Knuffel meiden, hier ook al een week gestresst en gespannen, en bij elk steekje in mijn lichaam sta ik op scherp. Die rot wachtweken ook....
Zora, ik zag in het andere topic dat jij ook in het Elisabeth ziekenhuis in Amersfoort loopt he? Ik ook, dan zitten we in hetzelfde ziekenhuis! Groetjes Houda
Hey houda, nee niet dat ik weet. Ik heb 6 keer de pregnyl gehad en elke keer word ik precies 14 dagen erna ongie. Voor de rest weet ik het niet omdat ik nog nooit uit mezelf ongie ben geworden. Maar nu voelt het alsof het ieder moment kan gaan gebeuren brrrrr Ik was net bij de acupunctuur en ik vertelde dat ik zo'n vreselijke nacht heb gehad. Ik moet dus absoluut kaas, melk en zoetigheden vermijden! Dat is op dit moment niet goed voor mijn buikje Lastig...terwijl ik zo'n boterham met kaas gek ben en niet te vergeten TAART AAAARRRRGGGG Zoals gisteren is het alweer wat afgezakt...nu maar hopen dat het zo blijft Liefs, lelie
Oh haha, nou dat word dan even inhouden! Ik denk dan niet dat je dan nu ongi word hoor, meestal als je luteale fase stabiel is dan blijft hij dat ook.. Al zijn er natuurlijk uitzonderingen zoals altijd bij het menselijk lichaam! Gelukkig is het wat afgezakt! Hopen op een goed resultaat. Ik mag 9 februari testen, aanstaande maandag dus! Jij donderdag toch? Liefs Houda
Oh oke, maar je kiest er toch voor om donderdag te testen? (staat in je onderschrift) Waarom als ik vragen mag? Ik zit er ook aan te dneken om later te testen dan maandag, ten eerste omdat ik bang ben dat hij negatief is en ik wordt liever ongi dan dat ik een negatieve test heb en op mijn ongi moet wachten.. Ten 2de omdat ik als je niet ongi wordt na een paar dagen "overtijd" je dan eigenlijk meer kans hebt op een positieve test... Helaas heb ik dit eerder gedaan, wachten met testen, en iedere dag dat ik niet ongi werd kon ik steeds moeilijker slapen en was ik er alleen maar meer mee bezig, hahah.. nou ja laten we eerst maandag maar eens halen... Liefs houda
Ik heb ook een LF van precies 14 dagen. Wel handig, want scheelt overbodig testen. Houda, grappig dat we in het zelfde ziekenhuis lopen. Er zijn er nog een paar hier op het forum waar ik het van weet. Welke arts heb jij?
Ik heb Vermeulen. Zo heet ze geloof ik.. Maar soms heb ik ook die andere, weet niet hoe ze heet maar ze heeft een wijnvlek bij haar gezicht... En jij?
Ha Anais, Je zit hier denk ik ook wel een beetje verkeerd. Kan me voorstellen dat het voor je gevoel allemaal heel lang duurt als je al een tijdje bezig bent. Je ben hier echter in een topic waar iedereen al bezig is met vruchtbaarheidsbehandelingen en dus een stuk verder zijn in het traject. Ik denk dat je gewoon naar je gevoel moet luisteren en als je er zo onzeker over bent dan is het niet gek hoor om naar de huisarts te gaan. Ik wil je heel veel succes wensen met wat je besluit te doen.. De rest van de meiden veel succes nog op het wachtbankje! Daan.
sorry anais, maar dit wachtbankje toppic is van mensen die al in vruchtbaarheids behandelingen zitten... vele zitten nu in de stress en dan worden sommige vragen wel eens over het hoofd gezien.. als je stopt met de pil heb je zo ie zo al een paar maanden nodig eer de pil uit je lijf is...de 1 wat langer alsde ander...11 maanden is op zich nog niet zo lang hoor.. probeer anders een paar maanden te tempen of ovulatie testen..dan weet je precies of en wanneer je en eisprong hebt... dan krijg je een beetje een beeld hoe je cyclus in elkaar zit..... mocht het dan nog niet lukken, tja dan zit er niks anders op als naar de huisarts te gaan en daar alvast een keer een semen onderzoek te laten doen...dat zou je nu ook al wel kunnen aanvragen. dan ben je 1 last al kwijt..
Hoi allemaal, ik ben lang niet geweest, maar zit ook alweer bijna een week op het wachtbankje, dus ik wilde weer eens meelezen. Heel veel suc6 allemaal he! Mijn NOD is 13/14 februari ongeveer. @Houda, ik loop ook in het Elisabeth bij dezelfde dokters!