Het-wachtbankje-na-vruchtbaarheidsbehandeling-topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hypo, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Ook angstig en onzeker. Voel ook vanalles en weet niet wat ik er van denken moet. En net wat je zegt, we moeten nog lang op de echo wachten. Het is ook een beetje de angst om te verliezen wat je eindelijk na 3,5 jaar hebt mogen krijgen. Maar ik probeer de rust en vertrouwen te krijgen. Het is wat allemaal!
    We schelen maar 2 dagen zie ik!

2. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Sikki jij hebt ook al een heel lang traject achter de rug zeg! Petje af dat je het zo lang volhoudt. Ik zal erg hard voor je duimen!!

3. essiepes

essiepes Lid

22 feb 2011
    33
    0
    0
    Drenthe
    Oooh Muppet wat kut..!!! Sterkte meis...x

4. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje, wat een nare berichtjes hier zeg! Heel veel sterkte voor iedereen! Snoezel, wat balen dat je toch naar de ivf moet. Muppet, hier ook nog even een digitale knuffel. Hypo en Esser, wat vreselijk die onzekerheid! Esser, volgens mij zou je best al een test kunnen doen. 10 dagen na tp is ongeveer hetzelfde als 12/13 na de 'eisprong'. Maar goed, ik ben dan ook wel van het vroege testen om mezelf wat te kunnen voorbereiden.

Dames, ik merk dat ik niet zo goed ben in het meeschrijven in meerdere topics. Het jan/feb topic is mijn 'hoofd topic', ik lees hier wel mee, sorry dat ik niet zo veel schrijf.

Iig gaat het met mij wisselend. Vannacht echte krampen en vel zweten. Dit, samen met het gegeven dat ik al een paar dagen hoofdpijn had, maakte dat ik er heilig van overtuigd was dat het mis was. Vandaag voel ik weer vrijwel niks. Zucht, wat zijn die wachtweken ook vreselijk zeg. Heb het gevoel dat ik al weken op mijn emmy's zit te broeden!!

Succes allemaal weer.
    X

5. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hypo; ik ga mee in de theorie van Esser, een streep is een streep, hoe licht ook, weet je zeker dat je een lichte streep gezien hebt? en hoe je het bruinverlies omschrijft, ik weet dat het voor iedereen anders is, maar ik zat 2 maanden geleden precies waar jij en Esser nu zitten en ik had toch echt slijmerig vies bruin met stolseltjes (sorry sorry voor de onsmakelijke details). In principe is het pas echt foute boel als je rood bloed hebt, maar de utro hield dat bij mij een paar dagen tegen. Toen ik de 2e dag bruinverlies had heb ik ook een test gedaan, hardstikke niet zwanger, geen enkele 2e streep te bekennen, zo wit als wit maar kan zijn. Ik hoop enorm voor je dat dit vals alarm is...........

Sh*t, hoeveel maken we onszelf eigenlijk wijs omdat we het zo graag willen?????

Esser? hoe is het bij jou? zet het bruinverlies door?

Voor allebei een hele dikke knuffel (ook al heb je er niks aan)

Bij mij nog alles oke, maar ik verwacht jullie ellende ook pas eind volgende week. Ik heb weinig hoop. Emmies waren sowieso geen toppers, ik voel helemaal niks, mijn borsten worden met de dag minder pijnlijk terwijl ik wel nog 6 bollen per dag heb.

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Nic; vergeet niet dat je lichaam het over moet gaan nemen en dat kan best even duren! Geef de moed niet op!

Spannende tijden meiden!!! Hier is het bloeden eigenlijk binnen de perken gebleven. Mijn menstruatie is minder als normaal (ben inmiddels zo'n 2,5 jaar van de pil af dus weet hoe erg ik HET normaal altijd ben).. ik had ook meer pijn etc verwacht, dus het valt me nog 100 punten mee. (Ook omdat ze toen tijdens de punctie door mijn baarmoeder heen moesten had ik de pijn VEEL erger verwacht. Heb nu zeurende ongi-pijn in lichte mate)..

Op aanraden van mijn schoonzusje zaterdag nog maar een testje doen.. haha.. anderen hebben meer doorzettingsvermogen dan mij..

