Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    goed zeg ciara!nu nog de overstimulatie de baas.

Ik heb ondertussen de urinetest gehad, maar er was erg weinig hcg aanwezig.Echo gehad, was helaas niks op te zien.Bloed laten prikken voor de zekerheid.Wel hcg erg weinig.
    Ik heb vanmorgen weer bloed laten prikken om te zien of het vermindert(dus vroege miskraam) of toch meer wordt(stiekum toch zwanger)Dus het is nog even spannend.

2. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Wat een vreselijke onhoudbare spanning. Word je er niet helemaal gek van?
    Je moet dus het telefoontje van vanmiddag afwachten begrijp ik? Ik ga weer hard voor je duimen. Begeleiden ze je wel een beetje goed in het ZH?

Mijn enige zorg is dat ik voortdurend allemaal medicijnen moet innemen waarin de gebruiksaanwijzing staat: niet geschikt bij zwangerschap.....maar goed ik ga er vanuit dat de artsen weten wat ze uitschrijven.

Succes!

3. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    helaas gezakt van 270 naar 210!

Kan het nu pas gaan verwerken voor me gevoel,voor de 2e keer!Wat of je het nou bijna zeker weet of niet je blijft hoop houden tot het zeker is.

4. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    He Diana,

Wat een naar nieuws!
    Ik wens je heel veel sterkte met verwerken. Het is ook extra gemeen dat je zo lang op de uitslag moest wachten. De HCG waarde betekend echter toch wel dat je zwanger bent geweest?

Sterkte en een hele dikke knuffel!

Liefs,
    Ciara

5. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

@ Diana, wat erg is dit en idd moelijk heel veel sterkte bij het verwerken en denk aan je! Dikken Knuf

@Ciarra, de artsen zouden idd weten wat wel en niet kan. Maar ook ik zou zo hebben reageerd denk ik! Maar soms moet je niet al teveel de bijsluiter lezen, want als je dat soms ziet wat sommigen dingen aan bijwerkingen hebben wordt je er niet goed van! Sterkte meid, en idd nu de baas worden over de overstimulatie!

Hier is het nog steeds afwachten, het is nu een week geleden dat ik mijn 2e IUI heb gehad. Wel heb ik nu al sinds iets meer dan 1 week last van soms licht bruin en dan weer donker bruine afscheiding!? Snap er niets meer van, heb nergens last van verder wel van onzettend pijnlijke borsten, maar dat komt denk ik door de Progesteron capsules die ik vaginal moet nemen!
    7 dagen gehad nog 9 te gaan.......!

Liefs Stef

6. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

Hey waar is iedereen?
    SRB hoe gaat het hou je het nog wat voll?
    Ik zit hier wat in een dip.......:( Moet nog 5 dagen!

Liefs Stef

7. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Stef,

De laatste dagen zijn het zwaarst. Laat je lekker verwennen en probeer wat afleiding te zoeken. koopzondag?

Je lichaam kan heel veradelijk zijn, zoals ik al eerder zei was ik er van overtugd dat het niet gelukt was en heeft mijn lichaam geen enkel teken gegeven terwijl het toch zo mocht zijn.
    Heel veel sterkte met de laatste loodjes.

Ik voel mij inmiddels gelukkig weer een stuk beter.

Liefs,
    Ciara

8. 6margaretha9

23 nov 2006
    63
    0
    0
    Langezwaag
    ik ben ook weer op het wachtbankje.ik vind het moeilijk om positief te blijven.de ene keer denk ik, misschien ben ik zwanger en de andere keer denk ik ik ben toch niet zwanger en dat het misschien wel nooit zou lukken.en dan ben ik weer verdrietig, omdat ik het zo graag wil.ik het eerder een terugplaatsing gehad en toen had ik van allerlei symptomen en nu helemaal niets.ik heb ook geen afscheiding en het lijkt wel dat de mensen die rose afscheiding hebben zwanger zijn.misschien heb ik het wel mis hoor.ik moet nog 6 dagen 12 juli mag ik testen.de dagen lijken wel weken , zo lang..........

9. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ Stef: ben er nog hoor, maar ik was een weekendje weg. Wachtbankje viel me deze keer tot nu toe niet zo zwaar, had mijn dagen supervol gepland. Alleen nu niet meer en ik moet nog 3 dagen... Vlieg van hoop naar dip en terug. Hoe voel jij je nu? Weer iets beter hoop ik. Irritant he, van die hormonen... Het gaat op en neer. xxx

@ Diana: wat naar zeg, zoveel spanning en dan dit resultaat. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

10. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

@ Ciarra, fijn om te horen dat het weer beter met je gaat!

