Waterlelie, wat balen meid van die negatieve test. Ik hoop dat die test het mis heeft en je ongi toch nog lekker wegblijft. ' Liefs Zora
Goeiemorgen meiden ! ben vanmorgen weer bij de gynaecoloog geweest. Geen echo gemaakt. (dit ivm mijn ongi denk ik) Dus ik heb geen idee hoe het met de cyste zit... ga er maar vanuit dat ie uit zichzelf verdwenen is... Ik moet vandaag gewoon weer beginnen met de clomid, en dan de 19e terug voor een echo. Hij wil deze cyclus kijken wat de clomid precies allemaal bij me doet. Ook weer 2 kuren clomid voorgeschreven gekregen. (hij gaat tot 8 kuren) mocht dit niet leiden tot een zwangerschap dan gaan we over op iets ander. Wat dat is weet ik nog niet.. En dat wil ik ook nog niet weten.. want ik hoop dat het met de clomid gaat lukken !
vreemd dat hij geen echo heeft gemaakt Kleintje, zo kan hij toch niet zien of die cyste geslonken is? Maar ik ben geen gyn, hij heeft er verstand van. Ik ga voor je duimen dat de clomid zjn werk doet en de cyste gewoon lekker weg is. Liefs Zora
ja ik snap het ook niet hoor... Leek mij wel erg belangrijk. Maar ik begreep dat zo een cyste ook kan duiden dat er een eisprong is geweest ofzo... Ik zie voglende week wel dan of ie weg is of niet... Mijn buikpijn is gelukkig wel over...
Gelukkig is je buikpijn over. En maak je niet teveel zorgen hoor. Ze hebben er ervaring mee dus weten wel wat ze doen.
Kleintje, als de buikpijn over is betekent dat toch ook dat de cyste weg is? en dat ze vaak ontstaan doordat de eisprong niet goed is verlopen. Dat heb ik me laten vertellen door de gyn. En Houda, al getest?
Ik ben ook weer ongi. het zou ook eens niet zo zijn jullie kunnen mij dus weer van de lijst schrappen.
Lotje wat vreselijk balen meid. Ik leef met je mee. Een hele dikke knuffel! Vreemd inderdaad dat ze geen echo hebben gemaakt. Ik mag namelijk absoluut niet aan de Clomid beginnen als de cyste niet weg is! Ik denk trouwens niet dat je er zomaar vanuit kan gaan dat wanneer de buikpijn over is, de cyste ook weg is. Ik had ( of heb ) ook een grote cyste, maar nooit buikpijn gehad. Nou ja, ze weten vast wel wat ze doen! In ieder geval fijn dat je weer mag beginnen!
Bedankt voor het meedeleven meiden maar nee hoor hij was NEGATIEF! BAH BAH BAH altijd maar weer! Ik word er echt niet goed van! Maar ja nu vraag ik me dus af waar mijn ongi is, zit nu 15 dagen na mijn ei... En dat weet ik zeker want ik heb pregnyl gehad! Kan mijn lichaam dan nooit eens doen wat hij hoort te doen? :x Lotje, ik begrijp hoe je je voelt! Liefs Houda
Wachtbankje Houda: 9 februari Waterlelie81: 12 februari Dani86: 12 februari Zora: 13 februari Sooner: 13/14 februari Saffie: 14 februari Luukske: 19 februari _________________ Heb Lotje, Linda en Naatje eraf gehaald. Meiden heel veel sterkte voor jullie alemaal en een dikke knuffel!
Wachtbankje Houda: 9 februari Waterlelie81: 12 februari Dani86: 12 februari Zora: 13 februari Sooner: 13/14 februari Saffie: 14 februari Luukske: 19 februari Zora, nee dat weet ik niet zeker maar ik denk dat hij bij mij tussen de 12 en 14 dagen zit. Ik heb nog nooit eerder pregnyl gehad dus helemaal zeker weten doe ik het niet... Maar ik haal mezelf bij deze ook van het lijstje af, want denk dat mijn ongi er zo wel aan komt... Dat moet haast wel, ook al voel ik nog niks, geen voortekenen.... Waarschijnlijk dan toch geen cyclus van onder de 30 dagen... Op naar de volgende ronde! Liefs Houda
Wachtbankje Waterlelie81: 12 februari Dani86: 12 februari Zora: 13 februari Sooner: 13/14 februari Saffie: 14 februari Luukske: 19 februari Oeps, dan moet ik mezelf er wel vanaf halen haha...
Er blijven zo niet veel meiden zitten op de bank Veel sterkte allemaal! Ik weet zeker dat iedereen hier ooit een mooi wondertje vast mag houden...
Hey meiden, hier nog geen ongie. Ik verwacht 'm morgen. Ik heb last van krampen brrr Toch bel ik morgen met het ivf kliniek want ik heb echt sterk het gevoel dat het eventjes RAAK was... Nouja...ik kijk wel wanneer ik ga testen. Laat ik maar eerst eff de nacht doorkomen. Ik vind het ook heel erg voor de meiden die verdrietig zijn...dikke knuffel! Liefs, Lelie
Wat verdrietig allemaal meisjes, iedereen valt eraf! Heel veel sterkte en veel succes met de volgende ronde. @naatje, enig idee wat jullie nu kunnen doen?
Ik wilde even Lotje, Naatje een hele dikke knuffel geven. Vind het zo ontzettend rot voor jullie, denk aan jullie! Waterlelie en Houda, ik duim gewoon nog even voor jullie door! Kleintje, wat was de reden dan waarom ze niet hebben gekeken? Bij ons in het ziekenhuis krijg je altijd een uitgangsecho voordat je weer aan medicatie begint. Maar ja elk ziekenhuis is natuurlijk weer anders. De rest van de meiden veel succes!