Yustin dat begint echt spannend te worden! Hou vol hoor! Hier vanmiddag alle moed bij elkaar geraapt en een testje gewaagd van de kruidvat. Negatief dus, wel zit er daar waar ik de testlijn verwacht een duidelijke donkere stip, wat ik gewoon heel irritant vind. Waarom zit er vuiligheid binnen zo'n test?! Heb nog niet het gevoel dat mijn ongi eraan komt. Heb vandaag wel weer meer last van steken in mijn lies, maar dat heb ik eigenlijk al sinds een paar dagen na de eisprong. Dus nog maar even afwachten wanneer het gaat komen...
Ga ik proberen Leonizzie! he steken in mijn lies had ik gister..Aan de linkerkant! Misschien is het een goed teken! Heb je het ook bijna heel de dag door?
Ja ik ook want het is iet iets wat ik herken als iets wat ik vaker heb. We zullen het afwachten. hoop dat ik gewoon aan het eind van de week een positieve test in handen heb.
Leonizzie en Yustin; wat spannend voor jullie! Ik hoop dat dit de laatste dagen op het wachtbankje voor jullie worden, en er nooit meer op hoeven. Mijn duimen draaien!
Dat hoop ik ook Lizam, ook voor jou trouwens. 5 feb. is voor jou een belangrijke dag he? Vind je niet dat de dagen voorbij kruipen?
dat meen je niet yustin, ik duim nog even door hoor maar snap als je nu de moed in de schoenen zinkt, knuffel
He verdorrie, de moed nog niet helemaal opgeven hoor. Beetje bloedverlies kan erbij horen. Hou ons op de hoogte!
Yustin; ik duim nog even door voor je. bruin wil nog niets zeggen, maar ik snel wel dat je rekening gaat houden met het ergste. Leonizzie; hier gaan de dagen wel snel hoor! Ik kan lekker zorgen voor vrienden die midden in een verbouwing/verhuizing zitten. Zelf verwacht ik er deze maand niets van, heb geen verschijnselen en geen innestelingsbloeding gehad. Hoop alleen dat het nog even op zich laat wachten anders is mijn vriend bij mij volgende eisprong nog skieen.
Lizam, dat zegt allemaal niks hoor. Niet iedereen heeft een innestelingsbloeding en juist vaak bij degene die meestal wat voelen en dan een maand niks zjin juist hartstikke zwanger. Ik let natuurlijk ook erg op mijn lichaam, maar heb wel begrepen dat het je heel vaak ook geen accurate (eh.. hoe schrijf je dat) info geeft. Hier geen ongi en ook geen verschijnselen te bekennen. Heb net een behoorlijke schok gekregen en dacht nu wordt ik ook vast ongi (dat gebeurd mij wel vaker) maar nog steeds niets. Vanmorgen is mijn lieve kat, mijn maatje gevonden in het water. Door het ijs gezakt en verdronken. Een heel naar gezicht en een heel naar gevoel...
Wat verschrikkelijk! Ik kan me voorstellen dat je er helemaal onderste boven van bent. Was je hem al lang kwijt? Sterkte meid. En wat mij betreft is het gewoon zelf bescherming, vorige maand was het zo'n tegenvallen.
Nee helemaal niet, vanacht lag hij nog voor onze slaapkamerdeur en vanmorgen zag ik hem niet, terwijl hij met de andere kat altijd klaarstaat wanneer wij opstaan voor een snoepje, maar ik dacht; Oh die komt zo wel, is lekker buiten op stap... Begrijp ik wel van die zelfbescherming hoor. Voelde me gisteren ook zo'n stom wicht toen ik met die negatieve test in handen stond. Dacht echt; Wat dacht je nou? Hoe kon je nu denken dat het weleens raak kon zijn. Voelde me, ookal was ik alleen, echt eenbetje voor schut staan.. haha
Leonizzi, wat vreselijk zeg.... Sterkte...Ik heb zelf 3 honden, dus ik begrijp goed hoeveel een dier voor je kan betekenen....Hou je taai meid! xxx
Nou, heel vreemd, maar tot nu toe niets meer?!? Snap er even niets meer van, maar denk dat de rest nog wel komt. Lief dat je aan me denkt!
Nou yustin dat is positief!, probeer nog even positief te blijven hoor. Wie weet heeft er een innesteling plaatsgevonden ofzo? Ik blijf leker nog even doorduimen voor je kan wel wat goed nieuws gebruiken!