Liza, GEFELICITEERD! Mag ook wel een keer hè na 24 rondes geniet ervan! Hier, nogal in spanning.. Ik voel vanalles, maar eigenlijk voel ik dat elke maand wel. Al lijk ik nu wel meer steken te hebben. Het lichtbruin verlies is gelukkig wel weer zo goed als over, dus dat geeft wel hoop, al werd ik vorige maand ondanks het bruinverlies tijdens innestelingsperiode toch ongesteld. Hoe gaat het bij jullie?
Hey sooner! Zit jij hier ook eindelijk Lang niet met je gesproken.. Hoe gaat het met je? Liefs, lelie
hoi meiden nou ik ga ook nog evenop het wachtbankje zitten ik ben 12 dagen overtijd ik gebruik clomid en pregnyl en vorige maand ben ik 4 x terug geweest omdat me eitjes niet goed waren en toen dat eindelijk de eitjes groot genoeg waren heb ik rond dag 20 - 21 een eisprong gehad met pregnyl en tot nu toe geen ongestelheid wat indne jullie ? xxx
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Hopelijk volgen jullie heel snel! Particia; Zou het kunnen dat je zwanger bent? Ik bedoel heb je geklust in die periode? Als dat zo is zou ik toch echt eens een testje proberen! Succes met wachten!
meiden, ik heb weer zo slecht geslapen ik werd om 3:59 uur wakker! Nog steeds door de krampen...bah! Nog 5 dagen te gaan..
Ik vind haar een leuke arts en ik word serieus geneomen dat vind ik heel belangrijk. Ziekenhuis zelf vind ik ook prima. Goed telefonisch bereikbaar, niet te lange wachttijden etc. En jij?
Wachtbankje Linda: 8 februari Anneke82: 8 februari Houda: 9 februari Lotje: 10 februari Waterlelie81: 12 februari Dani86: 12 februari Zora: 13 februari Sooner: 13/14 februari Naatje: 14 februari _________________ Liza eraf, Sooner erop!
Grappig, ik zie jullie schrijven over ziekenhuis Amersfoort en de artsen daar. Wij hebben dezelfde arts gehad en ook maar1 keer die andere. Ik ben heel tevreden over de behandeling (was dus ook in een keer raak) Vinden jullie de assistente (Hanneke) ook geen schatje...ze leeft altijd zo mee! Liefs Marina
Hee meiden, Ja ik vind haar ook heel lief en ik word ook serieus genomen. Inderdaad, ik heb nog nooit een wachttijd meegemaakt daar en ze zijn ook altijd te bereiken... En ook die andere arts (weet niet hoe ze heet maar met die rode vlek bij haar gezicht) die is ook echt heel aardig en neemt langer de tijd voor je vind ik. Maar aan de andere kant als zij aan het werk is moet je altijd langer wachten in de wachtkamer, hahaha... ik heb gisteren getest...... Ja ik weet het veel te vroeg. Ik heb dat nog NOOIT gedaan in de 4,5 jaar tijd, ik kon me altijd netjes inhouden en soms nog wel langer als mijn NOD. Maar deze keer kon ik er gewoon niet van slapen enzo dus ik dacht gisterenavond maar even een testje doen... Negatief! Ik ga er nu gewoon van uit dat ik niet zwanger ben, en nu hoop ik maar dat ik gewoon lekker maandag ongesteld wordt, zodat ik een mooie cyclus heb van 28 dagen! Waterlelie, balen dat je toch nog krampen hebt, nog even volhouden... De rest van de wachtende meiden: Succes en heel veel geduld toegewenst! Liefs Houda