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Sonne en Nic, thanks voor jullie berichtjes. Dat doet echt zo goed om te lezen! En Nic, zo herkenbaar wat je schrijft en hoe je het omschrijft!
    Vind nog steeds dat alleen MMM meisjes onderling die herkenning en erkenning bij elkaar kunnen vinden.
    Eigenlijk weet/voel ik dat ik niet zwanger ben, maar idd blijf je toch allerlei gedachten bij je houden waardoor je gaat denken; zou het dan toch?? Idioot eigenlijk.............maar ik doe het toch merk ik.

Wij hebben het geluk om een kindje in ons armen te mogen sluiten, maar oh.......hoe sterk alles weer terug komt van de eerdere ICSI behandelingen en hoe sterk de wens voor een 2e kan zijn.
    Jee, heb dat aan het begin echt wel onderschat geloof ik.....

Zo, genoeg voor nu. Waarschijnlijk zaterdag een testje doen. Dan is er duidelijkheid.
    Knuffel voor jullie terug meiden!
    liefs

8. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hey wachtbankjemeiden!
    Hier een 2e test gedaan en die is donkerder dan die van gisteren (staat in mijn eigen topic) Maar t bruinverlies wordt alleen maar meer, dus ik heb er niet echt vertrouwen in. Er spelen allerlei scenario's in mijn hoofd en dat zijn eigenlijk alleen de doemscenario's (vmk of bbz?).
    Straks tijdens het telefonisch spreekuur het zh maar eens bellen...
    Xxx Hypo

9. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Oh ja; en natuurlijk bedankt voor jullie lieve berichtjes allemaal!

Voor de andere meiden die nog in de onzekerheid zitten; duim...duim...duim!
    xxx Hypo

10. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Heb je al gebeld? Misschien mag je gauw komen voor een echo!
    Dikke knuf een sterkte met al die onzekerheid!!!"

11. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Nee, ik kan bellen tussen 11.15 en 11.45!

12. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik denk aan je, Hypo.

Liefs, Minnie xx

13. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Ik duim ook voor je!

Xx

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    *duim*duim*

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    *breekt weer in*

Hypo, ik duim voor je!!!

Esser, bah wat een onzekerheid!
    En dat dan alle gevoelens zo hevig terug komen.
    KNUFFEL!

Test zou je nu al prima kunnen doen hoor.
    16 dagen na Pregnyl kun je echt niet meer vals testen.
    Maar goed, alleen doen als jij het wilt!

Goed plan de campagne he ;)
    Laten we hopen dat het nu eens ein-de-lijk wat gaat brengen.

16. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Zh gebeld, maar nog niet echt wijzer geworden. T kan nog steeds innesteling zijn, zolang het geen rood is...........
    Afwachten dus.......
    *zucht*

17. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Pffff..... Hypo..... dat is slopend zeg...! Sterkte met wachten.
    Ik blijf voor je duimen!

18. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hypo, heb gereageerd in je eigen topic. Wel hier ook nog even een dikke knuffel voor je.

Sikki, zeker een sterk plan de campagne! Vind jullie zulke bikkels. Ongelofelijk........ :) Mijn neef liep met zijn vrouw ook in Gent en waren ook uitermate tevreden over! Hoorde zo nu en dan de richtlijnen en stappen vanuit Gent en dacht dan, dat NL in sommige opzichten nog veel te leren heeft. Gek toch eigenlijk he? DL en BE op dit gebied al meerdere stappen vooruit en NL lijkt dan soms zo'n land wat haast angstig lijkt t.o.v. ontwikkelingen.
    Ik duim i.i.g. voor je.

Morgen of overmorgen gaan we hier i.i.g testen. Heb 2 testen van de KV al in huis. En nee, die liggen niet te branden om gebruikt te mogen worden. Scheit nu al 3 kleuren alleen al als ik er aan denk....... Bruinverlies nam gister al af. Vannacht en tot nu toe helemaal niets meer gezien................. We'll see.

liefs

19. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Hypo wat vreselijk spannend! Maar dat is toch wel positief nieuws!!
    Ik blijf in ieder geval hard duimen!

Esser doe morgen de test maar:D;) ben namelijk zo benieuwd. Wat vreselijk spannend allemaal!
    Het wordt namelijk weer eens tijd voor goed nieuws!!

Xx

20. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hypo hoelang moet je dan nog wachten nu?
    We duimen hard voor je mee

Deel Deze Pagina