en met dat weer wat ze aangeven zetten we het bankje weer lekker buiten! Heerlijk met glas ijskoud drinken erbij
goedeavond dames.. ik heb gewoon 1 uur nodig gehad om jullie bij te lezen wat mis je veel zeg als je n dag hebt gewerkt en daarna nog even de stad in bent geweest.. @ lisje en elisahh balen zeg dat jullie ongi zijn geworden maar nu kunnen jullie wel weer vol positievietijd de nieuwe ronden in en hoef je niet onzeker te wachten op je NOD. verder tegenstrijdig nieuws allemaal Biancaa van harte gefeliciteerd met je zwangerschap zie zo n forum helpt je toch om de stap te zetten. maar dan wel weer balen dat perfectionn n nega test heeft gehad. nu moet je weer wachten pfff,,, @ sunny wat rot van je dat je ziek bent maar ik vond het ook wel n beetje op zwangerschap lijken. ik zou gewoon n testje halen dan heb je duidelijkheid. verder voel ik me eigen ook n beetje beroerd hoor. duizelig en vind mijn buik ook raar gevoel dat hij ook gegroeid is ik weet het niet gewoon raar. ook ben ik veel duizelig. en als laatste had ik nog n vraagje over dat pendelen ik zie dat sommige van jullie dat hadden laten doen. ik zou dat ook graag willen laten doen maar hoe moet ik die gene contacteren via pb? maar ik kan ze nergens vinden kan iemand mij hun link even sturen ofzo?
zooo, ben weer bij gelezen. Even een dagje werken en loop gelijk helemaal achter. @Biancaa, Gefeliciteerd meid. Wat moet jij je geweldig voelen zeg. Heb je het je vriend/man al verteld? Hoe reageerde hij? @ Sunny, je moest een dezer dagen toch langskomen bij de dokter? Ik zou gewoon morgen bellen voor een afspraak en laat ze maar een bloedtest doen ofzo. Want ik zou denken dat je misschien wel zwanger bent. @ Lisje en Elisahh, balen dat de zijn door gekomen. Hopelijk volgende maand meer geluk. Hoop niet dat ik iemand vergeten ben..
hey dames nou de ongi is nog niet doorgekomen hoor laat het dan maar vanacht komen dan kan ik weer verder voor de zwangeren gefeliciteerd en alle dames die nog moeten wachten en testen heel veel s6 hoop dat het bij jullie allemaal wat sneller gaat dan bij mij liefs lisje
ik denk dat ik deze week een maansteen ga halen..hoor veel positieve reacties daarop ik weet niet of ik het moet geloven maar ja het kan geen kwaad dus waarom niet en voor de mensen die zwanger zijn een robijn schijnt te helpen tegen een miskraam.... nou ik ben benieuwd kan het altijd uitproberen ik ga ook mn bedje opzoeken dames. weltrusten voor iedereen Dikke knuffelllll
ik heb laatst een maansteen van een goede vriendin gekregen. Zij weet van onze plannen. Ik draag hem elke dag. Ik hoop maar dat het helpt! Ik vond het in ieder geval een heel lief en mooi cadeau. Liefs Sunnyqueen
lisje spannend zeg! ik heb ook een maansteen liggen.ik denk dat ik hem vanaf vandaag bij me ga dragen!het kan geen kwaad. liefs
Ja sorry Inge,maar die plakte niet mee!hahahaha. Pffff,nog 4 dagen.......ik wordt gek van altijd dat wachten.
ik krijg altijd zón hoofdpijn als ik een maansteen draag , daarna moet ik ook altijd ongi worden. misschien dat ik hem toch maar weer eens ga dragen en als ik geen hoofdpijn krijg ben ik misschien wel zwanger haha ik ga het testen!
jeetje zeg wat een drukte op het bankje. Ik kijk eventjes niet en voordat je het weet staan er weer onzettend veel nieuwe berichten op! Biancaaa: gefeliciteerd met je zwangerschap! alle anderen die nog gaan testen: succes! Pff, ik word echt knettergek van mezelf. Mijn cyclus duurt nu al 90 dagen... Het maakt me niet uit of ik zwanger ben of ongesteld word, als er maar IETS gebeurd! Hoelang heeft jullie langste cyclus geduurd?
wat vervelend dat je je beroerd voelt en dan ook heel de tijd duizelig erbij .. maar overdat pendelen,er zit een topic in over pendelen( bij onderdeel lounge) en daar staan de namen van degene die je dan een pb kunt sturen. hoop dat ik het goed heb verteld,want ik moest ook even zoeken hahah
Hoi meiden, Ik zit nu sinds twee dagen al te wachten op de . Nog geen teken, dan maar een testje. Negatief. Heeft iemand dat wel eens gehad en wat heb je toen gedaan :