@lena, blijft toch gewoon balen hoor.... wat betreft je vraag hoe het nu gaat, ik weet het niet hoor....lijkt hoopvol, maar weet het echt niet, sta er niet van te kijken als die duiveltjes een dezer dagen komen.... wat betreft hoe lang wij in de mmm zitten, mag je trouwens gerust vragen hoor! Mijn man en ik zijn in december 2003 de mmm in gegaan, had toen na elke keer vrijen een bloedbad van hier tot ..... januari 2004 ok gehad ivm meerdere cystes en myomen(soort van vleesboomjes) deze waren de oorzaak van het bloedverlies. de arts zei al dat ik PCO had, hoop onderzoeken gehad, verplicht 6 maanden aan de pil of spiraaltje(heb voor spiraaltje gekozen, ivm ontpillen waar ik geen zin in had. had zowiezo geen eisprong, werd ook nooit ongesteld uit mezelf. juli-Augustus 2004 te horen gekregen dat de kans heel klein is op een zwangerschap, wrs IVF, maar arts wilde me eerst een kans geven met Clomid. Sept 2004 gestart met Clomid, wel eisprongen maar niet goed genoeg. febr 2005 Clomid verhoogd, maar zelf wilden we wat rust, en zijn in Maart 2005 zwanger geraakt van een 2ling, helaas mk met 7w6d, en dag erna echo....1 kindje zat er nog. ons zoontje is 10 nov 2005 geboren, bijna 8 weken te vroeg, en heb zelf 6 weken plat gelegen in 2 verschillende ziekenhuizen, omdat ze meenden dat hij met 26 weken al geboren zou worden. nu is hij 3 jaar en een ondernemend ventje. helaas na mijn zwangerschap nooit meer ongesteld geworden uit mezelf, heb een tijd de pil genomen, maar zag er het nut niet van in, nam toen op advies van gyn provera elke 3 maanden, zodat ik toch een onttrekkings bloeding zou hebben. Inmiddels 3e ronde Clomid,sinds sept, en 1 keer daarin zelf ongesteld geworden. Nu dus 4dagen voor NOD..... 1e 2 rondes allerlei symptomen gehad, en nu weinig tot niks.....maar blijft spannend
vanmiddag toch maar een paar testen besteld, in het geval dat....anders voor een volgende ronde. ga in ieder geval pas vrijdag/zaterdag testen, als ik nog niet mijn ongesteldheid heb gekregen dan....
Hey lelie ! Wat fijn dat je weer terug bent ! Heb je lekker kunnen ontspannen op vakantie ? Ik wil je heel veel liefde,geluk en gezondheid wensen voor het nieuwe jaar. Maar vooral dat het nieuwe jaar jou een mooi wonder mag brengen !
@ luukske; wow, dat is inderdaad een behoorlijke malle molen. En ook al een hoop gedoe aan je lijf gehad zeg. Wow. Gelukkig hebben jullie al wel een mannetje nu rondlopen, maar een brusje zou erg welkom zijn toch? Nog een keer zwanger zijn ervaren en beleven. Spannend hoor, die testen straks weer in huis. Hihi, dat vond ik nog het lastigst (en ik had ze maar 1 dag in huis voordat ik zou gaan testen ). Ik hoop voor je dat de duivels wegblijven, gun je echt nog een zwangerschap (net als alle anderen die echt een diepe wens hebben voor een mooi wondertje). Ik neem nu nog maar een klein beetje tiramissu, tja ik moet deze niet gelukte 1e poging ook maar positief bekijken toch ? (heb 's avonds na de test heerlijk stukje biefstuk genomen hoor. hihi) liefs lena
@lena, ik moet zeggen dat het verlangen nu net zo groot was als bij de eerste, als ik zie wat we er voor terug hebben gekregen, heb ik het er graag nog eens voor over (alleen die vroeggeboorte en mijn ziekenhuisopname niet natuurlijk). Hoop voor ons allen dat 2009 een mooi jaar wordt!
