goedemorgen wachtbankers! ik vind het wachten echt zo moeilijk, maar ik heb er nu 1 week opzitten sinds de tp, die was vorige week maandag. Heb hier en daar een krampje gevoeld, en op de 3e en 4e dag een ieniemienie veegje roze bij het inbrengen van de utrogestan gezien. Daarna niet meer. Nu probeer ik om niet van alle kleine kwalen wat te denken, niet in de positieve en of negatieve zin. Ik probeer om de dagen hopelijk tot en met de 29e zonder bloed door te komen en dan te testen. Het is wel moeilijk hoor zo met de kerst, mijn schoonzusje 34wk zwanger van haar 3e en iedereen weet wel een beetje van ons dus als ik geen wijn neem dan is dat meteen verdacht. Hoe doen jullie dat met de kerstdagen, wijn en rauwe dingen enzo, sla je die af na je tp? Eef
Anies welkom! @ Eef ik zou inderdaad geen enkel risico nemen. Mijn testen lijken alleen maar donkerder te worden (zie album) Vraag me echt af of de streep nog van de pregnyl is of dat ik zwanger ben.. spannend!
Goh Milla, dat ziet er goed uit die testen! Pregnyl blijft 9 dagen in je bloed, wanneer had je de laatste Pregnyl? Bovendien, als ze steeds donkerder worden is dat dus niet pregnyl zou je zeggen!?!?!?!? Ik duim voor je, Eef
Tnx Eef.. Ik heb vorige week zondag (4 dagen na eisprong) voor het laatst 5000 IE gespoten, dat is nu 8 dagen geleden.. vind het zo spannend. Kan me na anderhalf jaar echt niet voorstellen dat het raak zou kunnen zijn.
MIlla wat spannend! Ik ga heel hard voor je duimen dat je zwanger bent, hoeveel dagen na je eisprong zit je nu? x
Hier echt hetzelfde! Zit in een dipje Heb helaas last van bloedverlies, elk moment kan mijn ongi doorbreken..
Nou ja, weet het niet, heb wel 10.000 voor de eisprong en nog 2 x 5000 na de eisprong gespoten, laatste keer was 8 dagen geleden, maar wie weet! Ik kan het me echt niet voorstellen..
Ik kan het nog niet geloven.. maar ik ben zwanger! (zie ook mijn album) Nu kan ik er echt niet meer om heen.. Moet het even laten bezinken.. het is na anderhalf jaar zo onwerkelijk!
Meiden, ik heb vandaag negatief getest met de kruidvat test. De test van DA was dus vals positief ! Ik had zelf al het idee dat het niet klopte omdat ik vlot na die test ongi werd... Maar toch blijf je stiekem hopen.... Ik voel me er echt heel naar onder.. Ik hoop dat het nieuwe jaar ons een wondertje mag brengen....