@ merel, Oh sorry. Ik was nog maar op blz 156 en dacht dat dat het was, vandaar mijn reactie van hierboven. Maar nu. JOEHOEHOE WOWIE JIPPIE GEFELICITEERD! wat een super mooie uitslag zeg. Ik wens je een hele mooie 9 maanden (nu nog maar acht, ach ja time flies when you're having fun )! @Kleintje84. Hoe is het nu met jou? Lees van je blaasontsteking. Das mooi balen zeg. Kan het dan toch nog zijn dat je evengoed zwanger bent of niet? en hoe zit het dan als je antibiotica krijgt? Zucht, zeg wat een hoop gedoe bij je. Doe rustig aan meis en succes morgen bij de gyn. Dikke knuffel van Lena
ik ga ervanuit van niet. Want ik heb nog geen enkele positieve zwangerschapstest gehad. maar morgen weet ik het zeker ! Ik heb wel antibiotica die "mocht ik toch wel zwanger zijn' geen schade aan kan toebrengen. Bedankt voor je lieve berichtje ! Ik hoop dat het allemaal meevalt morgen....
Hoe gaat het hier dames Ik heb toch weer ns wat lekkers gehaald: slagroom schnitte bij de appie HAHA was in de bonus Normaal ben ik niet zo'n snoepkous maar tijdens de wachtweken vind ik dat ik het verdien 8) Ik voel me eigenlijk wel redelijk vandaag...alleen pijnlijke boobies. Maarja, morgen kan het zo weer anders zijn zucht Kleintje, wat naar van die antibiotica! Gelukkig weten zij wat je hebt en kan je over n paar dagen weer aansterken voor de volgende ronde!
Merel; gefeliciteerd, eindelijk kan het genieten voor je beginnen. Kleintje; balen zeg, en zeker dat je er zelf achter moet komen. Hopelijk ben je er snel vanaf en wordt je morgen verrast door de uitslag. Naatje; Spannend voor je, ik duim voor je!
bedankt meiden voor jullie lieve berichtjes ! Ik hou jullie op de hoogte van wat er morgen allemaal gaat gebeuren
Lieve Allemaal! Heel hartelijk dank voor al jullie felicitaties! Ik hoop een poosje niet meer op het wachtbankje te hoeven zitten! Ik blijf natuurlijk meelezen, appeltaart mee eten en hopen dat ik jullie snel bij een 'zwanger zijn' forum tegen kom! Succes!
Merel ik wens je een fantastische onbezorgde zwangerschap en wie weet tot ziens bij de oktober mama's
He meiden, Ik zit ook op het wachtbankje, moet nog 7 dagen.... Ik vind het zo spannend deze maand, zeker omdat het de eerste keer is met menopur en pregnyl... Succes allemaal! Liefs Houda
Nou meiden, ik ben bij de gynaecoloog geweest. Ik heb last van een grote cyste. En dit veroorzaakt ook mijn buikpijn. (hij heeft hier zelfs een echo-foto van uitgeprint) Nu moet ik dinsdag 10 feb. weer terug komen om te kijken of ie vanzelf weggaat. En als ik dan nog niet ongesteld ben geworden uit mezelf, dan krijg ik hier medicatie voor. Dat vond hij nu nog te vroeg. Ook gaat hij bij mijn volgende ronde clomid mijn hele cyclus weer volgen met echo's om te zien of het nog wel zijn werk doet. Als dit niet het geval is.. gaat hij over op een ander 'truukje'. Eerlijk gezegd voel ik me erg verdrietig... Moet ik nog een week wachten, en nog een week met die buikpijn doorlopen.. Ik word er echt moe van.....
he bah..dat is vervelend ja. maar in ieder geval weet je nu wel wathet is.. hopelijk gaat het de vogende keer allemaal wat makkelijker en beter.. beterschap...
Wachtbankje Pegasus: 26 januari Ricmar94: 3 februari LizaM: 5 februari Linda: 8 februari Waterlelie81: 12 februari Zora: 13 februari Luukske: 13 februari Naatje: 14 februari Dani86 en Houda, zet jezelfeven erbij op het lijstje, of geven even je NOD door. Kleintje, wat rot voor je, dikke knuffel en sterkte.
Ik zit ook weer op het wachtbankje. Precies een week geleden eisprong gehad, vermoed ik. Ik wordt er alleen wel gek van, want heb net als vorige cyclus rond mijn innesteling bruin bloedverlies. Vorige keer stopte dat op een gegeven moment en werd ik toch ongesteld. Daarom heb ik nu maar weinig hoop.
Wachtbankje Pegasus: 26 januari Ricmar94: 3 februari LizaM: 5 februari Linda: 8 februari Lotje: 10 februari Waterlelie81: 12 februari Zora: 13 februari Luukske: 13 februari Naatje: 14 februari