Hoi Hypo, wat een spanning, we leven allemaal met je mee zo te lezen. Duimen voor positief nieuws hoor. Succes morgen (Y) @ Bobbing, hoe is het nu bij jou. Klinkt niet goed? Je lichaam geeft soms zulke tegenstrijdige signalen...sterkte
Ik heb geen idee denk dat ik ongesteld ben alleen rozig bloed. Niet veel. Maar oho zon buikkrampen. Bah hoop dat het morgen wat minder zal zijn
Samen wachten is beter dan alleen... Ik kom er bij zitten. 1e IVF/ICSI, vandaag 2e terugplaatsing gehad. Succes dames!
Bij mij nu ook helemaal zeker, vandaag testdatum, hartstikke negatief. Wachten op mijn menstruatie en dan weer verder voor een nieuwe cryo-tp. Hoop dat hier snel weer eens wat positief nieuws komt! Sterkte allemaal.
Op het wachtbankje na een vruchtbaarheidsbehandeling: Caro31 (IVF 1): tp van 1 emmy: 23-2 Chybou: tp 2 van IVF 1: 17-3 Esser (IVM voor brusje): tp van 2 emmy's: 28-2 Essiepes (IVF 1): tp van 2 emmy's Froukje (IVF 1 met ECD voor brusje): tp 2 emmy's: 16-2 happybest (IVF 2): tp: 19-2 Hypo (ICSI 4): tp van 2 A-tjes: 24-2 liefprinsesje (IVF 1 na IVM): tp van 1 emmy: 21-2 Minnie78 (ICSI 1 na IUI): tp van 1 emmy: 28-2 Muppet80 (ICSI 1) : tp van 1 emmy 25-2 Nic72 (ICSI 2): tp van 2 emmy's: 4-3 Noa14 (IUI 3): 3-3 IUI Robing (IVF 2) : tp van 2 emmy's Snoezel81 (laatste IUI): 25-2 IUI Sonne (cryo uit ICSI 1): tp van 2 cryo's: 5-3 Zoe1976 (ICSI 1 voor brusje): tp van 1 emmy: 21-2 Testen: Froukje: 2 maart Essiepes: 3 maart Zoe1976: 4 maart happybest: 5 maart Caro: 10 maart Snoezel81: 10 maart Hypo: 11 maart Muppet80:11/12 maart Esser: 14 maart Minnie78: 15 maart Nic72: 17 maart liefprinsesje: - Robing : 18 maart Sonne: 18 maart Noa14: 19 maart (thuistest), 21 maart (bloedtest) Chybou: 29 maart Zwanger: Froukje: uitgerekende datum: Happybest: uitgerekende datum: 12 november Liefprinsesje: uitgerekende datum: 10 november Zoe1976: uitgerekende datum: Esser: uitgerekende datum: Hypo: nog even in onzekerheid..... Helaas ongi Essiepes Caro31 Muppet80 Snoezel81 Minnie78 Noa14 Nic72 Sonne Lieve meiden, wat een nare berichten toch weer steeds. Knuffel voor Sonne en Nic. Hier loopt de spanning op. Test is wel weer donkerder, maar de bloedtest moet vanmiddag uitsluitsel geven. Heb mezelf toch maar stiekem bij t zwangerenlijstje gezet..... Mijn test staat in mijn eigen topic.
Groot gelijk Hypo dat je jezelf bij het zwangeren lijstje zet. Lekker positief blijven en dat streepje wordt niet voor niets zo duidelijk. Spannend weer vandaag, hoe laat moet je vanmiddag? @ Nic en Sonne, sterkte en een knuffel
Niet goed. HCG is niet voldoende gestegen. Nu afwachten hoe mijn lijf dit gaat oplossen......Ik blijf onder controle; moet maandag weer bloedprikken. De hoop is vervlogen, we willen er klaar mee zijn nu! Xxx Hypo
Nee Hypo geen goed bericht, ik kan me zo voorstellen dat jullie gewoon duidelijk goed of fout willen horen. Dit kost zoveel energie steeds. Sterkte meid, blijf misschien toch nog een klein sprankje hoop houden!?
