het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

oke dus het kan zijn dat ik mijn eisprong al eerder heb gehad? ik heb namelijk helemaal niks gevoeld....
    had gisteravond wel heel erge ongi buikpijn misschien is dat mn ei?
    we zien het allemaal pff dat wachten...gek wordt ik ervan :p

xxx

2. Paske

Paske Actief lid

3 feb 2009
    188
    0
    0
    Hier is het klussen zwaar begonnen :)
    Manlief is een paar weken thuis van zijn werk, en precies in mijn vruchtbare periode HOERA!.
    Moet vrijdag of zaterdag mijn eisprong krijgen (banner staat een dagje vroeger) en we zijn sinds afgelopen vrijdag dagelijks aan de klus.

Ik heb mijn mannetje voor de gein het boek van Kluun gegegeven (help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt) en op de een of andere manier heeft hij er sindsdien heel veel zin in. Snapt ie ook hoe het bij mij werkt, duikt mee in de ovutesten, kortom is erg betrokken en er super leuk mee bezig. (de kinderkamer is in zijn hoofd al helemaal ingericht :) )

Ik heb echter nog steeds geen positieve ovutest, dus ik zei vanmorgen tegen hem.....schatje......als je vanavond een avondje rust wil? denk dat mijn ei toch pas zaterdag komt.
    Zegt ie:.......... Niks ervan, we gaan stug door tot een paar dagen na een positieve test hihihi. Hij heeft er zin in! :D

Heerlijk dat ie ineens zo enthiousiast is.

3. Elk

Elk Lid

5 nov 2008
    19
    0
    0
    Ow... ik vind het zo spannend! Hebben jullie er ook last van dat je vanalles denkt en voelt maar het eigenlijk niet durft te denken / hopen? Het is hier nu al maand na maand een tegenvaller geweest dus ik durf niet te veel meer te zeggen...
    Mijn NOD is woensdag dus nog iets minder dan een weekje... hm... we keep our fingers crossed!
    Maar... hebben jullie daar ook last van? En zo ja, wat doe je dan?

Dank je!

4. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    @Elke: ik herken het helemaal! Ik zit nog maar 3 dagen voor NOD en ik word echt helemaal gek van mezelf! Gewoon die onzekerheid van wel zwanger of toch niet zwanger of wel/niet/wel/niet/wel/niet WWWWHHHAAA!
    Ik zit er zelfs al aan te denken om een testje te doen maar ik weet dat nog helemaal geen nut heeft omdat ik waarschijnlijk nog niet genoeg zwangerschapshormoon in mijn lijf heb maar goed..... Laten we samen toch een beetje hopen [-o<

5. Elk

Elk Lid

5 nov 2008
    19
    0
    0
    Ja, daar had ik ook aan zitten denken.... maar idd... dat zal nog niet veel nut hebben nu...
    We hopen samen een beetje! Wie weet!

6. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    onze banner loopt gelijk,
    ik moet ook nog 3 dagen wachten, maar ik ga zaterdag een testje wagen, want ik heb nog steeds niet het gevoel dat ik ongi ga worden.

in de ochtend kan ik me wel in houden, dan plas ik snel en dan denk ik: zo vandaag is mijn ochtendurine al weg dus kan ik ook niet testen.
    en dan in de middag denk ik. ooooh ik wil testen! maar dan kan het gelukkig niet meer.
    op die manier kan ik het nog even uitstellen hahahaha

7. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha Ingearts,

Ik zit heerlijk op het bankje, ontspant u maar :D !
    En Lisje18, weet je al wat :rolleyes: ?

vr.gr.
    Ilona

8. Elk

Elk Lid

5 nov 2008
    19
    0
    0
    lalamanon, daar is het dus ook heel spannend! Zal zaterdag voor je duimen! Ik moet nog iets langer wachten... Nou, succes !

9. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    thanks!

dat wachten duurt me toch lang, ik kan het bijna een hobby noemen al heb ik er niet heel veel plezier in. hahaha

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    heerlijk weer is het he dames:D!
    ik ga straks lekker de deur uit.even wat papieren inleveren en tekenen bij me nieuwe baas en dan lekker even tarrasje pakken:D

11. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Hoi hoi,

ik heb nu ook voor het eerst ovu.testen gebruikt deze maand,en dacht dus ook altijd dat ik rond de 14de dag zou zitten....wat blijkt nu?
    Ik zal op dag 17.....nu denk ik ook dat dat elke maand wel anders is!
    Ik weet het niet?maar denk ik zo!

Succes er allemaal mee.

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou hier nog steeds niks ben alleen kotsberoerd....
    Ik heb zelfs geen zin aan eten...

Liefs Sunnyqueen

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    uhm meis.wanneer wilde je weer gaan testen?

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Wanneer doe jij de testen dan ´smorgens of ´s middags?
    ik doe ze altijd 's morgens maar er valt echt niets te zien.. :(
    dus bij jou ook 3 dagen later....misschien is dat bij mij ook wel zo.....
    heb jij je eisprong wel is gevoeld dan?

xxx

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    om hoelaat doe je het s'morgens toch niet je eertse urine?

16. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

Ohhh jeeee jawel..? :oops: :oops:
    is dat niet goed? had ik gelezen op een ander forum namelijk

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai dames.

Spannend hoor allemaal! Zie dat een hoop al bijna kunnen testen!

@Snippie: We lopen gelijk! Spannend he!? Dit keer heb ik een lange cyclus, maar als het in goed nieuws eindigd dan geeft het niet haha.

Fijne dag allemaal

18. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik durf niet meer te testen ik blijf gewoon wachten tot volgende week woensdag en is er dan nog niks dan bel ik de huisarts en dan doen die maar een testje...

Ik heb ook begrepen dat je met je ochtendurine moet testen....
    Is dat niet goed dan snippie?

Liefs sunnyqueen

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Je kan ovutesten wel smorgens gebruiken hoor, maar ligt eraan welke. Het staat in de bijsluiter. Bij mij stond erin 'liever niet met ochtendurine'. Ik doe het altijd smorgens en savonds en dat werkt bij mij prima. Vaak wordt ie smorgens iets donkerder en diezelfde avond is ie dan positief. Dus het KAN wel, maar dan is het wel handig als je het twee keer per dag doet. Dit raden ze sowieso aan zodat je je piek niet mist

20. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    ow sorry hahaah ik dacht dat het ging om zwangerschapstesten, maar het gaat over ovu testen zie ik....
    Daar weet ik niks van dus daar bemoei ik me maar niet mee.... hahaha

Liefs

Deel Deze Pagina