Het Wachtbankje Topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mama2bee, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Pegasus: 26 januari
    Leonizzie: 27 januari
    Ricmar94: 3 februari
    LizaM: 5 februari
    Linda: 8 februari
    Luukske: 10 februari
    Waterlelie81: 12 februari
    Zora: 13 februari

Zo, even het lijstje aangepast...... ;)

2. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Esser balen meid!

JaBi; jij ook balen.

3. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    kleintje ukkepuk :) hoe gaat het met jou?...heb lang niet met je gesproken! wat ontzettend vervelend dat je je zo rottig voelt..gelukkig weet je over 5 dagen meer.

liefs, lelie

4. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    das idd lang geleden lelie...

Ja hier nog steeds hetzelfde...
    Ik hoop op beter nieuws dinsdag,
    maar ik verwacht eigenlijk een teleurstelling.
    Dus ik moet maar niet te veel hopen...
    Anders komt het straks harder aan...

Hoe is het met jou ?

5. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk

Wat leuk een mede stads-noot ! :D
    Ik loop bij het Rode Kruis ziekenhuis, bij dokter Roest.

Waar jij/jullie ?

Ik ben het helemaal met je eens hoor...
    een beetje vruchtbaarheid in b'wijk kan geen kwaad !

6. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    ah , Dr Roest is tha best. Dat is onze 1e gyn toen we begonnen in de MMM.
    Bij mijn 1e poging ben ik voor FM controle eerst bij die vrouw geweest (Remmink?), daarna bij Bogers en mijn laatste controle bij v/d Klei.
    Voor de rest van onze ICSI behandeling lopen wij in Rotterdam.
    Maar roest is echt ok. Gewoon eerlijke en duidelijke taal, niet van dat eromheengedraai enzo. Hou ik wel van.
    Wat is jouw ervaring met hem/RKZ?

Liefs Lena

7. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Mij maakt het verder niet uit hoor, maar volgens mij mogen er hier geen namen van artsen worden genoemd. Las ik volgens mij ergens op een ander topic...
    Hier nog steeds geen ongi, wordt er echt moe van, hopelijk is het voor een goed doel en krijg ik snel een mooie test, anders hoop ik dat het snel komt en ik de volgende ronde in kan

8. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    Oh, hihi, dat wist ik echt niet. Is dat niet alleen als je lelijke taal gebruikt tegen ze? Volgens mij zijn complimentjes altijd welkom, zelfs als je gyn bent. Maar ik noem ze dan volgende keer wel X. Ok?
    Wanneer ga je verder testen Leonizzie? Zou er inderdaad ook een beetje moedeloos van worden hoor als ik in jouw schuitje stond.
    Probeer nog even vol te houden he, als het goed is is het inderdaad allemaal voor een goed doel.

Liefs Lena

9. LizaM

LizaM Fanatiek lid

5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Waarom zou dat zo zijn? Je mag het hier toch hebben over wie je fijn vind en wie niet?! Dat is toch een persoonlijke mening.

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Ja ik weet het ook niet, maakt mij ook niet uit hoor, maar volgens mij zei Elmo dat ergens in een ander topic, dat er geen namen genoemd mochten worden. daar zitten mensen dus ook in hetzelfde ziekenhuis en noemen het dan dokter a. (1e letter). Weet eigenlijk ook niet waarom dat zo is.
    Ik test zondag of maandag nog een keer wanneer ik niet ongi ben. En is het weer negatief dan bel ik het zh want dan is er toch iets anders aan de hand, of ik ben gewoon een late tester.
    Baal wel, heb eigenlijk zin in een wijntje, vriendje zit hier lekker te borrelen met een vriend en ik dus braaf niet.... voor het geval dat :(

11. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    mijn ervaring met hem is ook super goed !

Duidelijke taal inderdaad
    100 % eerlijk
    en weet meteen van aanpakken.
    En daar hou ik wel van.

Ben blij dat ik hem heb !

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0

13. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Heel erg balen Leonizzie!
    Sterkte..

Kleintje: meis, ik hoop echt dat ze iets kunnen vinden. Waarschijnlijk gaan ze je pillen geven om je menstruatie op te laten wekken zodat je weer verder kan gaan voor de volgende ronde.