@ luukske, ok ik heb dus nu niet alleen alletwee mijn fingers crossed maar ook nog maar een gelukskaarsje aangestoken voor je. Keep holding on! liefs lena
Luukske, bij mij ook nog steeds bruinverlies, zelfs ietsje meer dan gisteren en eergisteren, maar niet heel veel. Zo begint mijn menstruatie eigenlijk ook altijd, maar dit is nog zo vroeg. echt vreemd. Ik overweeg om morgen al een testje te wagen. ALs ie negatief is word ik tenminste weer met beide benen op de grond gezet.
oh lotje, ook voor jou hoop ik dat de uitslag toch positief is. Het kaarsje van luukske brandt nu ook voor jou. liefs lena
@LENA EN LOTJE: het bruinverlies is echt minimaal.....heb vanavond gewerkt, en voor zekerheid tampon ingedaan, kon ik ook kijken of er nog iets kwam....nou minimaal bruinverlies....geen krampen, niks..... heb vanmiddag trouwens getest (stiekum, kon het niet laten....en die onzekerheid)....ennne...er was een minimaal 2e streepje dat meteen verscheen.... maar toch vind ik dat nog niks zeggen, zit voor mijn NOD en dat bruinverlies is ook niet voor niks, dus wrs toch ongi over 2-3 dagen(of morgen al)? HOOP NATUURLIJK VAN NIET! HAD GEWOON NIET MOETEN TESTEN
@all, vanochtend mijn tampon nagekeken...niks,nada....geen bruin verlies. blijf het toch niet helemaal vertrouwen.....test over 2-3 dagen nog een keertje, als die duiveltjes er nog niet zijn.... heb alleen nog maar"gevoelige"tepels, borsten doen niet zo zeer meer, en waren voor een paar dagen gewoon echt pijnlijk.... heb trouwens vanochtend getest, en daar was het streepje ietsie pietsie donkerder, maar echt nog super licht...zal proberen of ik het vanavond op de foto krijg, heb mijn camera bij mijn schoonouders vergeten.
hey luukske, Ze zeggen altijd dat een streepje een streepje is toch? En vooral als de 1e test duidelijker een streepje aangeeft dan de 1e test, dan hoop ik echt zo voor je dat het gelukt is! Zou je anders niet kunnen overwegen om zo'n zwanger/niet zwanger test te halen? Dan zie je gelijk aan de woorden hoe het nou zit. Enne, dat te vroeg testen, daar hebben we allemaal een handje van hoor. Hihi, het is toch ook veel te moeilijk om zo lang met je armen over elkaar te gaan zitten wachten? Echt on-mo-ge-lijk! hihi. Succes vandaag met alles. liefs lena
@ LizaM. Hey meis, hoe is het nu met je? Ben erg benieuwd hoe het nu gaat, en hoop dat de uitslag van de test toch nog goed is gekomen. liefs lena
KOm hier ook even op het bankje plaats nemen als dat mag. NOD 17 of 18 januari. Voor jou is het spannend Luukske. Liefs Zora
hoi meiden, net weer iemie minie bruin verlies aan tampon..... sta er niet van te kijken als ik voor vrijdag mijn ongi krijg..... heb me voorgenomen om pas in het weekend te testen, als het uitblijft....
@zora, IK MOET HET VOLHOUDEN......heb ik me voorgenomen.....omdat ik denk dat voor vrijdag mijn ongi er misschien zal zijn, en dan is het een jammere test, en heb ik me alleen maar druk zitten maken om niks....
Luukske, ik denk echt dat je zwanger bent hoor! en en wil je geen valse hoop geven, maar een streep is een streep! Ik zou als ik jou was idd ook zo'n zwanger/niet zwanger test halen en morgen of overmorgen nog eens testen. en maak je om dat bruinverlies geen zorgen, zolang het niet rood is is er niets aan de hand. Ik heb vanochtend ook een test gedaan, maar bij mij hartstikke negatief Ik heb alleen nog steeds hoop. Bruinverlies is minder geworden en lichter van kleur, blijf het nog steeds raar vinden dat het nu zo vroeg gekomen is en heb nog steeds hoop op een innestelingsbloeding. lena, lief van je dat kaarsje