Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lena, balen meid, had gehoopt dat het nieuwe jaar meteen veel moois met zich mee zou brengen....jammer!

@lotje, spannend he, die wachtdagen....heb deze ronde niet zo bewust meegemaakt, heb nu nergens last van, en de andere rondes had ik alleen maar kwaaltjes en zo, nu helemaal niks, ja gevoelige borsten, dus we zien wel....

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Lena; wat rot dat het nieuwe jaar zo voor je begint. Hopelijk komt er voor jullie snel goed nieuws.

Lotje; het is zeker spannend want ik voel eigenlijk nog helemaal niets. Vandaag 1 steekje (ik meteen naar boven voor een inlegkruisje) Maar bij die ene steek is het tot nu toe gebleven. Vandaag is het dag 13 na de IUI. Ik wacht nog zeker tot zondag met testen, heb met mezelf afgesproken dat ik zaterdag pas eventueel een test mag halen.

Voor iedereen een heel mooi nieuw jaar gewenst!

3. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    @ luukske, spannend hoor nog 8 dagen wachten. Hihi, hoop dat je je nog maar lekker zo mag blijven voelen (incl. gevoelige borsten :)).

@liza, zondag testen. Ik tel de dagen me je mee af hoor. Nog 2 nachtjes slapen. I keep my fingers crossed!

liefs Lena

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hoi dames,

hier vandaag bruinverlies gehad :confused: :confused: :confused:
    zit nu 1 week voor NOD (of 1 week na mijn ei kan je ook zeggen) , heb ook hele dag zeurende pijn in mijn onderrug gehad.... :(

vanavond niks in het verbandje :(

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Luukske, wie weet een innesteling?

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @enise, zou leuk zijn....

7. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Luukske; spannend hoor, ik dacht er ook meteen aan.

Hier de welbekende pijn in mijn onderrug. Het kan bijna niet missen. Hoewel mijn buik helemaal niet opgezet is?!

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    LizaM, blijft toch spannend....wanneer mocht jij ook al weer testen?

hoop dat je ongi weg blijft.

hier helemaal geen buikpijn, en bruinverlies is alleen gisteren geweest, nu niks meer.....

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Luukske; voor jou ook spannend dus. Ik mag maandag testen (maar zou morgen gaan testen). En jij?

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    zou vrijdag kunnen testen, denk dat ik ook tot dan wacht....wrs zelfs zaterdag...

blijft spannend.....hoop dat het goed gaat!

11. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Jeetje Luukske,
    dat klinkt heel goed. Dat moet haast wel een innestelbloeding zijn :) of heb je dat vaker een week voor je NOD?

Liza wat ontzettend spannend joh! morgen dus testen?

Hier niet zo heel veel hoop. Voel me niet anders dan andere maanden :(
    maar goed, waarschijnlijk zegt dat niets.

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi meiden!

Ik ben terug van vakantie en ik mag eindelijk weer starten!
    ik wilde jullie heel veel succes wensen met alles.
    Hopelijk mag ik over 2 weken ook op het bankje :)

Liefs, lelie

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lotje, nee heb nooit bruinverlies 1 week voor NOD, en heb ook geen korte LF, in ieder geval niet onder de 14 dagen.... :(
    heb wel altijd bruinverlies direct voor mijn ongi, maar daar is het nu echt te vroeg voor..... :confused:

zie dat jij ook nog 6 dagen moet wachten.... ;)

@waterlelie, spannend meid, hoop dat 2009 een top jaar wordt!

14. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Ik heb getest maar hij was negatief :(

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    Liza, balen meid.....
    misschien morgen of overmorgen opnieuw?

want geen bloed....geeft moed

16. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    liza, wat ontzettend balen! :cry:
    Maar Luukske heeft gelijk, geen bloed geeft moed.
    Ben je echt altijd ongesteld op je NOD dag? of komt het ook wel eens later? heel irritant die onzekerheid!

Hier ineens toch veel hoop gekregen! Ik had vandaag ook lichtbruin verlies! :confused: Luukske net als jij heb ik dit ook altijd een paar dagen voor mijn NOD, maar dit is wel erg vroeg. Ik heb nu dus echt veel hoop op een innestelbloeding! Ik hoop het zoo.
    Mijn vriend is helemaal onvruchtbaar en zelfs met donorzaad ben ik nu al een half jaar bezig en wil het maar niet lukken. Elke maand dat het niet lukt word ik een beetje banger dat het nooit gaat lukken.

17. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lotje, spannend meid....hoop ook op een goed begin van 2009!

18. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    @ Liza; lieve Liza, hoe is het nu met je? hou je het nog een beetje uit na de test? Ik hoop dat je geen bloeding hebt, en dat je hormonsters :p gewoon nog op gang moeten komen voor de test. Had je een licht streepje of niets? Ik duim voor je dat het morgen of overmorgen toch nog een positieve test mag worden.
    Veel kracht en sterkte.

liefs Lena

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lena, hoe gaat het bij jou?

20. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    @ luukske. bij ons gaat het wel ok. de grootste teleurstellinng van dat de poging niet is gelukt is achter de rug. Ik ben nog steeds erg 'blij' dat ik de zwangerschapstest heb gedaan op mijn gevoel en niet op de dag die het ziekenhuis aangaf. Hierdoor kwam de ongi niet als een enorme schok (hoewel het natuurlijk nog steeds balen is natuurlijk).
    Mijn man en ik zijn gelukkig alletwee nog best nuchter en gaan vol vertrouwen voor een 2e poging. Ook besef ik mij zo af en toe dat de kans op zwangerschap wel afneemt. Toen we begonnen aan IVF/ICSI had ik zoiets van 'we hebben gelukkig 3 kansen', nu hebben we er nog 2. Is toch ineens 66% ipv 100%. nouja, we zien wel. Misschein hebben we die 3e kans helemaal niet nodig.
    Hoe is het nu met jou en alle hormonsters :p? Hoe lang zitten jullie al in de mmm? (of is dat een erg brutale vraag :oops: ?)
    Lekker forummis dit he? Allemaal meiden die elkaar een hart onder de riem proberen te steken. Vind ik echt top!.

Succes met de dag! :)

liefs Lena

Deel Deze Pagina