Het-wachtbankje-na-vruchtbaarheidsbehandeling-topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hypo, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland

Oooh muppet nee :x wat verschrikkelijk. Ik leef met je mee
    Liefs van Noa

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dank jullie wel dames!! Doet me goed dat jullie zo meeleven..

Ik heb net mijn moeder gesmst (bellen kan ik nog niet) en zij blijft volhouden.. pfff.. ze gaat testjes halen bij de KV.. naja.. als zij dat nodig heeft als bevestiging.. maar wel een beetje vervelend voor mij.. ik weet genoeg.. ik bloed TE veel.. Maargoed, zij heeft in haar hoofd dat zij ook bloedde bij haar zwangerschappen.. dus ja.. we zien wel. pfff..

@Caro; ja wij zitten ook in het umcg. Ik denk dat wij voor mei gaan hoor.. even paar weken pauze.. (denk ik).. begin in mei ook met een nieuwe baan namelijk.. dus voorlopig genoeg aan mijn hoofd. Ik bel straks wel en dan afwachten wat ze zeggen/adviseren.

Ciao amiga (of is het amigos? ;) )

3. snoezel81

snoezel81 Lid

31 aug 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    aaargh Muppet!! Wat erg:x!! Maar geef de moed niet op ook voor jullie is een wondertje weggelegd, dat moet je blijven geloven, hè!

vanmiddag om 13.30 bellen voor de uitslag..... Gaat mn mannetje doen want ik moet weer werken vandaag, ooo ik vind deze dag vreselijk!!! Maar geen ongigevoel of iets dergelijks meer;)

Liefs Snoezel

4. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Spannend Snoezel!! Ik ben voor je aan het duimen...!!!

5. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Muppet, nee toch..............:( :( Heel veel knuffels en denk goed aan jezelf de komende tijd meid!

Snoezel, duimen, duimen, duimen!! Wat spannend zeg.....

Nou, las hier bij een paar meiden over wat bruinverlies. Toch?
    Hier dinsdagavond een klein spoortje lichtbruin in mn inlegkruisje, en ook 's avonds bij het inbrengen wat lichtbruin. Gisteravond ook weer. Pffff...........alle radars natuurlijk op hol. Bah............ Wat zijn (vooral) de laatste dagen K*T dagen. Grrrrr......
    Ene moment zeurderig gevoel, dan meer menstruatie gevoel en vervolgens weer helemaal niets.......... Wat moet je daar toch mee?

Merk aan mezelf dat ik doorschiet naar t negatieve; bruinverlies is niet goed, ofwel mn ongi wil eigenlijk al doorzetten maar lukt gewoonweg niet vanwege de utro......... Das mn gevoel voor nu.
    Bleh................ Sorry meiden voor mn nega berichtje hier........

Wel nog even een knuf voor jullie allemaal!
    liefs

6. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Ach, esser wat balen dat gevoel!!Zet hem op,hè!

Met mij gaat het goed, merk wel dat ik soms angstig ben voor een evt. MK. Over het algemeen ben ik heel blij, maar de angst blijft.

7. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Esser, wat enorm K*T! ....ik weet niet wat ik zeggen moet, ik ken het gevoel.

8. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Esser: wat vervelend dat je je zo voelt! Ik blijf voor je duimen. Wij lopen precies gelijk op he?! Wanneer ben jij van plan om een thuistest te doen??

Ik voel me vandaag ook niet fijn. Qua klachten is er niets veranderd. Ik heb geen bloedverlies of iets dergelijks. Ben met vlagen misselijk en heb enorm last van temperatuurwisselingen. Ik ben vandaag wel ontzettend emotioneel. Ik heb vanmorgen mijn moeder al in tranen opgebeld, omdat ik bang was dat het allemaal niet goed zou gaan. Ze stond een half uur later op de stoep met haar complete schildergerei, zodat ik wat afleiding heb.... Lief he?!

Ik voel dat ik erg vatbaar ben voor de emotionele ups en downs op dit forum....!! Ik leef met iedereen heel erg mee en ben superblij als er een zwangere bij is, maar voel me ook erg verdrietig als er minder goed nieuws te lezen is..... Ik besef dan weer heel goed dat het over een paar dagen voor ons ook er op of eronder is....! Ik vraag me dan ook af hoe lang ik dit nog kan volhouden allemaal. Zes jaar is al erg lang....

Liefs, Minnie xx

9. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Lieve Minnie,
    Het is ook wat allemaal hè!Wat een gedoe, maar wat lief van je moeder dat ze gelijk bij je was!!
    Wanneer mag je testen? Heel veel succes met de laatste loodjes in de wachtweken!

10. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Liefprinsesje: maandag hebben we in het ziekenhuis het bloedonderzoek. Voor die tijd wil ik thuis ook een test doen, maar ik twijfel nog aan de dag. Ik ben bang te vroeg te testen.....

11. snoezel81

snoezel81 Lid

31 aug 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons blijft het ivf avontuur dus toch niet bespaard............... Verdomme!!! De bloedtest was dus negatief, zoals jullie wel zullen snappen.

Ik duim voor iedereen die nog in de wachttijd zit;)! Succes

12. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Nou,.....dat gaat niet goed nu op dit forum!
    Muppet en Snoezel: dikke knuffel lieve meiden!

En Esser ook al in bruinverliesstresss....gets wat een onzekerheid!

Hier een verwarrende situatie. Vanmorgen dus ook meer bruinverlies dus dacht ook *game-over*, maar toch een testje gedaan en die was heel licht positief.... Maar zo licht....dat kan nooit goed zijn. En t bruinverlies blijft doorzetten. T is wel heel raar bruinverlies overigens....geen stolsels maar heel waterig (sorry voor de details). We zitten hier dus in de onzekerheid; om gek van te worden! Maar de hoop is wel weg.
    Xxx Hypo

13. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeetje Snoezel.... wat vervelend dat de uitslag negatief was.... Voor jou ook heel veel sterkte toegewenst!

Hypo: jeetje wat spannend..... Ik blijf voor je duimen dat het 2e streepje op je test volgende keer een stuk dikker is...!!!

Liefs, Minnie xx

14. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Snoezel, g*dverd*mme.........!! :( Wat een kl*te nieuws meid.....
    Neem je tijd en een knuffel voor jou!

Hypo, ga ik even 'gemeen' zijn, maar een streep is een streep. Toch? Weet niet hoe en wat maar waar kan dit dan op duiden?
    Jee zeg............ nu weet je het eigenlijk nog niet echt.... Heb je het voor jezelf nu dan ook echt afgeschreven?
    liefs!

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hypo, ook hier nog even een dikke knuffel!

Esser, hoe is het nu bij jou?
    Bruin gestopt?
    Ook voor jou duim ik!

16. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Ach snoezel...wat ontzettend klote en wat een verdriet!!!
    Jank het er maar goed uit,meid!!
    Muppet, hoe is het met jou?
    Lieve Hypo, ik hoop zo dat het bruine verlies stopt en de streep duidelijker wordt...heel veel sterkte in deze grote onzekerheid tussen hoop en verdriet!!
    Dikke knuffel

17. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Meiden wat doen jullie nu verdorie!!! Dat was niet de bedoeling!
    Snoezel meisje wat vervelend, een hele dikke knuffel voor jou. Hou je taai!!

Hypo ik ben het wel voorzichtig met esser eens. Hoe snel was het streepje er? Binnen de tijd? Ik zou over een paar dagen nog eens testen. Misschien heb jij een laag HSV gehalte en duurt het wat langer. Dat hoor je weleens vaker. Ik wil niet gemeen doen hoor meis, maar wil zo graag positief blijven.
    Knuffel...

18. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Liefprinsesje hoe is het met jou?
    Xx

19. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Ja,gaat wel goed. Ik voel veel in mijn buik,dingen die ik nog nooit gevoeld hebt...is wel apart.
    Vanochtend was ik erg onzeker, het vloog me in één keer aan allemaal. De echo is nog zo ver weg, dat komt ook doordat wij op vakantie gaan die week ervoor,dat is dus wel balen!
    Hoe is het met jou dan?Hoe voel je je?

20. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Thanks Sikki. ;) Berichtjes zo van jou raken mij het meest.......
    Zo'n sterke vrouw en ICSI 8 voor de boeg. Je hebt een aardig plan de campagne staan joh! (las ik in t andere topic) ;)

Hier nog steeds bruinverlies......... Niet bij het afvegen zeg maar, maar licht bruin in t inlegkruisje wat dan meekomt/samen gaat met de utro-troep. (=lichtbruin/gelig van kleur) Bij het inbrengen van de utro zelf komt er niets mee. Weet t ook niet hoor.
    Pregnyl is 16 dagen geleden (10.000eh) en tp is nu 10 dagen geleden. Echt te vroeg om te testen toch? Baal hiervan, wil gewoon duidelijkheid.

Deel Deze Pagina