als je hormonen spuit is je temp niet meer af te lezen zoals in een natuurlijke cyclus...dat heb ik mij laten vertellen
Merel nog zere boobies dat gaat vast goed komen in duim me suf! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Mijn temp is met clomid en pregnyl gewoon hetzelfde als dat ik geen hormonen gebruik.( alleen hj ging 2 dagen na iui pas omhoog) de rest deed ie keurig netjes die maand was ik ook zwanger
ja precies! Ik temp ook altijd, gaat helemaal volgens het boekje..temp schiet omhoog, gaat weer met 0,4 omlaag..dat blijft zo 3 dagen hangen en daarna steeds met 0,1 omlaag. Ik vond het daarom zo vreemd waarom de temp zo laat omhoog ging. want met pregnyl moet ie zo rond de 24-36 uur springen. we'll see
nou meiden, even een update-je vanaf hier. Kreeg op mijn werk enorme last van buikpijn, en merkte dat het plassen ook veel meer pijn deed dan eerst. Zag ook dat er bloed bij mijn urine zat. Heb toen zelf even mijn urine nagekeken. (werk in de zorg, en heb daar de mogelijkheid om zelf mijn urine te strippen op evt. een blaasontsteking) Dat sloeg dus enorm uit ! Heb de Huisartsenpost maar gebeld, en vertelde dat ik p t werk was, en niet weg kon. Werd even later door de arts zelf teruggebeld. Dus toch een fikse ontsteking, en heb nu antibiotica 4 tabletten per dag, voor 5 dagen. Dinsdag ga ik evensegoed naar de gynaecoloog toe, voor die echo, want ben nog steeds niet ongesteld geworden....
Goedemorgen dames, Heb 2 positieve testen voor mn neus liggen. Durf het amper nog te geloven en zou er het liefst nog 10 doen, maar er staan echt 2 streepjes op!
Wachtbankje Pegasus: 26 januari Ricmar94: 3 februari LizaM: 5 februari Linda: 8 februari Waterlelie81: 12 februari Zora: 13 februari Luukske: 13 februari Naatje: 14 februari hallo meiden, Ik kom me hier ook weer melden, sinds gistermiddag heb ik 2 emmy's aan boord en op valentijnsdag mag ik testen...
* Merel, helemaal geweldig! Van harte gefeliciteerd en geniet ervan. * Naatje, spannend hoor maar valentijnsdag dat moet goed komen zou je denken. Ik duim voor je! * All, Hier vandaag weer een ovu-test gedaan. Weer een licht streepje net als die van gister en eergister. Snap niks meer van die dingen, of dat ding snapt niks van mijn lijf, haha.
@ Merel, ik ben zoooooowwww nieuwsgierig! Hoe is het met je? Ik heb mijn vingers en tenen gekruist voor je. Liefs Lena