@Margaretha, Ik voel precies zo als jij. Het ene moment denk je zou het zo zijn en het ander moment denk nee het is niet zo want het zou te mooi om waar te zijn!

@ SRB, vondt het hier wat rustig worden. Ook ik heb dit weekend van alles, maar toch moet ik er vaak aan denken. Weet niet wat het deze keer is maar mss omdat het deze maand veel intensiever was dan anders. Al dat gedoe plus dat de gyn een handje heeft geholpen, dus nmet andere woorden heb ik op de stoel geovuleerd en toen inseminatie....! Dus zou je wel denken dat het raak moet zijn, maar toch denk je dan weer negatief!
    Hoe voel jij je ?

Liefs Stef

11. visje83

visje83 Actief lid

15 mei 2007
    236
    0
    0
    ik kom ook weer op het wachtbankje..
    12 juli mag ik weer testen, of niet..
    de laatste wacht week is ook zo beroerd...
    eerste gaat altijd nog wel, en dan denk je dit keer ga ik mezelf niet gek maken, maar zodra de laatste week aangebroken is, nou dan begint t weer hihi

12. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Hallo
    Allemaal een stukje opschuiven ,ik wil er ook graag bij komen zitten.

Ik heb 30 juni de terugplaatsing gehad.
    En 14 juli mag ik testen.

Margaretha.....ook ik voel nu niks.
    Wel heb ik de 1e wachtweek rechterkant buik wat pijn gehad.
    Jij doet de Eigen cyclus ook in UMCG.
    Ik heb daar 6 keer in EC gedaan.
    Helaas maar 1 keer TP gehad.
    En nu dus de gewone IVF...

Heel veel succes iedereen met wachten

13. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    @ Stef: ik blijf heen en weer vliegen tussen grote hoop (want waarom ook niet) tot een soort van negatieve berusting (het zal wel weer niet). Allebei niet erg nuttig dus, want het is gewoon een kwestie van afwachten... Maar we hebben onszelf een dagje cadeau gedaan, we gaan woensdag testen (dag 14) in plaats van donderdag. En dat is al bijna. En jij? Vandaag een goede dag gehad? Ik duim voor je!

@ Visje: sterkte ook weer! Het wordt inderdaad steeds spannender he, hoe dichterbij je komt. Ik duim ook voor jou. :)

@ Minou: welkom! Je past er nog makkelijk bij hoor.

14. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

SRB, gaat wel zoals je al zegt je vliegt van hort naar her! Ik moet nog tot vrijdag.....! Ik duim voor je...!

Liefs Stef

15. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Diana26, wil je even heel veel sterkte wensen.
    Eerst de hoop dat het misschien toch gelukt is
    en nu de teleurstelling. Wat zul jij je leeg voelen.
    Een hele dikke knuffel voor jou!

Groetjes Flam :(

16. Ciara

Ciara Bekend lid

17 jun 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi SRB,

Heb je al goed nieuws? Ik duik voor je!
    Stef: Spannende laatste daagjes, zet m op! Ik zend al mijn positieve energie jullie kant op.

Liefs,
    Ciara

17. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

@Ciara, kon niet wachten en heb maandag al een test gedaan! Oeps.... en die was licht positief, maar om de pregnyl was ik even onzeker dus vandaag weer een gedaan en die is nu positiever dan maandag! Lijkt mijn dus niet de pregnyl meer of mss wel....?! weet het niet meer! Blijf voorzichtig!

Dus vrijdag nog maar een....! Vreselijk die onzekerheid!

18. Flam

Flam Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.487
    0
    0
    Jeetje, Stef! Dit klinkt zeer hoopgevend :D
    Ik ga nog even heel hard voor je duimen :thumup: :thumup:
    Groetjes Flam ;) ;)

19. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Helaas meiden, ik lig er weer af. :(
    Op naar iui 6...

@ Stef: dat klinkt zeer hoopgevend. Hopelijk heb je vrijdag echt een mooi resultaat.

20. Stef1978

Stef1978 Bekend lid

@SRB, ach meid wat vindt ik dat erg voor je. Zat hier zo te duimen voor je! Sterkte en niet de moed verliezen! Een hele dikke vete digi knuf.

Liefs Stef

Deel Deze Pagina