Nee, hoop is er echt niet en dat wil ik ook niet meer. De hoop was weer even terug en daarna weer ontnomen, dus het heeft echt geen zin.....dat is alleen maar zelfkwelling. Ik hoop alleen dat mijn lichaam het uit zichzelf gaat afstoten zodat ik niet weer terug moet naar het zh. xxx Hypo
Lieve Hypo, heel veel sterkte! Kan me goed voorstellen dat je geen hoop meer wilt hebben, omdat dat alleen maar meer pijn doet uiteindelijk. Hopelijk hoef je niet meer naar het ziekenhuis. Dikke knuffel voor jou!!
He allemaal! Mag ik ook bij jullie op het bankje komen zitten? Vanochtend is er bij mij 1 mooie topper teruggeplaatst! Nu afwachten en 4 april de bloedtest. Liefs Char
Op het wachtbankje na een vruchtbaarheidsbehandeling: Caro31 (IVF 1): tp van 1 emmy: 23-2 Char1983 (ICSI 1): tp van 1 emmy: 19-3 Chybou: tp 2 van IVF 1: 17-3 Esser (IVM voor brusje): tp van 2 emmy's: 28-2 Essiepes (IVF 1): tp van 2 emmy's Froukje (IVF 1 met ECD voor brusje): tp 2 emmy's: 16-2 happybest (IVF 2): tp: 19-2 Hypo (ICSI 4): tp van 2 A-tjes: 24-2 liefprinsesje (IVF 1 na IVM): tp van 1 emmy: 21-2 Minnie78 (ICSI 1 na IUI): tp van 1 emmy: 28-2 Muppet80 (ICSI 1) : tp van 1 emmy 25-2 Nic72 (ICSI 2): tp van 2 emmy's: 4-3 Noa14 (IUI 3): 3-3 IUI Robing (IVF 2) : tp van 2 emmy's Snoezel81 (laatste IUI): 25-2 IUI Sonne (cryo uit ICSI 1): tp van 2 cryo's: 5-3 Zoe1976 (ICSI 1 voor brusje): tp van 1 emmy: 21-2 Testen: Froukje: 2 maart Essiepes: 3 maart Zoe1976: 4 maart happybest: 5 maart Caro: 10 maart Snoezel81: 10 maart Hypo: 11 maart Muppet80:11/12 maart Esser: 14 maart Minnie78: 15 maart Nic72: 17 maart liefprinsesje: - Robing : 18 maart Sonne: 18 maart Noa14: 19 maart (thuistest), 21 maart (bloedtest) Chybou: 29 maart Char1083: 4 april (bloedtest) Zwanger: Froukje: uitgerekende datum: Happybest: uitgerekende datum: 12 november Liefprinsesje: uitgerekende datum: 10 november Zoe1976: uitgerekende datum: Esser: uitgerekende datum: Hypo: nog even in onzekerheid..... Helaas ongi Essiepes Caro31 Muppet80 Snoezel81 Minnie78 Noa14 Nic72 Sonne Char, ik heb je op het lijstje gezet; succes met wachten! Xxx Hypo
@Hypo bedankt dat je mij op het lijstje erbij hebt gezet! Hoe is het met jou? Lees allemaal verdrietige dingen...Ook van mij een dikke digi knuffel....
Meisjes, ik weet niet wat ik hiervan denken moet; Vanmorgen op het wc papiertje een heel klein beetje roze afscheiding. Schrok ik al een beetje van omdat de vorige terugplaatising niet is gelukt omdat mijn lijf druk bezig was al het baarmoederslijmvlies weer naar buiten te gooien... Maar goed, toen was ik zwaar aan de hormonen, deze tp is in mijn eigen cyclus. Ik heb de hele dag al zo'n katerige hoofdpijn. Ik ben af en toe echt zo misselijk. Ik heb de hele dag al zo'n zeurderige buikpijn, alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Net op het toilet had ik echt van die roze afscheiding als of ik over een uurtje een OBtje in zou moeten doen omdat dan mijn menstruatie doorbreekt. Ik kan alleen niet ongesteld zijn want dat zou as vrijdag pas moeten gebeuren. Ik heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen. Tja, wat denken jullie? Ik zou echt veel beter moeten weten hoor... maar ik stond net enthousiast te stofzuigen (parner zei nog, doe nou rustig) en liet iets uit mijn handen vallen... Kreeg echt zo'n gemene steek onder in mijn buik... ik zou toch niet? Dat kan toch niet he? Je kan je embryo niet naar buiten schrikken. (ik klink echt belachelijk hier)