@lotte je hebt het duidelijk uitgelegd hihi nu weet ik nl ook zeker dat ik het WEL eerder heb gevoeld,terwijl ik elke keer dacht dat ik het niet voelde
Okee, mooi zo Het kan ook korter duren. Het is, vind ik, een beetje een irritant gevoel haha. Maar voor mij niet heel pijnlijk ofzo
Nee de keren dat ik het voelde waren idd niet pijnlijk,meer irritant inderdaad. Nog even en dan moeten we een weekend afkicken zo zonder de site
Wanneer sluit de site? Voor mij wel goed hoor, kan ik even ontwennen...Heb t idee dat ik er teveel mee bezig ben door steeds maar hier te kijken...
afteranne jammer meid en de rest succes met wachten @ all kent iemand dat ik ben al paardagen zo licht in me hoofd en ik weet niet waar het van is zou het een kwaaltje kunnen zijn dat je gewoon snel uit geput bent [-o< of zou ik dat alleen graag willen xx blom
vanavond tussen tien en elf... het is voor ook goed om even een paar dagen er niet op te kunnen. Ben nog wel niet zo lang aangemeld maar als ik ergens een gaatje zie dan kruip ik achter de pc haha
@ all kent iemand dat ik ben al paardagen zo licht in me hoofd en ik weet niet waar het van is zou het een kwaaltje kunnen zijn dat je gewoon snel uit geput bent [-o< of zou ik dat alleen graag willen xx blom[/quote] Ik had het vorige week ook,maar bij mij kwam het door het ontpillen en omdat ik ongi moest worden. En idd de braken een paar dagen later door en ik was niet meer licht in mijn hoofd
hihi oke da nooit gehad ik hoop dat ze weg blijn raar dat je lichaam nooit het zelfde reageert he ! stom ook en onhandig voor ons xx blom ga nou ff weer iets anders doen
jah zou me mogen testen ma dat doe ik niet! hahaha. ik ben dit weekeind ook niet thuis dus jah,moet echt wachten dat het maandag is
ik zie wel zo spanned vindt ik het niet. heb nergends last van. dus zal gewoon ongesteld worden denk!
hej meiden daar was ik weer! na een lange werk dag!herelijk buiten gezeten met de kids! en morgen lekker naar de efteling! ik heb alleen vandaga zoerg veel last van ongi pijn als of ik moet worden maar dat is niet zo hoor.ben altijd optijd.dus pas volgende week. hihihi
gimena het hoeft niks te betekenen he.sommige vrouwen voelen helemaal niks en zijn toch zwanger.gene bloed geeft moed!
het was zeker lekker weer om met de kinderen naar buiten toe te gaan. De tijd op je werk gaat dan ook veel sneller