Hier alles okee. Had eindelijk een ei na 3,5 week prikken. Nu maar hopen dat het bevrucht wordt ;) Ben minder posi. We zijn bijna 4 jaar bezig voor een kindje, ik ben zo bang dat het weer niks wordt :(
    En ik moet nog zoooo lang op het bankje...pff

iemand zin in appeltaart?

14. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    @leonizzie; wat balen meid, had zo voor je gehoopt dat je goed nieuws zou hebben. Nou, neem vanavond alsnog je borreltje van gister. Veel kracht en geluk toegewenst voor de volgende ronde.

@waterlelie; appeltaart? altijd lekker. Heb je zelfgemaakt?
    en ja, wat duurt wachten lang als je op zoiets speciaals aan het wachten ben he? Wij zijn inmiddels ook 3 jaar en 4 maanden bezig en het voelt heel dubbel. Aan de ene kant kruipen de dagen voorbij (vooral op het wachtbankje) en aan de andere kant vliegt de tijd en ben je zo al weer een jaar verder. Heel verwarrend allemaal.
    Gaan jullie je eitje zelf bevruchten of zit je ook in IVF? (misschien een beetje te persoonlijke vraag hoor,als je het niet wilt vertellen is het ook goed hoor.)

@kleinje 84; hoest nu met jou?

Liefs Lena.

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hee lena: hahha nee..normaal maak ik ze wel zelf maar nu moest ik toch even naar de appie hein, ik heb er zo'n zin in :D

We doen geen IVf maar ovulatie-inductie. Dat kan je ongeveer vergelijken met IUI. Mijn man heeft wel goede zwemmer en daarom moeten we zelf klussen als het eitje groot genoeg is. Het is nu afwachten of het heeft opgeleverd.

Liefs, lelie

16. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    @ waterlelie; Ok, ja sorry voor de intieme vraag hoor. Maar hier op het forum hoor ik zoveel verschillende mogelijkheden, zelfs dingen waarvan ik het bestaan niet eens wist (zoals ovulatie-inductie :S). Wel fijn dat je zelf mag klussen rond je eisprong. Wij zitten in ICSI traject en dan mag je juist niet klussen rond je eisprong omdat mijn man's zwemmers op kracht moeten komen voor het potje van het lab :).
    Echt romantisch is het dus niet, maarja het is voor een goed doel toch?
    Ik duim met je mee voor een mooie uitslag de 12e. Voel je al wat? Of heb je alleen klachten veroorzaakt door de hormonen (ik vond ze moeilijk te onderscheiden hoor).
    Eet smakelijk van de appeltaart. (p.s. als je de taart nog even 5 minuutjes in de oven doen, dan is hij warm. Dan een beetje slagroom erover en hij is op z'n best. hihi)

Liefs Lena

17. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Dank je wel ieve meiden! Ik kom hier af en toe nog wel even stiekem meekijken hoe het gaat hoor! en over zo'n 18 dagen klim ik gewoon weer op de bank en neem ik slagroomsoezen mee ok?

18. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    oh,, door al dat gepraat over appeltaart en slagroomsoezen heb ik nu zo'n trek in....alles wat maar zoet en eetbaar is :).
    Grrr, moet mezelf nu echt gaan inhouden. Ga straks werken en wil daarvoor nog even een broodje eten, maar ..... het broodbeleg ligt in de koelkast waar ook die heerlijke reep chocola ligt.
    Dilemma! :p:)

19. Merel81

Merel81 Bekend lid

27 mrt 2008
    556
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Dames,

Ik kom nog heel even op het bankje zitten, heb wel eigen gemaakte appeltaart, alleen hij staat nog in de oven. Moet nog maar afwachen of hij net zo lekker wordt als die roomboterappeltaartjes van de appie....!

Als het goed is blijft mn menstruatie morgen gewoon uit en ga ik maandag testen. Maar de 1e ICSI werd ik ook een dag voor de testdatum ongesteld en ik heb geen enkele verwachting dat het deze keer anders zal zijn. Maar goed, we wachten nog even rustig af!

20. pekske

pekske Fanatiek lid

25 okt 2006
    2.216
    0
    0
    spannend merel............

Deel Deze Pagina