je zou toch wel iets moeten merken lijkt me. ik denk persoonlijk dat het weer niet raak is. jammer genoegt
nee hoor ik merkte er bij mijn aller eerste zwangerschap ook niks gemerkt behalve dta ik dus niet ongi werd en toen bleek ik al 8weken te zijn maar kindje dood bij 6weken. en ik hoor echt meiden die ook helemaal niks merkte!dus wie weet.
zo lekker voor de buis hangen @gimena ik duim voor je @snippie veel plezier in de efteling morgen! je hebt het weer in ieder geval mee. @all tot maandag,en een fijn weekend liefs
branbands meisje tanx!idd het weer mee!ik hoop alleen morgen wel minder last van em buik te hebben.het is niet echt pijnlijk maar gewoon irri! dames fijn weekend en tot maandag! liefs snippie
Nou hier nog steeds vreemd.. Weinig eetlust en mijn smaak is veranderd. Normaal vind ik een crackertje kaas heerlijk maar het smaakte me nou totaal niet... hmmmm vreemde boel.... Nou dames tot maandag! Liefs Sunnyqueen
Meiden er wordt wat afgekletst hier haha had heel wat leeswerk hebben jullie je maansteen al om? ben benieuwd of het werkt dames ik ga er van het weekend 1tje halen heb weer een pendel gehad vanmiddag april zwanger van een meid, en alwwwweeer april als dat kan geen toeval meer zijn toch? hoe gaat het hier? lekker van het heerlijke weertje genieten? liefs
perfectionn helaas hebben pendels niet altijd helemaal gelijk al hoewle bij mij hadden ze eerst wel de waarheid verteld alleen ging dta dus niet goed.
nee dat weet ik maar vin het wel grappig dat ze allemaal april zeggen das erg vevelnd meid.. heb je alweer nieuwe pendels?
ik heb nieuwe pendels maar hou me daar niet meer aan vast om wat er in het verleden dus gebeurt is als ik me pendel moet geloven ben ik deze maand ook zwanger maar in mei ook.dus tjah
jah dat wachten kenne sommige hier zo goed waar onder ik ook.op een geven moment ben ik het wachten beu:S!maar ach wat is 13 maanden op onvruchtbaar zijn of er jaren over doen.
hey meiden hier helaas vanmiddag ongi geworden snik snik dus weer op naar de volgende ronde liefs lisje
er zat wat bruine afscheiding in mijn ondergoed... ojeee, als het maar niet een voorteken is van de duivels nog 2 dagen.... heeft nog iemand hier last van net voor de NOD?
Hallo Dames, Ik sluit me aan op het wachtbankje! Heb het allemaal al eerder meegemaakt, maar het is weer zo verschrikkelijk spannend. Nog 8 dagen te gaan tot test..... Ik kan niet wachten