@Muppet: Wat vervelend maar je kunt echt alleen maar afwachten. Misschien betekend het niets misschien is het alleen maar goed, wie weet! Ik duim voor je! Hier vandaag ook een licht ongi gevoel... maar wel supergevoelige borsten. Morgen bloedtest, ik durf het bijna niet te hopen maar we zullen wel zien. Die laatste wachtweek is zooooooó vervelend
He meiden bah wat een onzekerheid! Blech waarom kan het nooit eens zonder spanning. Houd moed meissie! Nog twee daagjes toch? Snoezel spannend hoor morgen! Succes en laat het snel weten hè!
Thanks meiden.. pfff.. wel heel licht ongi gevoel links, maar anders dan de afgelopen dagen.. Ik weet dat het nog niks hoeft te betekenen, kan idd wat oud bloed zijn wat mee komt met de utro.. we wachten af.. Mijn borsten zijn niet gevoelig meer (werd na de pregnyl iedere dag minder) maar ben wel wat misselijk en moe.. Spannend snoezel! Ik hoop voor je dat alles goed is! Happy; is het roze bij jou helemaal verdwenen inmiddels?
Muppet moeilijk hè! Omdat er geen gebruiksaanwijzing is voor wat je wel en niet moet voelen, wordt je er gek van. Ik wel in ieder geval. Het zeurt wel wat dus ik zit telkens met kromme tenen en gekruisde vingers op de wc, maar tot nu toe niets meer gelukkig. Bah wat een onzekerheid!!! Knuffel
Oh wat spannend! Ik hoop echt voor je dat er nu niks meer komt! Hier blijft het nu komen.. nog steeds in dezelfde kleur. Ik zal zo naar het werk, zo geen zin in.. Was er idd maar een handleiding; symptomen na IVF/ICSI/IUI behandeling.. hoe weet je nu of je zwanger bent? Nou dames, ik ben er morgen ochtend weer.. ik hoop met goed nieuws van mijn kant (dat het niet heeft doorgezet), goed nieuws van Snoezel en goed nieuws van Hypo.. (hoop dat zij zich ook goed voelt..) en ik hoop dat iedereen de wachtweken een beetje "normaal" doorkomt zonder gekkigheden.. Liefs Muppet
Ik vind het ook altijd zo verwarrend! Toen ik (alweer 4 jaar geleden) zwanger was had ik dat eerst niet eens in de gaten! Alles voelde gewoon alsof er een menstruatie op komst was! Daarom ben ik ook niet gelijk gaan testen toen ik een dag overtijd was. Pas op dag 31 van de cyclus (normale cyclus is bij mij 28 dagen) heb ik 's avonds om 22.00 uur een test gedaan. Ik dacht: "die test is toch negatief en morgenvroeg word ik dan gewoon ongesteld....' maar die test was dus positief. Wat betreft de klachten viel er dus niets van te zeggen. Pas daarna werd ik misselijk en moe. Nu, na de 1e ICSI voel ik eigenlijk nog steeds weinig. Ik weet dus echt niet welke kant het op zal gaan voor ons....! Liefs, Minnie xx
Meiden, ik blijf nog steeds voor jullie duimen hoor!!!!! Sterkte in deze onzekere dagen iedereen. Ik ben weer een beetje uit m'n dalletje geklommen. We kijken weer vooruit; heb aan de ene kant alweer zin om te starten met de volgende poging, aan de andere kant is deze rust ook wel weer even heel erg lekker. Eind mei gaan we twee weken naar Griekenland, daarna weer vol goede moed van start. Liefs!
