Wachtbankje Linda: 8 februari Anneke82: 8 februari Houda: 9 februari Lotje: 10 februari Waterlelie81: 12 februari Dani86: 12 februari Nuage: 12 februari Zora: 13 februari Sooner: 13/14 februari Naatje: 14 februari Luukske: 19 februari _________________ Ik meld mezelf ook maar eens hier op het wachtbankje. Ben trouwens ook een waterman dus ik lees dat ik in goed gezelschap ben Ik heb 28 januari de 2e IUI poging gehad. Deze keer hadden we 2 follikels en 27,9 miljoen zwemmers na bewerking wat echt uitzonderlijk hoog was, zeker voor ons! Moet dus eigenlijk wel goed gaan zou je denken... Ik voel eigenlijk helemaal niks. Ben alleen niet te genieten maar dat is sinds de MMM standaard lijkt het wel... Ik ga er eigenlijk maar vanuit dat het niet gelukt is maar toch blijft dat beetje hoop natuurlijk borrelen Hoop dat we snel allemaal goed nieuws hebben!
ow my god! Ik heb net getest, helaas niet met ochtendurine maar mijn vriend en ik zien toch een hèèèèèl vaag lijntje Zou het nog van de pregnyl komen? Ik heb tot nu toe elke keer na 1 week getest om te kijken of er nog pregnyl er in zou zitten, dat was elke keer negatief.. Ik krijg het benauwd joh...ook omdat het nog te vroeg is. Ik ga zometeen een andere test kopen en dan morgen met ochtendurine testen.
@ waterlelie, SPANNENDDDDDD! WOWIE, ik heb al m'n vingers voor je gekruist hoor! Ik zal extra aan je denken morgenochtend. X @ kleintje, GEFELICITEERD met je birthday vandaag! Dat je dit jaar maar een heel mooi kado baby mag krijgen. Liefs Lena
meiden, ik krijg 'm echt niet fatsoenlijk op de foto.. maar er is toch echt een lijntje te zien...poeh poeh Hopelijk is die morgen duidelijker..tjeeeminee ik heb het toch benauwd haha dat verklaard mijn buikpijn van de afgelopen tijd...en al die slapeloze nachten..
Hallo allemaal! mag ik bij jullie aanschuiven? wij hebben 29 jan. de eerste inseminatie gehad, en begin het nu toch wel spannend te vinden. Heb alleen geen idee wanneer dan precies mn nod is, zaterdag ofzo? Liefs saffie
Waterlelie, wat lees ik nou? Ik hoop dat ie morgen duidelijker wordt! Alvast een voorzichtelijke felicitatie! Liefs Houda
Wij hadden de 28e jan de IUI en mijn NOD is 12/2. Het is altijd 16 dagen later. Ik had trouwens vanochtend al getest met een Matcare Ultra maar helaas negatief. Heb het er even heel erg moeilijk mee en zie het niet meer zo zitten allemaal. Waterlelie ik duim voor je!
ik teste een paar dagen voor mijn NOd ook nega, nu wel positief! dus het kan nog geen bloed is een goed teken
ricmar was dat ook met zo´n extra gevoelige test? Het geeft wel een beetje hoop maar durf bijna niet meer te hopen eigenlijk... Had je verder wel symptomen?
ik had een extra gevoelige test en had eigenlijk geen symptomen, ja wat bruine afscheiding een week voor mijn nod.
Patricia gefeliciteerd meid! Kleintje, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Waterlelie; Spannend! Vandaag alweer getest?
Wachtbankje Linda: 8 februari Houda: 9 februari Lotje: 10 februari Waterlelie81: 12 februari Dani86: 12 februari Zora: 13 februari Sooner: 13/14 februari Naatje: 14 februari Saffie: 14 februari _________________ Saffie, ik heb je er bij gezet. Ik weet niet hoe lang je LF is? Maar ik heb je op de 14e gezet.
Wachtbankje Linda: 8 februari Anneke82: 8 februari Houda: 9 februari Lotje: 10 februari Waterlelie81: 12 februari Dani86: 12 februari Zora: 13 februari Sooner: 13/14 februari Naatje: 14 februari Saffie: 14 februari Luukske: 19 februari _________________ zag dat ik er niet mee bij stond, hem mezelf dus even opnieuw geplaatst!