Gimena! Ik denk dat het er bij mij ook wel aan komt die grrrrr Ook wij zijn een keer aan de beurt,denk ik dan maar!
ik had afgelopen zaterdag al ongi moeten worden.... test gedaan zondag: tja... vaag vandaag weer een test: nega... maar toch nog "kramp" in mijn onderbuik (anders dan anders) last van mij boops...... nog maar weer even afwachten dan
4 uur verder en er is nog geen echt ongie door gebroken. nog even wachten ma mag ik hopen na bijna 2 jaar
verlies je nog steeds iets? jah mag idd wel na 2jaar! ik schaam me dood kom ik aan zetten met mijn 12maanden ! meid het is je zo gegunt!
hoi allemaal spannend he dat wachten de zenuwen zijn slopend! met alles wat je voelt probeer je een verband te leggen nog twee dagen en dan de vroege zw test kan echt niet wachten tot nod succes iedereen xoxo
Ohhhhhh spannend! Ik hoop het voor je! Wij zijn ook al 4jaar bezig! Pfffff je wordt er stapel gek van! Ik weet wat je doormaakt!
Nou ik zat al op het wachtbankje en verleng gelijk mijn abonnement maar denk ik.....zondag wat bruinverlies gehad met lichte kramp en nu vandaag voor mijn NOD bloedverlies...lijkt alleen niet op mijn ongi... normaal heb ik dan meer buikpijn maar nu alleen lage rugklachten....en wordt gek van die rode vlekjes in mijn gezicht... ...dus ik ga er maar van uit dat dit mijn ongi is...zucht..zucht..niet leuk meer...
ff geeft 49 punten vr zwangerschap. vanwege symt.k zag dt en ineeens moeilijker te wachten. maar k zal wachten tot zaterdag. k ben n beetje gierig. wil geen geld uitgeven vr de testjes.
Goedemorgen Dames, Ik heb vanmorgen toch weer een testje gedaan, en nu binnen de tijd een heel licht 2e streepje, ik ga zaterdag (hopelijk) nog een keer testen, want zit vandaag 13DPO. Wel heel spannend zo, maar blijf nog wel even gezellig op het wachtbankje.