Het-wachtbankje-na-vruchtbaarheidsbehandeling-topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door hypo, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Oeh Noa... ik duim voor je dat het niet doorzet!!!!!!!!

Happy; ik heb zeker steun aan alle meiden hier! Erg fijn :D

2. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    hey lieve dames!
    Nee he, wat een nare berichtjes toch steeds.....en het begon hier allemaal zo goed! Het lijstje zwangeren MOET gewoon veel langer worden!
    Esser: hoe is t meid? Hoe voel je je?
    Minnie&Noa: jullie zitten nog ergens tussen hoop en vrees....knuffel meiden! Ik wil jullie graag opvrolijken, maar meestal weet je zelf wel het beste of t er nog in zit of niet....knuffel!

Hier gaat t nog een beetje hetzelfde. Het bloeden wordt langzaamaan weer meer. Nu vanmorgen ook echt flinke stolsels e.d. (sorry for the details...). Gek genoeg was ik gistermiddag wel ineens misselijk met een lege maag. Dat lijf speelt spelletjes met me voor mijn gevoel. Toch wel wat HCG nog in mijn lijf. Ik wil dat NIET voelen nu, niet nu ik niet zwanger meer kan zijn..... Ik had liever gehad dat t gewoon helemaal niet gelukt was....

Xxx Hypo

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Bah meiden, wat een nare berichten hier......... :( Bah...... net wat hypo schrijft, het lijstje moet anders, met een posi flow, gevuld worden!
    Heel veel knuffels voor jullie allemaal.........!

Hypo, lief dat je naar me vraagt maar vind t nog steeds heel dubbel. Nu ik ook de nare berichten van de andere meiden hier lees.........
    Het gaat zeker wel goed hier, al blijft het erg onwerkelijk........
    Eenmaal de ervaringen binnen 't MMM wereldje, en je blijft het altijd met je meedragen. Dacht dat na de geboorte van ons zoontje ik het best een plek had gegeven maar bij de start voor een brusje, merkte ik dat alles weer net zo hard terug komt. Ook nu na de posi test is de onzekerheid net zo hard weer aanwezig. En ja, een 1e echo zal wat meer rust geven maar ook dan is het weer toeleven naar de 12 weken grens.
    Stapje voor stapje, net als je traject binnen de MMM.........
    Maar goed, genoeg hierover van mij. Heel veel knuffels voor jullie allemaal meiden! Ik denk aan jullie!!
    liefssss

4. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    :(:):x dikke knuffel

5. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    meiden ik ben echt ongesteld hoor :( :( :(

kan niks anders dan huilen

morgen de VU maar weer bellen voor de volgende ronde pfff weet soms ff niet waar ik de hoop en kracht weer vandaan moet halen

6. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeetje, wat vervelend, Noa..... veel sterkte toegewenst!

7. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Hè meissie nee toch. Huil maar goed hoor! Kruip maar lekker bij je mannetje op de bank en neem de tijd!

Dikke knuffel

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ah nee Noa.............. zo kl*te meid....... :( Een knuffel voor jou...

Hypo en minnie, hoe is het met jullie meiden?
    Denk aan jullie!
    liefs

9. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    He gets meis, wat verdrietig voor jullie. Ik herken wat je schrijft. Maar als je eerst toegeeft aan het verdriet dan vind je later ook weer de kracht om verder te gaan. Sterkte!
    xxx Hypo

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hier gaat t overigens redelijk, ben alleen enorm moe!
    Xxx Hypo

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    sterkte allemaal... Lees een beetje mee, sommigen kennen me nog wel van andere topics. Ik zit op het wachtbankje om weer te mogen beginnen na mijn BBZ (was zwanger na de 2e officiele IVF van de enige 2 emmy's die we hadden, maar helaas bleek een BBZ met 7 weken, eileider rechts verwijderd en het kleintje wat daar goed en wel groeide ook, andere kleintje was al een mk geweest, operaties was op 20-02 tijdens onze vakantie in Thailand), we hopen eind april verder te mogen.

