Het-wachtbankje-na-vruchtbaarheidsbehandeling-topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hypo, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nic 72

Nic 72 Actief lid

1 nov 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    #301 Nic 72, 12 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2011
    Esser;
    VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!

Wat enorm dubbel, hardstikke blij voor Esser, enorm kl*te voor hypo die al zoo lang bezig is. Esser, jij staat nu voor de hoop die we hebben en hypo; (vat dit asjeblief niet verkeerd op) jij staat voor de realiteit die we allemaal onder ogen moeten zien, sommigen waaronder ik ook, al vaker. Ondanks het goede nieuws van Esser heb ik nou toch een down gevoel door het verdrietige nieuws van hypo; sterkte meisje.

Esser, ik kan het even zo snel niet vinden, je had 2 goede emmies, heb je ook 2 laten terugplaatsen?????

2. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Hypo:):(:x:):(:x g*dv*r!!!!!! Dikke knuffel!!!

3. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Esser van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.!!!

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Thanks meiden voor al jullie felicitaties!!
    Het is zo onwerkelijk......... Dat het kan en mag, om dit nog eens mee te maken.....zo bijzonder. Nic, idd we hadden met de IVM uiteindelijk 2 emmies van goede kwaliteit. Beide emmies zijn dan ook teruggeplaatst. ;)
    Niet dat we geheel de keuze hadden, in het kader van de IVM studie worden er standaard 2 teruggeplaatst. Wij vonden (vinden) dat voor ons een keuze waar we geheel achter staan. We zijn nu dus ook zo benieuwd of er 1 kindje of 2 kindjes zijn. Erg spannend...........
    Volgens mij vroeg Timon het, maar als ik goed heb geteld ben ik 21 november uitgerekend. 28 februari was nl de TP dag. Klopt dat dan wat ik bereken?

liefs

5. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Op het wachtbankje na een vruchtbaarheidsbehandeling:

Caro31 (IVF 1): tp van 1 emmy: 23-2
    Esser (IVM voor brusje): tp van 2 emmy's: 28-2
    Essiepes (IVF 1): tp van 2 emmy's
    Froukje (IVF 1 met ECD voor brusje): tp 2 emmy's: 16-2
    happybest (IVF 2): tp: 19-2
    Hypo (ICSI 4): tp van 2 A-tjes: 24-2
    liefprinsesje (IVF 1 na IVM): tp van 1 emmy: 21-2
    Minnie78 (ICSI 1 na IUI): tp van 1 emmy: 28-2
    Muppet80 (ICSI 1) : tp van 1 emmy 25-2
    Nic72 (ICSI 2): tp van 2 emmy's: 4-3
    Noa14 (IUI 3): 3-3 IUI
    Robing (IVF 2) : tp van 2 emmy's
    Snoezel81 (laatste IUI): 25-2 IUI
    Sonne (cryo uit ICSI 1): tp van 2 cryo's: 5-3
    Zoe1976 (ICSI 1 voor brusje): tp van 1 emmy: 21-2

Testen:
    Caro: 10 maart
    Esser: 14 maart
    Essiepes: 3 maart
    Froukje: 2 maart
    happybest: 5 maart
    Hypo: 11 maart
    Minnie78: 15 maart
    Muppet80:11/12 maart
    Nic72:
    Noa14: 19 maart (thuistest), 21 maart (bloedtest)
    liefprinsesje: -
    Robing : 18 maart
    Snoezel81: 10 maart
    Sonne: 18 maart
    Zoe1976: 4 maart

Zwanger:
    Froukje: uitgerekende datum:
    Happybest: uitgerekende datum: 12 november
    Liefprinsesje: uitgerekende datum: 10 november
    Zoe1976: uitgerekende datum:
    Esser: uitgerekende datum:

Zwanger maar helaas mk :(
    Hypo

Helaas ongi :(
    Essiepes
    Caro31
    Muppet80
    Snoezel81

6. snoezel81

snoezel81 Lid

31 aug 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    Nog bedankt voor alle reacties ben paar dagen niet hier geweest. Ik hoop) wel dat ik snel ongi word want dan kunnen we ook weer door natuurlijk, alhoewel we de 17e eerst naar ivfconsulenten en psycholoog moeten dus misschien beter nog wat wachten tot dan..

Hypo, wat k** zeg, het was zo fijn....

Esser, gefeliciteerd!!

7. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Wij hebben vanmorgen bericht van het ziekenhuis gehad dat er nog 2 emmy's zijn ingevroren! Daar ben ik wel blij mee! Hebben we in ieder geval iets achter de hand....

Ik heb vanmorgen een test gekocht van het Kruitvat. Ik twijfel heel erg of ik morgenvroeg zal gaan testen..... Maandag hebben we de bloedtest...!

Liefs, Minnie

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey Hypo.. ik baal echt van je berichtje.. had het jullie zo gegund! :( Mocht je je hart willen luchten mag je me altijd pm-men.

