Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    ook hier even melden, helaas het rood is doorgekomen!

2. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daaag Allemaal,

Diana: Wat een ontzettend vervelend naar bericht en hoe oneerlijk dat het lichaam je dan zolang in spanning houdt. Niet de moed opgeven. Ik wens je heel veel sterkte met deze tegenslag.

Judibi: 2 streepjes betekend toch ZWANGER, er zijn zoveel vrouwen met een beetje bruinveries tijdens de zwangerschap, dat zegt helemaal niets, als het maar niet doorzet. Ik duim voor je.

Ik heb vandaag de hele dag in het zienhuis van Frankrijk doorgebracht, na mijn 2e slapeloze nacht van de rug -en buikpijn. Telefonisch heeft mijn gyn nog net kunnen voorkomen dat ze me geopereerd hebben. De anasthesist stond al naast het bed en de boel was al geschoren. Kortom idd ernstige overstimulatie. Meer dan een liter vocht in de buik die vreselijk opgezet is. Het goede nieuws echter....dat ik na 8 ur opname weer naar huis/hotel mocht en dat de HCG waarde hoog en positief is :).

Er kan echter nog van alles gebeuren dus durf nog niet helemaal te hopen. Wellicht is het nog een staartje pregnyl van 11 juni maar ben wel iets minder negatief dan voorheen....er is weer hoop!

Stef; Jij ook heel erg veel succes!

Liefs,
    Ciara

3. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    ciara, ja daar was ik al bang voor, maaaaaaar je hebt hcg aangemaakt, dus een klein vreugdedansje zal ik alvast gaan maken in frankrijk.

4. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

@Ciara dat is toch idd positief dus wat diana zegt je mag wel een klein vreugdedansje in la france doen!

Ik ben vanochtend weer naar de gyn geweest en had nog steeds de blaasjes zitten. Toen heeft hij ze laten knapen en toen de iui behandeling gedaan! Er zijn nu dus 3 blaasjes geknapt en zit nu dus officieel op het wachtbankje! Over 16 dagen mag ik testen, spannende tijd maar weer!

Dmes ik heb mini magnum ijsjes mee genomen wie o wie?

Liefs Stef

5. judibi

judibi Bekend lid

ciara: dat lijkt toch errug positief. ik zei het al :) dat het kon. ik hoop dat alles goed blijft gaan! en dat je een fijne zwangerschap tegemoet mag zien!
    diana: het blijft onzeker bij jou :( ik hoop dat je echt snel duidelijkheid krijgt...en anders misschien toch nog een testje?
    voor iedereen die het nodig heeft: heel veel sterkte! :D

het bruinverlies is hier nu redelijk veel, maar nog geen rood gespot, dus het kan nog. veel steken en krampen, wat ook weer een goed teken KAN zijn.
    zucht...ik hoop nog steeds op een goede afloop!
    iedereen alvast een fijne vakantie en hopelijk allemaal goede berichten 8) en...
    tot over een twee weekjes!

6. judibi

judibi Bekend lid

soory stef, ben blijkbaar al met vakantie :oops: heel veel sterkte met broeden :D en ik hoop dat je een positieve test hebt na 16 dagen!

7. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

hihihi geeft niet meid! Daar ook ik duim heeeel hard voor je! Fijne vakantie voor ons duurt het nog heel lang voodat wij op vakantie kunnen! :rolleyes: :oops: Wij gaan pas in oktober weg, maar dan wel naar de U.S. :D

8. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ Diana: heel veel sterkte. Je was er natuurlijk al bang voor, maar het komt dan toch heel hard aan he. Dikke knuffel!

Ben er ook weer bij, op de wachtbank... Ik mag 10 juli testen.

9. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daaag,

Diana: dank voor je lieve berichtje! Ben je al bij de gyn geweest?

Judibi: Spannend, spannend, maandag weet je het zeker! Heb je nog een testje gedaan? Ik duim in elk geval voor je!

Stef: 16 dagen wachten....aaaargghh, ben blij dat het er bijna opzit, wens je heel veel sterkte. Zoek vooral veel afleiding en ga leuke dingen doen.

Wij zijn vandaag uit Frankrijk teruggekeerd, moet morgen naar mn eigen vertrouwde zieknhuis en als het goed is krijg ik dan de uitslag. Lopen en slapen gaat nog steeds niet goed dus misschien gaan ze morgen het vocht verwijderen. Ik hoop t want heb veel pijn maar hopelijk allemaal voor t goede doel! :)

Succes & sterkte allemaal!

10. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daag allemaal,

Ik ben vanochtend weer in het ziekenhuis geweest voor de overstimulatie. Bloed is helaas nog verdikt en ze houden me goed in de gaten maaaarrrr.......vanmiddag werd ik gebeld door mijn gyn met het goede nieuws dat ik echt zwanger ben :D :D :D
    (en dat er zelfs 5 cryo's zijn ingevroren)
    De HCG waarde is weer meer dan verdubbeld tov woensdag. :D
    Ik had inmiddels wel echt mn vermoedens want sinds gister ben ik 's ochtends erg misselijk, is mijn reukvermogen erg sterk en koffie niet te drinken. Nu duimen dat alles goed blijft gaan.

Judibi, hoe is het daar in Frankrijk? Heb je nog een keer getest?

Ik wens iedereen binnnen het wachtbankje heel veel sterkte & succes in deze slopende stressvolle wachtdagen. Ik was er van overtuigd dat het niet gelukt was en toch is het zo. Pas op dag 10 ontstonden de verschijnselen die op een zwangerschap kunnen duiden daarvoor leek alles op een naderende menstruatie.

P.S. Ik raad iedereen af te temperaturen, ik heb mezelf daar helemaal gek meegemaakt en het zei uiteindelijk helemaal niets.

Veel liefs,
    Ciara

11. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Wat een geweldig nieuws meid! Super heeft het duimpje draaien dus geholpen! Geniet er lekker van! :thumup:

liefs stef

12. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Proficiat Ciara, geniet ervan..

13. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @ Ciara: Gefeliciteerd! Helemaal super...

Is er nog plek op het wachtbankje, want ook voor mij is het lange wachten begonnen! Vanmorgen bij de gyn geweest en die constateerde dat de eisprong ws. al is geweest en hij/wij waren blij dat we gisteren nog aan het klussen zijn geslagen.

Geen Pregnyl dus voor mij deze keer. Heb wel voor de 2e keer Clomid 50 mgr gebruikt maar dat is deze maand ook de laatste keer geweest. Ik schijn er nogal heftig op te reageren. Vorige keer 5 eitjes en nu nog meer... Dat is nu blijkbaar ook weer niet de bedoeling.

Mijn NOD is 11 juli en als ik 14 juli nog geen NOD heb gehad mag ik testen.... Nog lang wachten dus!

Gr. Benthe

14. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Dank voor alle lieve berichtjes.
    Ben natuurlijk heeeeeel erg blij dat ik zwanger ben maar de overstimulatie is in volle gang. Ik zie er inmiddels uit of ik 7 maanden zwanger ben.
    Vanavond word ik opgenomen in het ziekenhuis en krijg een morfine-infuus. Ik kan me momenteel niets fijners voorstellen dan een nacht door te slapen.

Ik wens jullie allemaal heel erg veel sterkte & succes!

Liefs,
    Ciara

15. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Ciara GEFELICITEERD :D :D
    Wat een fantastisch nieuws!
    Ik hoop dat het snel beter met je gaat en
    dat je van je zwangerschap kunt gaan genieten ;)

Judibi, mijn duimen maken overuren

Gr Flam ;) ;)

Ik noem niet iedereen maar lees
    en duim beslist met iedereen mee :) ;) ;)

16. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    wil het toch ook nog even hir melden.
    Heb alsnog nu na mijn ongi een posi test.De ongi was ook niet zo erg als normaal en morgen moet ik nog een keer in het ziekenhuis een urinetest doen.Dus hopelijk is er toch een wondertje gebeurt en zit er nog 1 emmy lekker warm in me buikje

wordt vervolgt...

17. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Ohh Diana wat spannend zeg, alvast een kleine felicitatie!

18. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Heel spannend Diana! Ik duim voor je! Houd je emmy lekker warm!

xxx

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    jeetje diana, ik hoop het echt voor je!

nou ik zit ook weer op het wachtebankje maar met klussen een beetje de boot gemist, de dag voor m,n eisprong wel geklust ,maar de volgende dag was ik in slaap gevallen en heeft hubbie me niet wakker gemaakt, dus maar 1 keer geklust.....ik heb weinig hoop.
    maarja toch zit ik op het wachtebankje... dus ik kom weer gezellig met chips en pindarotsjes bij jullie zitten.

xxx jose

20. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Diana, ik ben net ontslagen uit het ziekenhuis en lees je berichtje. Wat SPANNEND! Heb je al meer nieuws? Ik hoop het zo voor je.

Ik zie er nog steeds uit als 7 maanden zwanger van de overstimulatie maar de bloedwaatden zijn weer goed en HCG verdubbelt met de dag.

Judibi heb jij al goed nieuws uit zonnig Frankrijk?

Stef & Srb: Sterkte deze spannende wachtdagen!

Liefs,
    Ciara

Deel Deze Pagina