Vanochtend een negatieve test Ben vandaag helemaal op mijn ongi voorbereid, maar nog steeds geen ongi. normaal gesproken heb ik bruinverlies voor mijn ongi en nu niets. Overigens ook geen zw. symptomen. heel irritant die onzekerheid. Jeetje dani 31 rondes.. hopelijk is het raak deze ronde! Aders goed zichtbaar is echt een zwangerschapsymptoom dus wie weet.
ik word echt gek. Nog steeds geen ongi! Begin nu toch stiekum weer hoop te krijgen. Gisterenavond was ik nadat ik in bad was geweest ineens zo misselijk dat ik moest overgeven. Wil heel graag weer een test doen (die van gisteren was niet met ochtendurine), maar mijn zw.testen zijn op
Lotje wat spannend meid! Wil je morgen een test kopen en dan dinsdag dan testen? Succes, ik duim voor je.
lotje heb je al nieuws? nog 4 dagen wachtten! hier zijn mijn borsten wat minder gevoelig maar mijn tepels zijn wel donkerder en gevoelig! bah die onzekerheid is frustrerend
helaas vandaag weer ongesteld geworden echt heel irritant dat de ongi zolang op zich heeft laten wachten. Zooo vervelend die onzekerheid en valse hoop. Hoop voor jullie op ander nieuws!
@lotje, potverdorie zeg. Tja, de kans was wel aanwezig natuurlijk, maar had toch gehoopt (door het uitblijven) dat het niet door zou zetten. Veel sterkte, en vol goede moed weer op naar de volgende dagen (en poging?) liefs lena
Hallo allemaal, ik kom me ook hier aanmelden. Afgelopen donderdag de punctie gehad van 14 eicellen. Helaas een slechte uitslag van mijn man en maar 1 eitje bevrucht, maar deze zit nu wel mooi lekker warm in mijn buik. Nu net als jullie afwachten...... Voor iedereen bij wie het niet gelukt is, sterkte.....
Kom me ook even melden hier.... Heb mijn testdatum staan op 27-01. Er zijn vandaag 2 cryo's teruggeplaatst uit onze 1e icsi poging. Duimen maar weer liefs
Even weer een nieuw lijstje maken? Wachtbankje NOD Lijst Dani86: 16 januari Zora: 18 januari Esser: 27 januari Pegasus, weet jou NOD niet dus zet jij jezelf erbij? En de rest ook?
Ik wil me dan voor het eerst ook hier bij het topic voegen. Het voelt spannend omdat het voor mij nu na een jaar lang onderzoeken, wachten, onderzoeken, zelf proberen, aan de Clomid, nu als een 1e echte ronde aanvoelt. Ze dachten zondag bij de FM dat ik mijn eisprong vandaag zou hebben, maar ik denk zelf dat hij gisteren was. Had toen veel druk daar en steken en vandaag is het vrij rustig. Vanaf za. elke dag "geklust" en ach vanavond doen we het doen het nog maar eens dunnetjes over. De pendels zeggen deze ronde raak, dus ben benieuwd. Zora kan jij me op het lijstje zetten? NOD 27-01. Lotje balen voor jou meid. Jij hebt toch het Topic gestart PCO net gestart met Clomid? Daar schrijven Zora en ik nu onder. Jij bent nu bezig met een donor toch? Gebruik jij nog steeds Clomid ivm PCO? Ik wens je heel veel succes de volgende ronde x
hoi dames, Ook ik wil me voor het eerst aanmelden, we hebben net onze eerste icsi behandeling. Vandaag hebben we de tp gehad, en 28 jan. kunnen we testen..... Succes voor allemaal, veel liefs C.G.
Goblingglow, dat is ect spannend, dus in wezen zit er wel wat in je en is het nu heel hard duimen dat ze/het (was het 1 of 2?) zich gaan nestelen? Dat lijkt me heel spannend. De hele avond liggen op de bank en je laten verwennen!
Wachtbankje NOD Lijst Dani86: 16 januari Zora: 18 januari Esser: 27 januari Leonizzie: 27 januari Gobblinggow: 28 januari Pegasus: 28 januari Jullie staan erbij meiden! Pegasus, dank je wel heb jou er ook bij gezet.