nee inderdaad je lichaam kan je toch echt voor de gek houden en dit hadden we echt totaal niet verwacht. Meiden allemaal erg veel succes En dus niet opgeven he
@Biancaaa: Gefeliciteerd meid echt super voor je. Nou ik lig de hel dag al ziek op de bank te zijn. En voel me echt beroerd heb over de hele dag maar 4 stukken brood gehad en wat drinken verder gaat er niks in. En als ik ijs zie op tv dan denk hmmmm jummiee en al het andere wordt ik al beroerd van als ik er aan denk! Bleegghhh niks aan zoo! Liefs Sunnyqueen
brabands meisje lekekr hoor.ik zat vandaag op balkon en ben even naar de stad geweest heerlijk op tarras gezeten! morgen dus met de kiddo;s naar buiten!en zaterdag ga ik naar de efteling dus heerlijk genieten
Wat denk jij dan? vrijdag nog negatieve test gehad dus als ik zwanger zou zijn dan had ik allang een posi test moeten hebben toen lijkt mij.... En geen spoortje rood hier maar wel lichte steekjes. Liefs
jeetje wat vervelend zeg dat je zo beroerd bent Maar wat denk je zelf? dat het komt door het ziek zijn...of voel je je anders "ziek"
nee juist niet staat op de site.met pasen is het juist druk en we zijn zijn er al voor dat hij opent.dus komt helemaal goed!maarjah het word ook goed weer.we zien het wel.komt goed! sunny het kan zijn dat je een hele late ei hebt gehad meid.en sommige testen pas met 3maanden positief!en aan gezien je er echt niet lekker van bent,zou ik toch nog eens testen.maarjah als je zelf denkt dat het griep is. meid wil je geen valse hoop geven!ik gun je gewoon van harte dat je snel een positieve test in handen hebt!en dan vooral meer duidelijkheid hebt! liefs snippie
zo net ons nieuw bed in elkaar gezet........ dus het klussen kan weer beginnen hopen dat het bed ons geluk gaat brengen
Jah nou zoals ik me nu voel is echt lang geleden hoor, maar goed je weet het niet. Ik zie het nog een paar dagen aan en dan koop ik misschien weer een testje of ik laat het gewoon testen bij de huisarts! Liefs Sunnyqueen
waar haal je het geduld vandaan om nog een paar dagen af te zien..... heel veel succes en beterschap!
nou dat geduld had ik eerst niet maar na 4 negatieve testen ben ik gewoon wat huiverig voor weer een eventuele negatieve test! Liefs
Ja dat kan ik me voorstellen,om dan weer teleurgesteld te worden is ook niet niks. Maar het vervelende nu is natuurlijk wel dat je er zo beroerd bij bent... maar idd om teleurstelling te voorkomen zou ik ook al mijn nagels en tandvlees opeten om nog te wachten liefs
tjah ik moet morgen weer werken maar ach werk er maar drie en dat om de dag dus heb geen klagen. ik ga nu lekker richting bed! in bed ik vertrek kijken! fijn weekend alvast en voor degene die morgen ook moeten werken werkse! liefs