Wachtbankje NOD Lijst Dani86: 16 januari Zora: 18 januari LadyZorra: 20 januari Esser: 27 januari Leonizzie: 27 januari Gobblinggow: 28 januari Pegasus: 28 januari
Ik weet het, ik loop wat hard van stapel, maar was eigenlijk benieuwd naar iets... Weten jullie al hoe je gaat testen enzo? Hiermee bedoel ik, ben je van plan om het alleen te doen en later je man/vriend in te lichten? En zo ja heb je dan al een idee hoe je dat gaat doen? Of ben je van plan om samen met je partner te testen? Ik zou dat heel graag willen weten x
Leonizzie; wij hebben samen getest. Kon die me meteen opvangen toen die negetief bleek te zijn. Waarom zou je alleen willen testen? Komt dat gemakkelijker uit?
Misschien ben ik weer een geval apart maar ik test altijd alleen. Als het ooit positief is dan koop ik meteen een leuke speen of slab met papa erop en leg dat op zijn bord als hij uit zijn werk komt. Dat lijkt me zo leuk. Als het negatief is vind ik het ook wel lekker om het even alleen te verwerken en danz eg ik het later tegen hem.
Tja heb dat denk ik altijd in mijn hoofd gehad ofzo, dat ik alleen zou testen, (komt misschien ook omdat ik hiervoor vaak wist dat ik niet zwanger was maar toch voor de zekerheid een testje deed ivm PCO en dat ook altijd alleen deed) want negatief dan heb ik even een momentje om het te verwerken en positief dan heb ik leuk nieuws wanneer hij bijvoorbeeld thuis komt. Heb het boek van Kluun gekocht (help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt) en dacht dan dat ik die aan hem zou geven en dat hij dan zo'n blik zou werpen van: ach daar heb je mijn enthousiaste meisje weer, die wil me vast aan het lezen hebben en dat ik hem dan de test onder zijn neus kan duwen haha. Nou ja zoiets dus....
Hallo dames! Ik kom er ook eindelijk gezellig bij. Na lang wachten, hebben we gisteren een tp gehad van 2 eskimootjes. Mijn NOD is dan 28 januari. Nu flink duimen dus....
Wachtbankje NOD Lijst Dani86: 16 januari Zora: 18 januari LadyZorra: 20 januari Esser: 27 januari Leonizzie: 27 januari Gobblinggow: 28 januari Pegasus: 28 januari Miepje1: 28 januari
Nee, hier in ieder geval niet. Ik denk ook voor bijna 99% dat ik gewoon ongi wordt. IK voel me precies zoals ik me altijd voel als ik ongi word. En na 2 jaar stoppen met de pil ken je je eigen lichaam wel een beetje. Iemand wel hoopvol hier?
Ehm ik zou geen symptomen kunnen hebben want daar is het eigenlijk te kort voor, maar doordat ik nu voor het eerst een echte cyclus heb gehad enz voel ik dus wel van alles wat ik eerst nooit zo voelde. Ik voel dus regelmatig iets in mijn onderbuik (beetje zeurderig) en mijn borsten zijn aan de zijkant pijnlijker, maar ook steviger van vorm. Dit kan natuurlijk allemaal samen hangen met de eisprong? Verder droom ik flink en wordt vaak wakker. Maar dat is misschien omdat ik er mee bezig ben. Mijn gevoel zegt steeds dat het deze ronde raak is, maar dat is echt nergens op gebaseerd en ik weet dat het best nog wel even kan duren. Heb jij al symptomen?
Nee helemaal niets...... Heb mijn datum trouwens verkeerd doorgegeven moet 26-01 zijn (lekker in de war...). De eerste dagen na de punctie last gehad van maagpijn en zere borsten, maar dat is van de punctie en hormonen. Nu is er radiostilte..... Wanneer zou je wat kunnen voelen?
ik hoop dat ik ook bij jullie op het wachtbankje mag? ik heb 12-01 mijn eisprong gehad,wel pas laat in mijn cyclus dag 60. hiervoor heb ik een miskraam gehad en daarna ben ik weer begonnen met clomid. omdat ik oneindig veel geduld heb....en er van overtuigd was dat mijn eisprong later zou komen heb ik nu ook weer gelijk gehad. ik zou ook meer clomid mogen slikken maar dat zie ik nog niet zo zitten. dus ik kan 26 -01 gaan testen,ik heb wel wat last van mijn buik en dat had ik de vorige x ook.
Wanneer je wat kan voelen is volgens mij per persoon heel verschillend. Kijk maar op het forum eerste symptomen, weet alleen even niet meer het Topic, maar daar vertelt iedereen die net zwanger is wat ze voelden en dat kan heel verschillend zijn. We gaan wel voor je duimen hoor, zou toch een mooi begin van dit jaar zijn?
oh en Zora, heb dus heel erg het gevoel dat de volgende ronde jouw ronde gaat worden, maar vraag me niet waarom. Dat kwam gisteren ineens in mij op toen je jouw klachten beschreef en dat je ongi denkt te worden. Maar misschien helemaal niet gepast om te zeggen. Dikke knuffel voor jou meis, gun het je zo.
[Lotje balen voor jou meid. Jij hebt toch het Topic gestart PCO net gestart met Clomid? Daar schrijven Zora en ik nu onder. Jij bent nu bezig met een donor toch? Gebruik jij nog steeds Clomid ivm PCO? Ik wens je heel veel succes de volgende ronde x] Dank je Leonizzie. Ik ben nu inderdaad bezig met een donor (helaas). Gelukkig gaat het met mijn cyclus langzaamaan steeds beter. Ik hoef geen clomid meer te slikken, alleen wil het zwanger worden nog steeds niet lukken.