Dat is iig al mooi dat cyclus regelmatig is. Zaadonderzoek is dan wel handig, en misschien een samenlevingstest. Vind wel dat ze dat ongeacht hoeveel jij weegt dat gewoon kunnen uitvoeren dan weet je iig of dat goed zit en weet je ook welke stappen je kan ondernemen eventueel. Vind dat je dat eigenlijk ook moet eisen uiteindelijk. Goed man dat je 7 kilo bent afgevallen! Alle beetjes helpen.
Wachtbankje NOD Lijst Zora: 18 januari LadyZorra: 20 januari Jari17: 26 januari Pegasus: 26 januari Esser: 27 januari Leonizzie: 27 januari Gobblinggow: 28 januari Miepje1: 28 januari LizaM: 5 februari Vanmorgen mijn 2e IUI gehad, dus kom ik weer op het wachtbankje zitten. Ik heb mijn termijn iets ruimer genomen omdat ik de vorige keer laat ongi werd.
@ LizaM; spannend hoor. Nu maar een mooie warme buik voor ze (of hem/haar) blijven houden. Veel succes op het wachtbankje. liefs Lena
Meiden, hoe gaat het met jullie in deze vreselijk spannende wachtweken? Ik zit nu op dag 5 na de tp en ik vind het nu al zenuwslopend. Ik voel al van alles, maar dat komt waarschijnlijk van de pregnyl. Ik probeer er niet teveel aan te denken, maar dat lukt niet echt, gek he Nog 9 dagen volhouden...
Wachtbankje NOD Lijst LadyZorra: 20 januari Jari17: 26 januari Pegasus: 26 januari Esser: 27 januari Leonizzie: 27 januari Gobblinggow: 28 januari Miepje1: 28 januari LizaM: 5 februari Ik ben er afgevallen helaas, vol goede moed op naar poging 2 dan maar.
Dag allemaal, Ik ben zo vrij geweest om mezelf even toe te voegen aan de lijst! Succes met wachten allemaal ( het valt mij vrij zwaar haha! )
Wachtbankje NOD Lijst LadyZorra: 20 januari Marieke1980: 20 januari Jari17: 26 januari Pegasus: 26 januari Esser: 27 januari Leonizzie: 27 januari Gobblinggow: 28 januari Miepje1: 28 januari LizaM: 5 februari
Zora; balen meid, een knuf voor jou. Marieke1980; gewoon jezelf erbij zetten hoor. Nog twee dagen ze ik, hoe voel je je? Miepje; ik duim voor je dat die 9 dagen heel snel zullen gaan, en dan een hele mooie positieve test! Peagus en Lena; dank jullie wel. Lena; komende week gesprek zie ik, hoe kijk je er tegenaan?
Dames Ik kom ook op het bankje zitten Ik heb zo nog een inseminatie (donor is onderweg) En dan is mijn nod 3 februari (ruim genomen)
Hoi ricmar kom er gezellig bij zitten, hoop dat het goed ging. Lizam, dat wordt spannend! Marieke, ja dat wachten valt ook erg zwaar, maar voor jou is het bijna zo ver. Weet je al wanneer je wil gaan testen? Miepje ik vind het ook slopend hoor... wachten duurt lang, lang,lang. Net als jij, van alles voelen maar niet weten of het door de toegediende hormonen komt. We blijven duimen draaien... Behalve ladyzora en Marieke, zitten we allemaal vlak achter elkaar, dat worden veel testjes tegelijk...
Mijn NOD naderd..... Ik heb vorige week zaterdag nog een 2e pregnyl gespoten (10 jan) Wanneer zal dat uit mn lichaam zijn? Dus 1x op 4 jan en 1x op 10 jan, ik weet niet of het dan langer duurt
De inseminatie ging goed was wel laat 1 uur vanacht, maar oke je moet er wat voor over hebben. Cupje paste alleen niet dus dat was jammer, maar we hadden nog een setje met spuitje en inbrengcunule achter de hand, en zonder te morsen heeft manlief me geinsemineerd. Baarmoedermond stond open gaf hij aan, dus we hebben ze toegefluisterd dat ze maar mooi naar binnen moesten gaan. Hele nacht kunnen blijven liggen en niks terug gelopen. (durfde me niet te bewegen heb nu ook wat spierpijn van het liggen haha) Nu maar duimen draaien, ovulatietest was vanmorgen negatief! Temp zal dus morgen ochtend wel hoger zijn dan vanmorgen, Denk dat we mooi optijd zijn geweest Meiden succes en laat de bank maar gezellig vol worden.. Hopelijk straks alle positief testen. Moet nog even kijken wanneer ik mij testdag ga instellen Mijn 1 ste dag was 7 januari en gemiddeld heb ik een cyclus van 26 dagen(maar ja laatste keer ook weer 29 )
Jeetje dat wachten duurt lang zeg! Ik heb toch stiekem getest vandaag en een streepje is er te zien. Ik ga nog van niks uit,heb alleen nu wel andere klachten dan mijn miskraam. Dus dat stemd me wel positief. Ik ga nu pas vrijdag weer testen! De nod datum heb ik ruim genomen,ws is het wel eerder.
YARI super! Dat is positief nieuws toch? Alvast voorzichtig feliciteren? Ga je echt pas vrijdag weer testen?
Ik denk dat ik morgenochtend een test ga doen. Als die negatief is en ik ben donderdag ofzo nog niet ongie, dan doe ik er nog een. Heb nog niet echt duidelijke klachten ofzo. Veel hoofdpijn de laatste dagen, en geen last van (.)(.), terwijl ik dat normaal wel heb. Verder geen buikpijn of misselijk. Wel een klein beetje duizelig af en toe. Pfff, we zullen zien... Succes allemaal!
Jari, een streepje is een streepje toch? Dus misschien toch alvast voorzichtig gefeliciteerd! Ik moet nog een week. Vind het wachten ook erg lang duren, maar durf het nog niet aan om nu al een test te doen. Nog even geduld en heel hard duimen dus...
Hoi, Wij komen ook even gezellig op het bankje zitten. Bij ons was de terugplaatsing 15-01. Dus kunnen pas op 30-01 onze test doen. We vinden het wel allemaal spannend vooral omdat het onze eerste keer is. Bianca
Jari; ook hier al voorzichtige felicitaties voor je. Ik hoop dat het echt zo is voor je! Marieke1980; Morgen testen wat spannend, hopelijk is het goed nieuws voor je! Bianca; hopelijk is jullie eerste keer meteen raak. Spannend, succes op het bankje.
Marieke 1980 En weet je al wat? Ik hoop 2 streepjes voor je.... LadyZorra volgens mij kan jij ook testen vandaag? Spannend... Mijn man heeft ook 2e lichte streepje gezien,ik ga proberen pas vrijdag weer te testen,maar of dat lukt?