hallo meiden ! Ik zit alweer op cd 37, en nog geen ongi te bekennen. Vanmorgen kon ik het toch niet laten om even te testen.. maar helaas negatief ! ik denk dat mijn cyclus in de war is, omdat ik deze ronde even geen clomid heb geslikt... afwachten maar....
Dat is balen Miepje1. Heel veel sterkte. Yustin, Ik weet niet of ik al symptomen heb, maar ik heb wel gevoelige borsten. Maar weet niet of dit door de medicijnen komt. En verder is het een beetje aan het rommelen in mijn buik maar dat zal er allemaal wel bij horen. Maar ik zal blij zijn als het de 30ste is. Kan niet wachten. Heb jij al last van symptomen.
Nee ik heb nog geen symptomen..Mijn gevoelige borsten heb ik al sinds de menopur, dus dat zal het niet zijn. Wel heb ik al 2 dagen last van mijn onderrug. Ik ben daarom erg bang dat ik ongesteld ga worden...
Miepje Knuffel voor jou Yustin en Jabi1974 nog even spannend voor jullie. Wat kruipen die dagen voorbij he? Marieke, hmm je bent wel mooi overtijd he? Vandaag ook nog geen ongi te bekennen, of iets wat er op duidt? Kleintje waarom heb je gekozen voor een ronde zonder Clomid? (als ik dat vragen mag hoor) Heb je wel iets van ovutesten of tempen gedaan? Iedereen ik blijf duimen
ik wilde er met de feestdagen enzo gewoon even niet mee bezig zijn, ik wilde gewoon genieten van de mooie kerstdagen. Ik heb wel mijn ovutesten gedaan rond de tijd dat het nodig was. Was niet de bedoeling haha... maar kon het niet laten, want ja, dan was het misschien wel een gemiste kans. (haha, ja stom he ) Heb netjes mijn eisprong gehad, en mijn ongi had ik ook allang al moeten hebben. Ik heb sinds gisteravond een raar soort buikpijn, (onderin me buik, met wat steken) en wat diarree. En vanmorgen werd ik erg misselijk wakker... Maar ja.. dat kan ook de griep zijn he....
Nou dat wordt dan wel spannend voor je kleintje. Misschien over een paar dagen nog eens testen wanneer ongi er nog niet is?
Wachtbankje NOD Lijst Marieke1980: 20 januari Jari17: 26 januari Pegasus: 26 januari Esser: 27 januari Leonizzie: 27 januari Gobblinggow: 28 januari Miepje1: 28 januari LizaM: 5 februari Zo, even het lijstje weer omhoog gehaald.
Hoi meiden! Ik heb vandaag weer negatief getest maar ben ook nog steeds niet ongie geworden. Weet nu bijna wel zeker dat mijn eisprong niet of niet goed is geweest. Bal er echt van dat er nu weer een ronde verspilt is. Ik ga maandag het ZH bellen en dan maar kijken hoe verder. Sterkte met wachten allemaal!
Wachtbankje NOD Lijst Marieke1980: 20 januari Jari17: 26 januari Pegasus: 26 januari Esser: 27 januari Leonizzie: 27 januari Gobblinggow: 28 januari LizaM: 5 februari Heb mezelf even van het wachtbankje af gehaald
nou meiden, volgens mij heb ik een blaasontsteking. Heb constant aandrang, Terwijl er nauwelijks iets uitkomt. en heb ook pijn bij het plassen....
ik snap er nix meer van meiden... ik zit nu op cyclusdag 39, (langste was 35) en heb allerlei 'kwaaltjes' Misselijk vanmorgen buikpijn onderin blaasontsteking ? (continu aandrang, maar dan komt er niets, en doet ook pijn afentoe, en troebele urine) Knalpositieve ovutest vanavond ! veel moe en hoofdpijn vrijdagochtend negatief getest. Ik ga maandag nog een keer testen en anders maar naar de gynaecoloog.
Ik kan ervan af, helaas..... En kleintje; mijn collega had ook allerlei symptomen en een knal positieve ovutest en was wel zwanger!
meiden, ik kan denk ik ook van het wachtbankje af. Vrijdag een test weer gedaan en die was negatief,ben nog niet ongesteld geworden maar dat wel elk moment losbarsten. raar dat ik maandag een licht positieve test had en nu niks. maar ja volgende ronde weer beter,we gaan weer met frisse moed verder. En ik kan me er wel druk om maken maar dan het eitje echt niet sneller rijpen/springen!
Wachtbankje NOD Lijst Marieke1980: 20 januari Jari17: 26 januari Pegasus: 26 januari Esser: 27 januari Leonizzie: 27 januari Gobblinggow: 28 januari LizaM: 5 februari Luukske: 10 februari meiden, mag ook weer op het bankje.....ovu testen zijn zo goed als blank, en zie wel wat gaat komen, ben er deze ronde niet zo mee bezig heb mezelf op 10 februari gezet, maar wrs is mijn NOD 2-3 dagen eerder, omdat ik de pos. ovu test heb gemist