Dankje. Ik hoop dat maar dat ie gewoon steeds kleiner word Ik heb gelukkig heerlijk geslapen. heb het laatste deel van het boek de weduwnaar uitgelezen. Wat gek he lelie ! Ik weet het ook niet. Ik ga in ieder geval duimen dat je niet ongi word ! En natuurlijk een hele dikke knuffel voor jou ! *KNUFF*
Hey Allemaal! Waarschijnlijk is mijn Nod deze zondag.. Ik ben zo ontzettend benieuwd! Ik ben in december geopereerd omdat ik PCOS heb. En nu na d eoperatie helemaal op eigen kracht zonder die vervelende hormonen heb ik een eisprong gehad! Daar was ik al hardstikke blij mee natuurlijk! Maar nu mijn NOD in de buurt komt krijg ik toch wel erg de zenuwen! Zou het nu al raak kunnen zijn? Nog een paar dagen wachten... Iedereen hier succes met wachten ! En de zwangeren gefeliciteerd!
Wachtbankje LizaM: 5 februari Linda: 8 februari Anneke82: 8 februari Houda: 9 februari Lotje: 10 februari Waterlelie81: 12 februari Dani86: 12 februari Zora: 13 februari Luukske: 13 februari Naatje: 14 februari _________________ Ik heb je op het lijstje gezet Anneke!
Wachtbankje LizaM: 5 februari Linda: 8 februari Anneke82: 8 februari Houda: 9 februari Lotje: 10 februari Waterlelie81: 12 februari Dani86: 12 februari Zora: 13 februari Naatje: 14 februari _________________ ik heb mezelf even van het lijstje gehaald, heb allemaal rare ovu testen, rond cd 16 en nu weer(zie mijn album) dus wordt er gek van, en weet even niet wanneer mijn NOD is. mijn banner klopt niet, dus cyclus van slag!
Lief Kleintje, Wat balen zeg dit nieuws. Aan de ene kant misschien wel 'lekker' dat je nu weet waar je aan toe bent, aan de andere kant is het natuurlijk wel het meest niet gewenste nieuws die je wilt krijgen na zoveel dagen overtijd. Hoe gaat het nu met jou? dus even niet over je pijnklachten, maar in je koppie? Trek je het allemaal nog een beetje en kun je hierover praten met kleineman? Heel veel kracht en moed gewenst voor de volgende ronde. Succes en liefde toegewenst om deze poging te verwerken. Liefs Lena
Ricmar gefeliciteerd! Wat geweldig. Geniet ervan meid! Kleintje, ik heb precies hetzelfde als jij. Ik werd ook maar niet ongie en had ook geen posi zwangerschapstest. In het zh bleek dat ik een cyste heb van 44 mm. Nu ben ik sinds 6 dagen weer aan de Provera en moet ik op de 3e cyclusdag weer heen om te kijken of de cyste dan geslonken is ( de Povera en ongesteldheid schijnen hieraan bij te dragen ). Mijn gyn heeft niet gezegd dat de cyste zomaar kan knappen, maar het schijnt in een heeeel klein aantal van de gevallen wel eens voor te komen dat de cyste gaat draaien en dan moet je wel naar het zh. Maar nogmaals, dit komt bijna niet voor. Snap heel goed dat je erg teleurgesteld bent, dat was ik ook. Het voelde echt weer als een verspilde ronde en vond het heel irritant dat ik wéér moet wachten..... Meid ik duim voor je dat die kl*te cyste gauw weg is zodat je weer verder kunt!
Het is wel idd fijn dat ik weet wat het is. Vooral wat de pijnklachten veroorzaakt. Ik voel me er wel naar onder, ik heb echt zoiets van waarom kan het nou niet gewoon is goed gaan ? Ik heb gelukkig veel lieve mensen met wie ik goed kan praten. Dat lucht heel veel op ! Bedankt voor je lieve berichtje
Ik hoop dat mijn ongi gewoon vanzelf komt. Anders krijg ik daar ook medicijnen voor volgende week. Ik ga er maar vanuit dat ie bij mij ook vanzelf weer kleiner word Het voelt inderdaad als een verspilde ronde. Het duurt allemaal zo lang.... Ik ben dan ook erg blij dat hij mijn volgende cyclus weer helemaal wil gaan volgen. Dan weet ik tenminste of de clomid zijn werk nog goed doet. Dat geeft weer zekerheid en hoop ! Bedankt voor je lieve berichtje ! En jij ook heel veel succes !
Hoi Ik weet niet goed of ik het hier moet plaatsen maar ga het toch doen. In april 2008 ben ik met men pil gestopt en hebben we geprobeerd voor een kindje,nu bijna elf maanden later is er nog niks gebeurt. Ik ben nogal bang omdat ik nu begin te denke dat ik onvruchtbaar ben of mijn verloofde. Het is toch raar dat ik na zoveel maanden nog nog niks gekregen heb,ik ben jong dus vrij 'vruchtbaar'(zeggen ze) en ben al zolang van de pil af,ik let ook op mijn vruchtbare dagen.is echt om koppijn van te krijgen. ik zou eens naar zo een dokter moete gaan voor te zien wat er kan zijn maar ik heb echt schrik(is ook de eerste keer da ik naar zo een dokter ga)stel u voor dat men nachtmerie uitkomt en ik gewoon geen kindere kan krijge ik zou gewoon daar nie mee kunne leve,men grootste wens is een kind van eigen vlees en bloed,is gewoon geweldig om te zien hoe fel u kindje op jezelf trekt of de papa.en al die andere dingen die u hart gewoon dubbel zo groot laat worden moest dit gewoon eve kwijt mvg amy
@Waterlelie, ik heb me tot een dag of 10 na de pregnyl beroerd gevoeld. Denk dat het de pregnyl is. Sterkte
@lizaM, ik heb met Clomid mijn cyclus nog nooit zo van slag gehad, wrs toch deze keer door die VMK.....iets anders kan ik er niet van maken.
@caecilia thanx voor je steun maar vannacht heb ik weer zo slecht geslapen. Was om 5 uur 's ochtends wakker! En ik heb toch een ongiekrampen. Ik ben niet meer zo positief. Ik vrees dat mijn ongie eerder komt...vind het overigens wel te vroeg. Ik zit nu op 8 dagen na pregnyl Hoe gaat het met de rest? liefs, lelie
Hoi hoi, Waterlelie, vervelend zeg dat je erge ongipijnen hebt. Kan me voorstellen dat je niet meer zo positief bent. Heb je vaker zo een korte luteale fase gehad dan? Of zou dit als je ongi zou worden de eerste keer zijn? Ik heb vaak gehoord dat mensen vertelde dat ze er van overtuigd waren dat ze ongi zouden worden maar dat ze dan toch zwanger waren... Maar ja jij kent je lichaam het beste natuurlijk... Bij mij krijg ik gisteren en vandaag ook al een klein beetje ongikrampjes... Heel klein beetje, volgens mij merk ik het alleen omdat ik erop let... Maar ja heb toch niet het gevoel dat het raak is, maar je weet maar nooit! Ohhh het is echt om gek van te worden altijd maar weer! Liefs Houda