. Ga voor je duimen. Voor alle nieuwe meiden, gezellig dat jullie er bij zijn komen zitten.
@ misty1984 graag gedaan hoop dat je snel n echte NOD kunt doorgeven.. @ jewe dankje! heb je lekker gegeten wat is het geweest. ik heb bij moeders gegeten heerlijk ze had zelf groentesoep gemaakt!
Het was heerlijk. Heb veel te veel gegeten. Het was zo'n restaurant met een lopend buffet. En tja daar ziet alles er heerlijk uit.