Bloed je echt heel hevig? Ik nl niet.. snap er niks van.. alleen donderdag was het rood (2 maandverbandjes maar een klein beetje).. nu weer bruin met utro. Misschien houd de utro de rest wel tegen, zou dat kunnen?

Esser; gefeliciteerd meid.!!

Tis hier altijd heel dubbel, geluk en verdriet ligt echt dichtbijelkaar..

9. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    @ Esser wat een duidelijke test, hartstikke mooi, gefeliciteerd!!

10. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland

Ooh oke Hypo bedankt voor je berichtje over die testen, het zal ook nog wel met bepaalde dagen te maken hebben, te vroeg getest ofzo. Maar goed dat je het zegt, scheelt een boel onnodige euries en we moeten al zo vaak die rotdingen kopen.

Voor jou heel veel sterkte, ik hoopte dat het bloedverlies / bruinverlies zou stoppen of minderen maar niet dus ... :x
    Hele dikke knuffel voor jou!

11. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Zelf voel ik me niet zo goed, gisteravond begon de knallende hoofdpijn welke ik herken van vorige bloedingen. Tot nu aantoe nog steeds die hoofdpijn......en naar de wc gaan is zo'n opgave, ik durf bijna niet om niet weer teleurgesteld te worden. Vorige IUI keren werd ik vaak al 10 dagen na de inseminatie ongesteld namelijk.....

Nog wel steeds mega honger en steken in beide borsten...

12. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Goedemorgen dames,

Vanmorgen heb ik weer negatief getest (op dag 14 na de tp) dus ik denk dat het wel reeel is te verwachten dat de bloedtest morgen ook negatief is.....

Fijne zondag allemaal.

Liefs, Minnie xxx

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Spannend Noa! Ik duim voor je.. er zijn nu teveel meiden bij wie het is misgegaan! Jij gaat weer die MMMMeid worden bij wie het WEL lukt hier hoor!!!!

Balen Minnie.. :( Kan het niet zo zijn dat je nog hcg moet aanmaken> Bij ons moet je namelijk testen op dag 15 na tp..

hier vanmorgen nog maar even getest ivm het echt uitblijven van een menstruatie (wel waterig bloedverlies en utrobruin).. waarschijnlijk houd de utro de vloedgolf tegen dus daar stop ik morgen mee. De test was dus negatief.. dus dat laatste beetje hoop is nu weg (vandaag 16 dgn na tp).. Vandaag werken en dan gelukkig een paar dagen vrij.. moet weer opnieuw gaan opladen., Hoewel ik wist dat de kans klein was, is het toch een kleine kans.. zucht.. wat is dit allemaal vermoeiend.. :(

14. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Sterkte noa, wanneer mag je testen dan? Ik zal duimen!!

Minnie wat ontzettend jammer zeg! Ik had gehoopt op beter nieuws:(!

Dikke knuffel allemaal.

15. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Hè muppet, neem de tijd meis, dat heb je nodig! Ik weet er alles van. Dikke dikke knuffel lieverd!

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dank je happy! Hoe veel tijd liet jij tussen de 1e en 2e poging?
    Aan de ene kant wil je even rust, en aan de andere kant wil je er ook niet al teveel tijd aan voorbij gaan..

Hoe voel je je verder?

Liefs

17. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Dat begrijp ik heel goed! De eerste IVF hadden we in okt en de tweede begon ik met de pil in Jan en IVF in febr. Er moet bij ons in zwolle zo wie zo een maand tussen zitten na de eerste IVF. En dec kon niet vanwege de feestdagen. Moet jij ook eerst aan de pil?

Hier gaat het verder goed. We durven nog niet volop te genieten. Daar moeten we eerst de echo voor gezien hebben. Stom hè, maar dat komt omdat het zo onwerkelijk is na 3,5 jaar.

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ja ik zal ook wel aan de pil moeten weer.. was de vorige keer wel zo. Ze zullen wel weer een schema gaan maken van alles.. denk dat ik daar in principe de volgende "natuurlijke" ongi mee wil beginnen.. ik bel morgen dus dan zal ik het wel te horen krijgen.

Gek is dat he.. dan is het eenmaal zover en dan ben je nog onzeker. Schijnt dat het voor MMM meiden wel anders is dan voor gewoon zwangergeworden vrouwen..

Komt goed meid!!!

19. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    ...vanochtend beetje bloed :(

20. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Dank je muppet :)! Ik geloof best dat het voor ons mmm meiden anders is. We zijn ons denk ik meer bewust van wat voor een wonder het is. En we maken natuurlijk een heleboel mee, maar gelukkig hebben we elkaar :D!

Noa dat is schrikken! Kijk het eerst nog even aan. Ik blijf duimen, voor jullie allemaal!!!

Xxx

Deel Deze Pagina