Tja, de hele MMM is wachten en wachten op een wonder.

Maar wilde in ieder geval hypo een hart onder de riem komen steken. Heb je nog een testje gedaan? En is deze donkerder? Weet nog van Luuske van het clomidforum dat zij ook zoveel bloedverlies had, maar er was toch een klein vruchtje te zien en dus blijven zitten. En jij had ook 2 emmy's teruggeplaatst... Dus ik duim nog even door.

Nou meiden, ik lees wel mee, maar meld me hier echt als we weer echt verder mogen voor IVF 3...

Dikke knuf allemaal en sterkte...

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dat moe zijn is wel een goed teken.... ;)

13. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Hihi, zo lief dat iedereen aan me denkt en nog hoop heeft voor mij...... Bloedverlies is wel weer toegenomen en testje doen vanmorgen was ook niet te doen (veel te veel gedoe met bloederige bende). Maar ik probeer het morgen toch wel even hoor. Heb namelijk wel het idee dat ik weer wat last van mijn eierstokken heb.....maar eigenlijk heb ik ook geen hoop meer. Vooral angst dat t niet een mk maar een bbz is.....
    Xxx Hypo

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Hypo, begrijp je angst. Ik deed op een gegeven moment ook een testje met zo'n 'bloederige' plas en die was dus echt knalpositief. Je kent mijn verhaal, helaas. Had ook een gevoelige rechterkant, maar dacht dat door de punctie rechts was, alle follikels (8) zaten nl rechts!

Tja, je kunt afwachten of nog een testje doen meis. Wat balen hé, dat bloedverlies :( :(.
    Heb je verder klachten?

Dikke knuff!

15. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Esser: ik voel me in princinpe wel goed. Uiteraard ben ik verdrietig van mijn negatieve test, maar heb het verdriet nog niet echt toegelaten. Morgen heb ik de bloedtest en daarna zien we wel weer verder. In ieder geval voel ik me lichamelijk verder hetzelfde als afgelopen dagen. Zaterdagochtend heb ik de laatste bollen gehad en vooralsnog geen bloedverlies. Ik moet morgen maar even gewoon afwachten. Dan hebben we in ieder geval 100% zekerheid.

Liefs, Minnie

16. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    He dames,
    Wat veel slecht nieuws hier! Jeetje, wat balen zeg! Ik voeg mij er ook bij. Ben er al een paar dagen van overtuigd dat het mis is bij mij, voel het gewoon. Vandaag getest (wd 10), helemaal wit. Voor mij is het dus ook over, helaas. Nu wachten op mijn menstruatie en dan op naar mijn laatste twee cryo's.
    Veel sterkte en geluk allemaal!

17. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Friesland
    Jeetje meiden! Waar blijft de zon en de lente hier op het wachtbankje!

Hypo wanneer mag je naar het ziekenhuis?

Minnie succes vandaag!

Juulzon jeetje meid wat een verhaal! Heb je veel pijn? Heel veel succes voor IVF 3!

Sonne heb je niet je niet te vroeg getest?

Xx

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey meiden.. wat jammer allemaal! :(
    Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd.. en daarna gaan we er weer met zijn allen voor!!

Liefs

19. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Sonne: ik denk dat testen op wd 10 wel erg vroeg is hoor.... Ik heb vorige week getest op wd 12 en die test was negatief. Op wd 14 nog eens getest en weer negatief. Nu zit ik te wachten op de uitslag van de bloedtest.
    Mijn gevoel zegt dat het niet gelukt is, maar je blijft toch hopen he.... Vanmiddag hebben we in ieder geval zekerheid!

Als ik jou was zou ik over een paar dagen nog een keertje testen.

Liefs, Minnie xx

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Sonne; zelfs op dag 10 kan het nog innestelen. Ik zou op dag 14/15 pas weer testen hoor!

Deel Deze Pagina