Wow meiden wat veel berichten weer te lezen allemaal. Muppet hoe is het nu? Je ging vandaag een test doen of morgen? Hoop dat er niks meer is meegekomen bij het naar de wc gaan, of dat het dan iets onschuldigs is... Caro wij kennen elkaar nog niet, ik ben nieuw hier op dit forum en bezig met mijn 3e IUI, rond de 19e weet ik meer. Ik lees dat jouw eerste IVF poging niet is gelukt HappyBest voor jou ook een spannend moment Snoezel nog even volhouden, ik moet nog 1,5 week brrr
Lieve dames, Wat een onzekerheid toch weer bij iedereen. Hier is het al niet anders....... ....vanmorgen met douchen een heel klein friemeltje bruin. Wat kan je toch schrikken van een klein friemeltje..... Daarna bij inbrengen van utro (vanmorgen en vanmiddag) niets aan de inbrenghuls (alleen witte prut), dus dat lucht wel weer op. Ik dacht vanmorgen echt ff dat het voorbij was. Maar de onzekerheid heeft t nu wel gewonnen van de hoop......wat een ramp!!!! Xxx Hypo
Jeetje Hypo, jij ook al...??? Hopelijk blijft het bij jou ook bij dat ene kleine friemeltje... Pfffff.... Ik moet wel zeggen dat ik er een beetje nerveus van wordt.... Ik heb nu ook nog maar een paar dagen te gaan.
Goedemorgen meiden, Hypo: hoe is het nu met je? Happybest: alles verder rustig gebleven? Snoezel: voor jou ook spannend he?! Muppet: hoe is het? Weten jullie toevallig hoe het zit met temperaturen na de ICSI? In mijn normale cyclus houd ik altijd na de eisprong mijn temp bij, zodat ik het altijd weet als ik ongesteld ga worden. Ook deze cyclus heb ik dat gedaan, maar weet dus niet zeker of dat na de ICSI en met de Utro betrouwbaar is.... Normaal is mijn temp 36.7. De afgelopen dagen was de temp 37.2 Ik heb nu al dagen last van opvliegers. Het ene moment warm, en dan opeens weer steenkoud. Toen ik vanmorgen wakker werd heb ik temp opgemeten en die was opeens 36.8 Daar schrok ik dus een beetje van, maar na een kwartier nog eens gemeten (ik lag nog steeds in bed) en toen was hij opeens 37.3 (scheelt 0.5!) Zou het opmeten van de temp betrouwbaar zijn met de utro, of komen die schommelingen juist door de utro?? Fijne dag allemaal! Liefs, Minnie xx
Dames, mijn eerste poging is voorbij, finito, over.. Onze emmy is foetsie.. Gisteravond had ik meer bruine vloed en een spikkeltje rood bloed.. Bij het afvegen een flinke bubs rood bloed.. dus dat was genoeg. Vanmorgen wederom genoeg bloed om te concluderen dat deze poging (met onze enige emmmy!) voor bij is.. We hebben wel een test gedaan (weliswaar eentje die 2 mnd over datum is) en die was negatief. Het is even een klap, we moeten veel huilen. Ik zal straks het ziekenhuis bellen om het door te geven.. @Hypo; bij jou moet het wegblijven hoor!!!!!!!!!!!!! @Minnie: temperaturen vind ik zelf niks.. ben er dan al veel mee bezig, en dan helemaal.. @Happy; ik werk in de hulpverlening..24-uurs zorg. Vandaar dat ik wel eens diensten van 10 uren werk.
Ach lieve schat wat vreselijk verdrietig!!!! En opladen heeft tijd nodig hoor! Je mag echt wel even heel erg verdrietig zijn hoor! Elke keer opladen kost veel energie, ik weet er alles van. Maar nooit de moed opgeven hoor!! Dikke knuffel!
Minnie hier alles rustig gebleven godzijdank! En wat tempen betreft sluit ik me bij muppet aan. Ik heb het ook nooit gedaan, dan was ik er nog meer mee bezig en vond het zo'n gedoe. Caro fijn dat het weer ietsje beter gaat!
Snoezel succes met de bloedtest! Wanneer krijg je uitslag? Hypo hoe gaat het nu? Geen fratsen meer? Xx
Oh en Muppet, jij zit toch ook bij het UMCG. Even een klein opstekertje misschien, je kunt vrijwel meteen weer door. Wij konden in april alweer beginnen. Maar voor ons komt dat niet goed uit vanwege vakantie in mei. Maar goed, je moet er ook aan toe zijn natuurlijk om meteen weer te starten.