het wacht bankje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door gimena, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ja dat zou nog beter zijn ;)

2. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    ja inderdaad hebben jullie ook wel weer gelijk in..
    af en toe is het moeilijk je wacht op je ongi maar eigenlijk hoop je gewoon dat is niet komt!

iemand wat te drinken?

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ik zit hier lekker aan een ijsje, heerlijk met dit weer.. ;)

4. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    idd heerlijk ik ga even lekker met mijn hondje lopen hier achter op de berendonck.
    kan ze ff uurtje rennen..
    en kan ik er ook even lekker uit..

ff ontspannen.

tot straks allemaal..

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

doe mij ook mar een lekker ijsje

6. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

dat is inderdaad wel lekker.....geniet ervan en tot straks

liefs

7. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey ingearts en brabantsmeisje hihi jah zal het aan um vragen jah dat klussen zit bij ons wel goed hij houd zich er ook echt wel mee bezig gister zag ik iets hangen met papa's kanjer en was zo cute heb ik het mee genomen :oops: toen ik het gaf zei die ahh sgatje je bent echt een kanjer en soms zit tie tegen me buik te kletsen hihi zo van mischien zit er al wel iets allen testen daar mee heb hij mee gedult ik zou nu al willen maar jah beter wachten tot na me nod ik hoop dat de duivels weg blijven :evil: :evil: :(:

8. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    eigenlijk best gek want heb niet eens oren hahaha:);) maar toch wel lief

9. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ooo wat lief van hem!
    ik hoop ook echt voor jullie dat de duivels wegblijven

liefs

10. Appel en Peer

Aah wat lief..
    Ik heb dat ook tegen het einde van de cylus dat ik zo graag wil testen. Erg moeilijk om je dan in te houden haha.

11. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou goedemiddag dames,

hier gaat het al weer wat beter hoor. Zolang ik rustig aan doe. Alleen nog steeds niet zoveel trek in eten en eigelijk alleen zin in brood met jam en verder niks anders.... En als ik dit aan een vreemde zou vertellen is de eerste reactie... GOH ZWNGER? hahaha Nou jah ik hoop er maar niet te veel op. Mijn moeder zei gister aan de telefoon dat me zusje maandag ook ziek was geweest, dus misschien is het wel een griepje...

Liefs Sunnyqueen

12. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

erg eigenlijk he die standaard reacties van mensen.
    Gelukkig dat je je weer wat beter voelt. Het zo inderdaad ook een griepje kunnen zijn :(

13. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    zo ben weer terug van mijn wandeling heerlijk maar het was echt warm zeg er zaten al mensen met zwemkleding vond ik net iets te maarja..

kletsen tegen je buik hahah nou zo gek is die van mij gelukkig nog niet!

maar weet iemand nou hoe n eisprong voelt kan me er niets bij voorstellen..

en sunny ben blij dat je je weer wat beter voelt hoop dat je snel weer helemaal opknapt..

14. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

zo hier ook weer zo goed als klaar met alles...

maar helaas ik voel mijn eisprong bijna nooit :( en de keer dat ik het voelde was dat ik een steek links in mijn onderbuik had...

Maar zwemkleding? jeetje dat vind ik ook wel voorbarig :)

15. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    ja vond ik dus ook ja het is mooi weer best warm geen wind maar dit!

16. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ach ja,sommige mensen zullen wel heel erg veel behoefte hebben aan de zon nu hihi
    Ik ook dus ga nog lekker even het terras op zoeken,vriendinnetje belde net of ik zin had om mee te gaan :) altijd gezellig

17. ingearts

ingearts Fanatiek lid

26 mrt 2009
    1.162
    0
    36
    groesbeek
    veel plezier en geniet er lekker van!
    ik mag over 2 uurtjes weer aan het werk. :evil:

18. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

je zult het misschien niet meer lezen,maar werk ze en een heel fijn weekend!
    maandag zijn we weer van de partij hihi

19. Appel en Peer

Zo beetje overdreven al in zwemkleding; oke het is warm maar zo warm :( .
    Echt dom he; sommige mensen denken gelijk weer dat het zomer is. lopen ze al met slippers terwijl ik nog met laarzen aanloop haha..

Ik zou ook wel willen weten hoe een eisprong voelt; zou zo blij zijn als die ongi weer weg is.. Toen ik nog de pil slikte was het niet zo heel heftig maar nu; jeetje.. Moet er nu echt op tijd bij zijn anders ben ik zo door gelekt haha..

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Eliesah en brabants meisje:

Inderdaad overdreven die mensen met slippers en een zwemkleding aan. Heb zelf ook gewoon nog een lange broek en laarsen aan haha.

Over de eisprong. Ik voel m wel. Het voelt bij mij als een zeurende (hoofdpijn, maar dan op een andere plek :p ;), soms stekende pijn en die houdt bij mij tussen de 30 minuten en een uur aan. Het zit links of rechts en dan onderin je buik. Net naast je heupbot. Als je hebt voelt dan is het ook wel duidelijk dat t daarvan moet zijn! Maar ik gebruik ovutesten en daardoor weet ik natuurlijk ook dat die pijn daarvan komt. Als je geen ovutesten gebruikt is het misschien lastiger. Je zou dan op je vruchtbare slijm kunnen letten en op wanneer je je eisprong verwacht. En het dan in de gaten houden. Niet iedereen voelt het hoor. Ik wist t eerst ook niet, maar door de ovutesten viel t me op.

Zooooo heel verhaal, duidelijk? hihi

Deel Deze Pagina