als je zwanger zou zijn zou je nu ongveer 6weken zijn dan zou hij s'middags ook positief moeten geven denk ik. sommige zie je het wel al heel snel hoor meid.
Even een vraag... t kan natuurlijk zijn dat ik nu ook echt vanalles zie en voel maareh... kennen jullie het volgende: al dagen niet naar de wc gekunnen en zojuist wel, daarna flinke steken in mijn lies... Zal wel gewoon mijn darmen zijn, dat denk ik dan maar maar komt het jullie bekend voor?
waar zit je in je cyclus.sommige hebben als ze zwanger zijn last van obstiepatie. spannend dus. maar wat ej zelf al zie het kna ook iets anders zijn
poeh zeg me lichaam word volgens mij schoon gemaakt heb last van me buik en verlies veel vocht!ik voel het er gewoon asl een soort plopjes er uit lopen:S!best wel vies eigenlijk! liefs
Hallo meiden, Zouden jullie mij ook op de lijst willen zetten. Nog steeds geen tekenen van ongi. groetjes Jose
okey dankjewel meid stiekem heb ik toch de hoop hoor heb het net ook even aan mams gevraagd die zei aan de zijkant dat kan bandenpijn ofzo zijn,, ben erg benieuwd zal zo een testje wagen na het eten.. xxx
ff ik schuif ook aan Ben in december gestopt met de pil en nu heb ik deze week alleen maar beetje bruine afscheiding al vanaf maandag en maandag een beetje bloed bij afvegen Terwijl ik dus deze week ongesteld zou zijn Zwanger of niet.... zucht
ben ervoor wel gewoon echt ongesteld geworden dit is de eerste keer dat ik het op deze manier heb dus dat kan ook? Maar kan ook zijn dat ik zwanger ben?
perfectionn succes meid! en wat ik al zei stel dat hij negatief is dan kan je gewoon verder waar ej gebleven was en heb je mss over 13 een positieve test! maar ik hoop gewoon dat je nu p zwanger bent. succes meissie.niet al te veel drinken he
jah het kan alle twee. het kan nog steeds zijn dat je ana het ontpillen ben maar het kan mss ook innesteling zijn fo zo/
haha mn banner klopt niet hoor Ennuh ja drink nu wel beetje veel puur omdat ik dus een test wil doen :S:S
toch voor de zekerheid testen dnek ik.anders blijf je het mss afvragen toch? succes met het bedenken van je beslissing. liefs
hoi dames ik denk dat ik bijna van de bank af kan snik snik zag wat rood in me urine pff op naar de zoveelste ronde liefs lisje
hej balen lisje ik hoop dat het niet door zet en anders op naar de volgende ronde en dat het dan maar raak mag zijn! en biancaa gefeliciteerd meid!ging je tetsen door mij?