sorry dames.maar idd wat lotte zegt.maar het liefst niet je eerste urine toch?op mijn ovu testen staat niet voor 10uur. jah we lopen gelijk.wel weer spannend om de een of andere reden hebben we vanaf 26maart t/m 31maart elke dag spannende nachten gehad!behalve gisteren dus niet,maar dat kwam denk omdat ik even chago was! daarvoor ook geklust hoor alleen dan van zaterdag 21maart t/m maandag 23maart.g denk dat het de lente kriebels hier zijn! we gaan het zien over 9dagen.of 8 want dan is het de 28stedag
Het verschilt ook inderdaad per test hoor, gewoon even de bijsluiter lezen Bij jou staat er na 10:00 dan zou ik dat ook gewoon aanhouden ja.. Wij hebben vanaf dag 12 om de dag geklusd. Hoop wle dat we nog kans maken, want de dag van de eisprong (voelde m rond 18:00) lukte het smorgens niet . Hoop dat voorvocht ook een paar sterke zaadjes bevat haha Zal even een paar dagen neerzetten dat we geklusd hebben voor mn eisprong: -dag 23 's avonds -dag 25 's morgens -dag 26 's morgens, maar toen lukte het dus niet -dag 27 om 18:00 eisprong gevoeld... Ach ja, je weet het nooit. Maar ben nou weer bang dat we nog door hadden moeten gaan haha
hallo meiden! gister mn eisprong gevoeld! wat fijn is dat! meteen geklust haha dus ik heb goede hoop dat het deze ronde raak zal zijn... maar ja, ik heb altijd goede hoop... geniet van het zonnetje! liefs
oke haha, nou ja ik snap er niks van heb nu net een ovu testje gedaan maar weer helemaal niks, mijn buik zit giga in de weg als ik mn buik inhou dan blijf ik een klein bol buikje houden, heel raar terwijl ik altijd een platte buik heb. en een zere mega harde buik ? wat zou dat kunnen zijn?
hey lisje, spannend hoor! Houd je ons op de hoogte? Wanneer ga je testen? Hmm perfection, helaas kan een opgezette buik van alles betekenen Ik heb daar iedere avond voordat ik ga slapen last van, maar bij mij zijn het mijn darmen Heerlijk zeg dat zonnetje en morgen ook nog zo lekker warm!
dat zou heel goed kunnen ja, maar verder heb ik geen last van dikke buikpijn als erop druk aan de zijkant is het net of er een blauwe plek zit, beetje lastig uit te leggen
ik denk dat ik het even aankijk tot zaterdag had gisteren nega test dus ja jullie horen van mij liefs lisje
ik duim mee, ik zit mee te lezen op een medisch forum daar wordt ook van alles gezegd over harde buiken precies hetzelfde omschreven als wat ik nu heb. afgelopen maand een erg rare ongi gehad niet zoals normaal.....ik weet het echt niet meer hoor, mn borsten zijn ook ineens wat groter :S
lisje spannend hoor! en dames ze zeggen dat je het best voor je ei kunt klussen.dus lotte denk dat je nog niet de hoop moet op geven!om enom moet meer dan genoeg zijn.onthoud wel dat meestal zaadjes tussen 24 a48uur leven.dus tijd genoeg geha om naar je ei te komen hoor.
Nou hoop goed nieuws voor jou dan over 13 dagen perfection Ik vind het zelf zo lastig, omdat ik onregelmatig ongi ben dus heb geen idee wanneer ik kan testen als ik van alles voel. Heb al 6 negatieve testen verspilt vorige ronde, haha.
haha ja je zou toch denken je kan nu helemaal niets voelen als ik nog 13 daagjes moet wachten tenzij ik mn ei veel vroeger heb gehad natuurlijk.. haha 6 testen verspilt oh oh oh haha kost je klwauen vol met centjes eh zwanger worden hier zijn er ook al zoveel doorheen gevlogen.. ja dan is het moeilijk in te schatten wanneer je kan testen, dan is het gewoon afwachten meid of je ongi wordt dat wachten duurt altijd zo lang eh pffff
perfectionn nooit aan gedacht dta je mss zwanger zou kunnen zijn? als je ongi ook anders dan normaal.
Dat was mijn eerste gedachte wel, maar dan zou ik nu toch al meer veschijnselen moeten hebben? of... afgelopen ongi was heel raar eerst een beetje bruin/zwart daarna roze/rood en daarna weer bruin/zwartachtig. dat duurde 3 dagen nog niets eens. veel was het ook niet, bijna een week later kreeg ik beige/roze achtig iets in mn broek.... :S toen had ik ook ziets van ohhhh straks ben ik wel zwanger, maar ja een test doen is nou niet mijn sterkste punt hoor haha.. bang voor die teleurstelling steeds weer. toen mn mams zwanger was van mij werd ze ook nog 4 maand lang ongi. misschien zit het in de fam? of zou dat niet kunnen! xx
uhm ik zou toch voor de zekerheid een test doen en is hij negatief dan kun ga je toch gewoon door waar je nu gebleven bent?en het hoeft niet hoor dat je nu meer verschijnzelen moet hebben!sommige vrouwen hebben nergens last van en zijn toch echt wel zwanger
als ik het durf dan doe ik dat...mn mams vond ook dat ik wat dikker werd maar het lijkt mij sterk dat je dat nu al kan zien toch.... wanneer zou ik het beste kunnen testen dan..straks of liever morgen ochtend?