het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

Zelf nog geen ervaring mee,maar hoelang is je cyclus normaal?

2. lbunny

lbunny Lid

5 mrt 2009
    22
    0
    0
    Waarom wil er niemand antwoorden op mijn vraag... :cry: ;)

Hoelang heeft jullie langste cyclus geduurd?

3. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ik wil wel antwoorden hoor ;)
    mijn langste cyclus duurde tot nu toe 28 dagen

4. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    @ brabants meisje
    Mijn cyclus is vrij normaal. tenminste sinds januari van de pil af daarna 28/29 dagen. vind ik vrij netjes.

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

opzich wel netjes ja.
    het kan natuurlijk zijn dat je nog aan het ontpillen bent. :( (niet vervelend bedoeld)
    heb je verder nog klachten?

6. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    De eerste maand was ik maar 3 dagen ongi (ikke blij :D )
    De tweede maand ging alles gewoontjes (zoals altijd)
    En nu schuift het mininmaal dus al twee dagen op. Snap t niet hoor.

Heb vorige week rond de eventuele innestelingsperiode wel ongikrampjes gehad. Tot voor de verwachte NOD last van mijn borsten, wat ik met de pil wel had, maar de eerste 2 maanden zonder de pil weer niet :(
    Verder niet veel rare klachten.

7. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

Maar de eerste maand dat je ongesteld was,was dat dan niet nog de "stopweek"van je pil?
    maar het zou kunnen dat je lichaam nog op "zoek"is naar je regelmatige cyclus...
    En anders zou ik over een paar daagjes weer een test doen? Lastig he dat je lichaam zo anders kan reageren elke maand! :(

8. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    hihi, ja. Een vrouwenlichaam kan soms vreemd in elkaar zitten.
    Je hebt gelijk ja. De eerste keer was een ontrekkingsbloeding, de stopweek van de pil!
    Ik wordt wel een beetje tureluurs van dat wachten haha. :rolleyes:

9. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ja dat wachten is idd kl#$@
    maar helaas kunnen we er niet veel aan veranderen.
    Ik was blij dat ik meteen na de ontrekkingsbloeding de :evil: op bezoek kreeg na 28 dagen. Maar het kan goed deze maand langer of korter duren.
    en elke keer weer denk je je lichaam te kennen maar helaas.....

10. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Nou ik krijg nu trouwens ook al wat meer krampjes. Ik ben er klaar voor! haha. Al komt er nog niets, weird!

11. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

pff erg he
    Ik liep ook al een week met ongi krampen rond en het wilde maar niet door zetten..... wetende dat je niet zwanger bent maar dan toch dat kleine duivel stemmetje in je hoofd horen,weet je het zeker? hahahah je kunt je zo gek maken.

12. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

22 feb 2009
    945
    0
    16
    Haha jah, en natuurlijk lees ik ook veel op dit forum en dan denk je toch wel: zou t toch stiekem zo zijn? erg irri jah hahaha

maar het voordeel van dat de ongi zo lang duurt, verplaatst het ei zich ook :D

13. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

gelukkig is het mooi weer vandaag en kunnen we met het bankje buiten gaan zitten. Al moet ik er eerst nog aan gaan geloven om te gaan poetsen hier :(

14. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi dames

nou nog geen ongi te bekennen hoor pff wel beetje last van buikpijn en spierpijn bij borsten

liefs lisje

15. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

lisje spannend hoor.................
    ik duim voor je dat de :evil: niet gaan komen!
    maar heb je anders ook spierpijn bij je borsten als je ongi eraan komt?

liefs

16. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    dank je wel ;)

nee heb nog nooit last gehad van me borsten maar ik merk dat de afgelopen maanden me cyclus, klachten enz elke maand veranderen zoooo vervelend

xxx

17. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ja dat is inderdaad vervelend,dat je lichaam nou een gewoon doet wat het altijd doet hahahah
    maar als het vandaag niet doorzet kun je testen volgens je banner...ga je dat ook doen?

liefs

18. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    Hoi meiden ik ben weer terug op het wachtbankje! hihi. Toen dit topic werd gestart heb ik er even op gezeten en nu kom ik weer even in het zonnetje naast jullie zitten! Ik heb geen idee wat mijn cyclus nu is, even wachten dus. Ik durf trouwens maar niet te testen.. ben bang dat het negatief is... duf he?

19. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

gezellig mee in het zonnetje
    Maar zo duf ishet niet hoor dat je niet durft te testen ;)
    waneer wil je de test wel gaan doen? Sorry ben beetje nieuwsgierig hihih

20. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    Hey meiden wat een drukte hier weer ik kan het gewoon niet bij houde hihi met 2 kleine kinderen @ home.
    nu zijn ze alle 2 naar school en naar de peterspeelzaal dus heb ik even tijd :)
    ik ben weer beetje bij gelezen allemaal succes met wachten
    ik ben ook zo zenuwachtig ik hoop zo op een wonder hihi me vent loopt ook al te springen alleen mannen kunnen soms wat beter wachten hier liggen die testen echt te roepen hoor haha.
    ik heb wel dat me borsten wat voller zijn maar ik denk steeds ik zal wel te veel gesnoept hebben en ben nu in de 1e ronde ben 1x ongesteld sinds me spiraaltje er uit is normaal had ik een cyclus van ongeveer 28 dagen dus daar heb ik het nu ook maar op gezet ik vraag me af of het ook kan door de hormoon verandering dat me borste wat voller zijn en me buik zo opgezet voelt met buien of echt te veel gesnoept :rolleyes: ik hoop dat jullie iets bekent voor komt van de kwaaltjes

nog even schiet gebedje voor ons allemaal [-o<
    ga ik nou nog ff snel wat doen in huis heb ik dalijk weer tijd voor de kids om naar buiten te gaan zo mooi weer 8)

xxxjes blom

Deel Deze Pagina