je zit nog 4 dagen voor je nod.....normaal heb je langere cyclus..........ik zou toch maar even afwachten hoor... als je nou 1 dag voor nod eennegatieve test had..maar 4..is wel erg vroeg hoor...
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in! Ik wacht nog maar een paar daagjes af.... Ik weet ook niet waarom ik zo vroeg heb getest, dat heb ik echt nog nooit gedaan! En ik ga het ook nooit meer doen haha.... Bedankt! Liefs Houda
super gefeliciteerd Liza! heel veel succes met je 9 maanden! Dat je maar over 9 maanden een mooi wondertje op deze wereld mag zetten. Liefs Lena
Hoi Linda, ja dat heb ik gelezen in je topic ( heb het 2 weken lang gevolgd) Ik had ook zo'n goede hoop, het klonk allemaal positief! Vind het heel erg meis. Weet niet wat ik moet zeggen... knuff
Wachtbankje Linda: 8 februari Anneke82: 8 februari Houda: 9 februari Lotje: 10 februari Waterlelie81: 12 februari Dani86: 12 februari Zora: 13 februari Sooner: 13/14 februari Naatje: 14 februari Luukske: 19 februari _________________ heb mezelf er toch opnieuw bijgezet, door een hele week positieve ovu testen te hebben gehad, en nu neg, denk ik dat ik mijn ei toch heb gehad....heb donderdag ook flinke pijn in mijn lies gehad, rechts, dus leek echt op eipijn.....
oh ja, heb voor maandag toch een afspraak staan bij HA, en dinsdag bij gyn, dus even kijken of ik toch mijn progesteron kan laten prikken.....kijken of er een eisprong is geweest....
@houda, ja ik sluit me helemaal aan bij jou, marina en zora over het zkh en die twee artsen. Ik voel me altijd serieus genomen en het voelt vertrouwd, ook bij de assistentes. Wel jammer dat ze zo weggestopt zitten in de 'bezemkast'. Maar dat geeft ook wel weer een beetje een huiselijk gevoel. @lelie, leuk je weer te "zien'. Vervelend dat het zo moeizaam gaat met je! Ik hoop dat het snel weer beter gaat. @patricia; gefeliciteerd @zora, aftellen maar he! Fijn dat je me er bij gezet hebt. Duim duim duim duim duim duim duim
Ik kwam even spieken en Liza en patricia super gefeliciteerd! Linda .... Woorden schieten toch te kort Voor de anderen heel veel geduld en positiviteit toegewenst!
hier alles nog steeds hetzelfde. Nog steeds geen ongi, en nog steeds pijn in mijn buik. Maar wel minder dan van de week. Plassen is gelukkig ook al minder pijnlijk geworden. Dus de antibiotica doet zijn werk goed Zat gister weer even in een dipje... Maar voel me vandaag gelukkig weer beter. Veel afleiding zoeken, dus net het hele huis maar gesopt. Morgenavond visite, want dan ben ik jarig, dus gelukkig veel afleiding dit weekend
@kleintje, alvast hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag ......hopelijk een leuke dag en genoeg afleiding.... @patricia, gefeliciteerd.....lekker op roze!! wij volgen binnenkort ook allemaal wel
Hey kleintje dan zeg ik alvast gefeliciteerd! Ik ben ook in februari jarig..ben dus ook een waterman hihi (zijn hele lieve mensen ) Ik word alweer 28 jaar pfffff Geniet van je visite morgenavond enne...veel kadootjes uitpakken he Kussies
Sooner het gaat beter met me..ik heb voor het eerst weer eens goed geslapen. Aan de andere kant heb ik sterk het gevoel dat mijn menstruatie een dezer dagen aan komt waaien GGGGRRRR Ik test morgenochtend! En nu een lekkere glas rode wijn aan mijn snufferd Fijne avond allemaal!