meiden, vannacht weer wat meer bruinverlies gehad, denk dat het toch niet goed zit..... testen doe ik voorlopig (nog) niet, denk dat ik morgen op mijn NOD gewoon ongesteld ben/wordt.....
Balen Luukske van dat rood/bruin... Ik vind het een goede insteek van je om echt te wachten met testen vanaf nu. Je maakt jezelf hartstikke gek met dat te vroege testen. En het gaat er uiteindelijk echt alleen om: bloed je nog niet op de NOD, dan mag je testen! En ja een steep is een streep, maar te vroeg kan het gewoon echt een valse streep zijn en is je verdriet des te groter.... Ik had zelf in dec een tp en was in de verleiding om de 14e dag na de punctie te testen, Heb het niet gedaan. Ziekenhuis zegt wacht tot 18 dagen na de punctie. Ik ben gaan bloeden in de nacht van de 14e op de 15e dag na de punctie..... Veel succes en wijsheid! Liefs Eef
hoi meiden, tja dat vroege testen ligt echt aan je gevoel denk ik. Ik vond het namelijjk wel fijn om al vast een soort van gewaarschuwd te zijn door mijn test die ik op de 15e dag na punctie had gedaan en negatief aangaf. Hierdoor kwam voor mij de ongi niet zo als een grote schok. Ik had namelijk nog helemaal geen ongi klachten, alleen een beetje (aangepraate) zwangersschapsklachten. Na het aflezen van de tet kreeg ik na 4 uur licht bloedverlies, en brak het de dag erna goed door. Je kunt je lichaam met wilskracht namelijk ook goed voor de gek houden met al die 'zwangerschapskwaaltjes'. Maar nogmaals, het is een keus die ieder voor zich moet maken, ik zou gewoon zeggen. volg je gevoel en maak een beslissing op je gevoel. Dan kan het nooit een verkeerde keuze zijn. Veel succes nog, enne ik duim nog steeds voor mooie zwangerschappen voor iedereen hier hoor. [-o< Liefs Lena
ik heb dat idem...ik test ook altijd 14 dagen na de punctie.. dan komt inderdaad de schok niet zo hard aan
dat bruinverlies klinkt niet zo best luukske, maar zolang het niet rood wordt is er nog niet zoveel aan de hand, daarbij zie ik de streep ook hoor en op 2 testen, lijkt me niet toevallig. echt zenuwslopend hè die onzekerheid. En wat betreft dat vroege testen. ik doe dat ook bijna altijd. En nu ben ik ook blij dat ik al getest heb. Als ik dat niet had gedaan had ik echt gedacht dat ik zwanger ben. Mijn bruinverlies is vandaag gestopt en ik heb het gevoel dat ik meer last van mijn borsten en buik heb dan anders. Maar door die negatieve test houd ik er rekening mee dat ik morgen of overmorgen ongesteld word. Nadeel van die vroege testen is natuurlijk wel dat je ook kunt weten als je een vroege miskraam hebt gehad, alhoewel ik, als mij dat overkomt daar nog wel redelijk blij mee ben, dan weet ik tenminste dat ik wel even zwanger ben geweest en dat ik dus wel zwanger kan worden. (ik moet er nu maar op vertrouwen dat de donor vruchtbaar is, maar weet dat dus niet zeker)
meiden, GAME OVER.... heb ontzettende buikkrampen, gewoon om misselijk van te worden, voel me echt niet goed.... die kl*te zijn gekomen......
@ luukske; potverdorie zeg. Das echt gewoon kl*te. Ik had echt zo voor je gehoopt dat het goed zou zitten. Succes vandaag met de dag. Liefs en een knuffel Lena
ooh luukske wat jammer! bij mij is het ook game over denk ik, ik schrok vanochtend echt: bruinverlies is weer een beetje begonnen en dat heb ik altijd als ik ongi word (had nog zulke hoop)
Dag meiden, Ik ben ook van het bankje afgevallen en aangezien het 18 dagen na mijn IUI kwam is het heeeeel erg hard aangekomen. De periode na mijn IUI is zo anders verlopen dan normaal dat ik denk dat er wel iets gezeten heeft. Voor de meiden die ongi zijn geworden, een dikke knuffel voor jullie
@ LizaM; meis, wat onwijs balen voor je zeg. vooral na 18 dagen, dan zou je inderdaad wel denken dat er een klein wondertje heeft gezeten, maar het toch niet heeft kunnen volhouden. Heel veel sterkte nu ook voor jou. Liefs @iedereen; potverdorie, ik wil nu wel weer eens goede aflopen lezen bij iedereen hoor. Baal echt voor alle meiden bij wie het nu toch weer niet zo gelopen is als we/ze hadden gehoopt. Heel veel sterkte en liefs voor julllie.
lena, wat kl*te zeg. na 18 dagen jeetje wat balen! sterkte! Hier zet het nog steeds niet door: bruinverlies is zo goed als gestopt, maar mijn NOD is morgen ook pas. Heb er weinig vertrouwen meer in... heb nl totaal geen verschijnselen. Van mij mogen ze nu komen, word er helemaal gestoord van die valse hoop elke keer.
ik zit ook nu weer op de wachtbank nog 6 dagen dat duurt nog zo lang!maar oke ook dat gaat wel goed komen! heb wel wat symptomen maar kan ook zijn dat mijn lichaam me voor de gek houdt! na 31 rondes weet ik het niet meer! heb de laatste paar maanden nergens last meer van gehad (behalve 1 week van te voren 1 dag pijnlijk borsten) nu al 3 dagen last van opgezette pijnlijk zware borsten, adres goed zichtbaar, steken in mijn onderbuik/lies erg moe.......bah!