SRB: He wat een vervelend nieuws nou. Ik wens je heel veel sterkte. Hopelijk ga je nog op vakantie zodat je je gedachten ff kan verzetten. Sterkte! Stef: Volgens mij mag ik je van harte feliciteren! De pregnyl is na 10 dagen uit je lichaam. Spannend hoor! Ik ga vrijdag op vakantie maar daarna moeten we maar een nieuw topic openen: het 12-weken wachtbankje want het blijft spannend! Ga nu vooral genieten! Liefs, Ciara
Oh SRB, wat een teleurstelling Ik had het zo voor je gehoopt maar al mijn geduim heeft niet mogen helpen. Een hele dikke knuffel van mij. Minou, ik hoop dat het vals alarm is, misschien nog van een innesteling? Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan [-o< Ik duim heel hard door, het moet gewoon goedkomen! Gr Flam
@srb wat balen zeg! ik denk dat ik mee ga naar de volgende ronde, vanmorgen helder rood bloed verlies.. helaas maar weer..
@ Visje: wat een naar bericht voor jou ook weer. Heel veel sterkte. Samen weer verder maar weer he... @ Minou: hoe is het jou vandaag? Gebruik je geen progestan? Dan is beige afscheiding heel gewoon, betekent niets. Hopelijk is dat het. Sterkte! xxx
hoi meiden! even een kort ego bericht van mijn kant: ik was zwanger. vijf testen bewezen het, maar de zesde van afgelopen donderdag sloeg ineens negatief uit. maandag laten we mijn bloed onderzoeken en dan hebben we eindelijk zekerheid. sterkte voor iedereen die aan het wachten is. ik moet nog even bijlezen en maandag laat ik horen hoe het bloedonderzoek was. fijne avond!
@@Srb.....ik gebruik nog steeds progestan. Die moet ik tot aan de test gebruiken. Ik krijg wel steeds bruinere afscheiding..... pfffff als dit goed komt... @@Judibi........jeetje wat een spanning... Was die test nog wel goed. Hoe kan dit nou ineens...
@ Judibi: he bah, wat een nare spanning weer. Ik duim voor je dat het aan de test lag. Knuf! @ Minou: het kan dus nog alle kanten op... Heel veel sterkte vandaag met de laatste wachtuurtjes. Ik hoop het enorm voor je! xxx
Ik heb morgen een afspraak in ziekenhuis. Ik heb heel veel buikpijn gehad.Gisteravond en vannacht. Maar nog niet echt ongi. Wel bruiner als eerst....
@Minou sterkte morgen meid! Hoop dat het goed is en er niks mis is! Knuf @ judibi, hoe kan dat nou idd! Ook ik hoop dat het aan de test lag! Je zou toch zeggen posi is posi toch! Zat je ook aan de pregnyl?
hoi meiden! de uitslag is definitief: niet meer zwanger...helaas. het vruchtje is denk ik vorige maandag afgestoten want ik had toen een hele erge buikpijn ineens. ja, ik heb pregnyl gehad, 5000 ie op de woensdagavond voor de punctie. maar daar kwamen mijn mooie positieve testen niet vandaan. had namelijk maandag de 23ste al getest en die was negatief, op een heel vaag, nauwelijks te benoemen streepje na. die werd steeds duidelijker en later zei CB digitaal dus ook vier keer zwanger. nou ja, helaas het is niet anders. de schok hebben wij al verwerkt met de negatieve test, dus dit was de akelige bevestiging. sterkte nog voor iedereen die aan het hopen en wachten is
@judibi, ik weet helemaal wat je voelt! Want ben ban dat ook hier het mis is! Heb vanmiddag een clearblue digitale test gedaan en die sloeg ineens uit naar Niet zwanger! Hoop nog steeds dat het aan mijn urine lag, want was vandaag vaak naar de wc geweest dus hoop erop dat het niet goed genoeg geconcentreed was. Doe morgen vroeg nog een maar als ik jouw verhaal lees wordt ik bang! Meid vindt het echt heel erg, eerst ben je blij en dan val je weer in zo'n diep gat! Wat is het allemaal soms oneerlijk! Waarom denk je soms! Dikke maar dan ook een hele dikke knuf
bedankt voor de knuffels en lieve woorden ik hoop voor je dat het bij jou gewoon aan je urine ligt, dat ie niet sterk genoeg geconcentreerd was. ik duim heel hard voor je! minou, ik weet dat je je eigen topic hebt, maar mijn internet doet raar, dus nu hij het even doet, bericht ik je hier maar: sterkte en ik hoop dat je een explosieve stijging van je hcg ziet woensdag verder moet ik heel eerlijk zeggen, dat het me opmerkelijk makkelijk valt tot nu toe om me te realiseren dat er geen zwangerschappen meer zullen zijn voor ons. ik dacht dat er echt een donkere kuil aan het einde van deze weg lag, maar nee...ik kan er gewoon mee omgaan gelukkig! ik wens iedereen zo ontzettend veel sterkte en ik hoop dat het jullie allemaal wel gegund is om een gezonde baby op de wereld te mogen zetten! ik blijf wel meelezen, hoor!
Helaas meiden! Heb vandaag een inwendige echo gehad en ze hebben bloed geprikt, maar waar ik bang voor was is uitgekomen! Helaas heb ik een vroegtijdig miskraam gehad! Nou is het wachten op mijn ongesteldheid en dan een maand rust en dan zien we half augustus weer!
Ja maar niet veel ze hadden het over 10! Moest er overmorgen uit zijn, hoop dat ik dan ga menstrueren!
Judibi & Stef: wat ontzettend naar nieuws zeg! Ik was zo blij voor jullie, dit had ik niet aan zien komen. Jullie ook allebei niet waarschijnlijk. Hopelijk hebben jullie veel steun aan jullie mannen en waarschijnlijk ook wel aan elkaar deze moeilijke tijd. Hele dikke knuffel, SRB