Wachtbankje Pegasus: 26 januari Ricmar94: 3 februari LizaM: 5 februari Linda: 8 februari houda: 9 februari Lotje: 10 februari Waterlelie81, dani86: 12 februari Zora: 13 februari Luukske: 13 februari Naatje: 14 februari _________________ jullie staan er bij hoor dani en houda
Jeetje kleintje wat moet die cyste in jou buikje pfffff Ik wens je heel veel beterschap meis. Kom je dan wel af en toe eff koekeloeren hier bij ons? Liefs, Lelie
Oh hihi ik zie nu pas dat het op volgorde staat op datum! En hoe hou je de kleur wel roze zonder het quote vakje erbij?
hihi ik selecteer het eerst en daarna kopieeren. Dan nieuw bericht en dan vervolgens het gekopieerde tekst plakken dat roze kan je zelf kiezen...staan naast letter kleur.. Heel veel succes in de laatste week
Tis veel makkelijker om gewoon de quote wat tussen haakjes staat aan het begin en eind van de tekst weg te halen. Dan blijft alles gewoon hetzelfde. Liefs Zora
Dankjewel lelie voor je lieve berichtje... En natuurlijk kom ik dagelijks even kijken hoe het jullie vergaat ! En natuurlijk laat ik ook weten hoe het verder met mij gaat !
Kleintje wat balen zeg! Verwachten ze nu dat de cyste vanzelf weggaat? Hopelijk is het allemaal snel opgelost en kun je snel weer het bankje op!
Hallo Nee ik heb nog niet getest tenminste niet na zondag toen was hij nega Ik heb sinds vorige week dinsdag of was het nbou woensdag af en toe wat viezige afscheiding geen rood of roze meer naar bruin geel neigend Kijk morgen wat mijn temp doet en denk dan na of ik met ochtend urine ga testen. Ben erg benieuwd het blijft spannend
Ik geloof het wel ja. Op het moment dat ik daar was had ik niks te vragen, maar nu ik thuis zit, zit ik met allerlei vragen... Kan zo een cyste knappen ? En zo ja, is dat gevaarlijk ? Weet iemand dat ?
Hoi kleintje, nee dat weet ik niet zeker. Volgens mij niet Een cyste slinkt als het ware na een tijdje zodat ie weer normaal is...maare, ik ben ook geen arts Hoe gaat ie verder...heb je een beetje kunnen slapen? Ik voel me beroerd! Als iemand mij kan geruststellen of weet wat er aan de hand kan zijn...GRAAG! Dit is nu de 7e dag na pregnyl. 11e is mijn NOD. Om eerlijk te zeggen heb ik al sinds zaterdagavond al last van ongiekrampen en steekjes.. Heb echt ieder moment het idee dat ik kan gaan vloeien Sinds gisteren heb ik geen last meer in mijn boobs en kan ik mijn buik weer inhouden...ik vrees gewoon het ergste. Maarja, zo vroeg al ongie worden kan toch niet? Ik was echt even emotioneel 1,5 uur geleden.. Nu eenmaal op mijn werk aangekomen te zijn is het weer afgezakt de kramp
Wachtbankje LizaM: 5 februari Linda: 8 februari Houda: 9 februari Lotje: 10 februari Waterlelie81: 12 februari Dani86: 12 februari Zora: 13 februari Luukske: 13 februari Naatje: 14 februari _________________ Ik heb Ricmar en Pegasus er even afgehaald, zag in een ander topic dat Pegasus ongi is.
Ricmar; gefeliciteerd! Geniet er van. Waterlelie; ik kan me je gevoel helemaal voorstellen, maar probeer rustig te blijven. Helaas kan ik je ook geen antwoord geven op wat dit is. Hopelijk kan je werk je voldoende afleiding geven en blijkt het achteraf goed nieuws te zijn. Hmm, wat ik hierboven aan waterlelie schrijf is eigenlijk ook wel van mij van toepassing. Vandaag is dag 18 na de IUI (vorige keer werd ik die dag ongi) nog helemaal niets gezien (vorige keer al twee dagen heel klein beetje rose/bloedverlies). Ik ben ook een beetje aan het doordraaien hier! Zo spannend!