Jij komt ook al uit Friesland zie ik Happy! Zijn nu best veel valt mij op! Geinig! Grappig dat jij dezelfde symptomen wat hebt! Ik hoop dat het allemal goed nieuws is.. dit is mijn eerste iCSI dus kan het nog niet vergelijken met een vorige keer.. spannend! Gaan jullie vandaag ook allemaal stemmen? Ik twijfel nog: pvda/GL
Hey hypo hoe gaat het nu met jou? Doet het al wat minder pijn? Hebben ze veel follikels eruit gehaald dan, dat het zo'n pijn doet? Heel verstandig dat je vrij genomen hebt ook al is dat moeilijk voor je. Jij bent nu even het belangrijkste. Ik kan nu niet werken omdat ik nu 3,5 jaar van de medicijnen af ben, maar zelfs ik vond het dit keer pittig na de punctie van 20 eicellen. Ik moest me echt in acht houden dit keer. Dus jij helemaal met je werk. Rustig aan meissie!
Hey muppet! Komen er veel uit Friesland? Dat is mij nog niet eens opgevallen. Wie nog meer dan? Duimen dat onze symptomen goed nieuws zijn haha!
Oh, verschillende mensen in de forums waarin ik typ.. niet specifiek in dit topic. zit jij ook bij het umcg? of in MCL?
Aha dat kan kloppen! Ik zit in Zwolle. Ik heb de IUI's in het martini ziekenhuis in groningen gehad. Maar de Ivf's krijgen we in Zwolle. En waar heb jij ICSI gehad? Xx
Hee toevallig Muppet, ik zit ook bij het UMCG. Bevalt mij ook heel goed! Ben weer op het werk, dus even snel hier kijken. Ik had gisteren dus echt een heel erg grieperig gevoel. Alles deed pijn. Veel buikpijn gehad ook. Ik dacht echt dat het 'game over' zou zijn. Maar vandaag helemaal geen grieperig gevoel meer en ook geen ongigevoel meer. Raar toch? Nou ja, afwachten maar............... Succes iedereen!!!
Hey caro Wat fijn dat je weer opgeknapt bent. En nu maar duimen voor een super afloop! Muppet ik ben verwezen naar Zwolle omdat de gyn van het Martini dacht dat ze in umcg moeilijker zouden doen over het overgewicht wat ikmtoen had. Vandaar dat ik daar ben beland.
Hallo lieverds..helaas is de bloeding doorgebroken!.heb ZH gesproken en moest er maar rekening mee houden dat het niet goed is,maar moet morgen wel testen..dus hopen op een wonder!!! Voel me erg *U*...& verdrietig!!.. Eerste gesprek vind plaats op 1 april en nee da's geen grap.. Verder heb ik enorm veel pijn!!.. Dus ga nu ff een uurtje plat!!! Dank jullie wel voor jullie lieve reacties Knuffel voor jullie en ik duim voor jullie allemaal op meer geluk..!! Xxx
Ach meissie toch!!! Ik blijf duimen voor een wonder hoor! Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt! Dikke knuffel en rustig aan! Xxx
oh sh*t nee... ik blijf ook duimen voor een wonder.. en dan ook nog eens die pijn.. brrr... lekker onder de wol meid..
Essie: wat rot dat het niet gelukt is meid; dikke knuffel!!!! Hier gaat t redelijk. Als ik niet veel doe en veel plat lig, dan gaat t wel goed. Maar heb af en toe nog stekerige pijn. Nu doet links weer meer zeer dan rechts....ze wisselen elkaar lekker af..... Ik hoop wel dat het snel beter gaat, want dit is echt niet leuk zo. Ondertussen af en toe steken in mijn onderbuik, maar daar denk ik maar overna.... Verder enorm zere borsten van die utrogestan; auauau! xxx Hypo
Vervelend hoor Hypo dat je nog zoveel last hebt!! Sterkte! Essiepes, een dikke knuffel voor jou! Sterkte met de pijn en de teleurstelling. Toch duim ik nog even voor je, want je weet maar nooit!!
Oh Hypo ik herken dat! Ik heb ook van die pijnen in mijn eierstokken denk ik.. en baarmoeder af en toe want daar zijn ze ook doorheen gegaan. Soms heb ik wel ongi-pijnen lijken het wel, heb jij dat ook? Maakt me wel wat onzeker.. Die pijnlijke borsten komen van de Utro? Ik dacht dat dat met de pregnyl te maken had. Zijn ook dames die wanneer de pregnyl uitwerkt er geen last meer van hebben..
Nee, ik heb het altijd van de bollen. (4e poging he, dan weet ik inmiddels hoe t werkt) Die bollen kunnen je zo voor de gek houden! Ik heb trouwens maar 5000IE pregnyl gespoten en dat is alweer 10 dagen geleden....
Hypo, die enorm zere borsten zijn een goed teken!!! bij mij waren ze de laatste poging van de een op de andere dag totaal niet meer gevoelig en terug in hun ieniemienie-formaat, terwijl ik nog volop aan de utro zat. Heeeeeeeeeeel erg veel succes, meisje. Esser, ik ben nu zooo keihard voor je aan het duimen....!!!!! ook voor jou ontzettend veel succes toegewenst. even ego: ik ben er een hele poos tussenuit geweest. Geen zin meer. Poging mislukt. Als alles goed gaat heb ik nu vrijdag weer een tp. dinsdag de punctie gehad en in totaal 3 bruikbare eitjes er uit gehaald. Niet echt hoopvol dus. Dag meisjes, hou moed en heel erg veel succes Oja, Happy; de spotting heb ik de vorige keer ook gehad, dat was wel degelijk een menstruatie, die niet helemaal doorbrak omdat ik aan de utro zat.
Essiepes, bah meid............. wat een nare berichten.... Voor jou toch alvast een hele dikke knuf! Hypo, meid..........vind t zoooo spannend voor je! Blijf stug doorduimen. Maarre, de pregnyl is dus nu echt wel uit je lijf! Toch? Nic, meid dat is idd ff geleden. Knuf voor jou dat de poging niet gelukt was en nu komende vrijdag weer een tp. Wow! En ook voor jou; houd moed! @other girls, hoe is t? liefsss
Hey Hypo, je kan dus van de utro ook ongi pijnen krijgen? was er gister even helemaal vanaf. Hoewel ik mij de afgelopen dagen heerlijk voelde en positief was kakte alles helemaal in. Mijn vriend zag de spanning en in bed brak ik. Ik werd er zo onzeker van; alles wat ik voel; wel/niet, wel/niet, wel/niet.. aan de ene kant heb je de heerlijke NEP zwangerschapssignalen en aan de andere kant heb je de NEP ongi verschrijnselen? Ik wou dat ik kon voelen wat ik moest voelen zodat ik zeker kon zijn wat er nu gebeurde.. dat ik misselijk ben, zere borsten heb en steken in mijn liezen omdat ik zwanger ben.. Maargoed.. dat even ego. Ik heb gister nog wat researc gedaan naar dat pregnyl verhaal omdat er nog wat onzekerheden ontstaan bij veel meiden. Het schijnt iedere dag te minderen, iedere dag de helft zeg maar.. Zoals het opbouwt (iedere 2 dagen verdubbelen), breekt het ook weer af. (maar dan iedere dag) (kan nergens een officieel stukje vinden daarover trouwens).. Dat zou betekenen: Dag 0 - 5000IE injecteren Dag 1 - 2500 Dag 2 - 1250 Dag 3 - 625 Dag 4 - 312 Dag 5 - 156 Dag 6 - 78 Dag 7 - 39 Dag 8 - 19,5 Dag 9 - 9,75 Dag 10 - 4,8 Dag 11 - 2,4 Dag 12 - 1,2 Dag 13 - 0,6 Een zwangerschapstest test positief vanaf 20-25 hcg (weet niet wat daarvan de hoeveelheid is) Maar als je dan in het tabbelletje kijkt zou je op dag 9 toch wel een zwangerschapstest kunnen doen.. Ik zit vandaag overigens op dsg 10 na de pregnyl en mijn borsten doen nog steeds zeer!
Lieve meiden... Ik heb vanochtend zo stom gedaan...ik wist zeker dat ik niet zwanger was dus getest. 14 dagen na punctie 10 na TP 16 na Ovitrelle en ik ben zwanger....er kwamen gelijk 2 strepen!!! Ik ben echt aan het janken van geluk!!Had dit nooit verwacht!!Wanneer zouden jullie de kliniek bellen??
wow!!! En dat terwijl je dacht dat je NIET zwanger was?!? haha.. dat is nog eens een verassing!!!!!! Gefeliciteerd!!!